Zo ver ben ik zelf ook alquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:11 schreef Tormentus het volgende:
Ja, kappen met stalken sicko.
Weet ik ook al, al haar vriendinnen, en eigenlijk alle meiden op school mogen mij ondertussen compleet niet meer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:12 schreef snopprinses het volgende:
stoppen ermee..nu maak je het alleen erger.
Deze optie heb ik diverse keren over gedroomd, helaas onmogelijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:
ga met je tijdmachine terug en vraag haar gewoon of ze een keertje wat wilt drinken ergens.
Mooi.quote:
Niet zo vreemd he?quote:Weet ik ook al, al haar vriendinnen, en eigenlijk alle meiden op school mogen mij ondertussen compleet niet meer.
Maar je bent dus gestopt daarmee, en nu wil je....???? wat weten van ons???quote:Deze optie heb ik diverse keren over gedroomd, helaas onmogelijk![]()
Wat ik dan wel moet doen als de tijdmachine niet mogelijk isquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:16 schreef djenneke het volgende:
Maar je bent dus gestopt daarmee, en nu wil je....???? wat weten van ons???
Dat meisje is echt verloren voor je! Dat kan ik je met redelijke zekerheid vertellen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat ik dan wel moet doen als de tijdmachine niet mogelijk is
Dat kan niet.. Ze betekent echt heel veel voor me..quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:20 schreef djenneke het volgende:
Dat meisje is echt verloren voor je! Dat kan ik je met redelijke zekerheid vertellen!
Het is allesbehalve wederzijds, het is niet anders. Laat haar dus gewoon met rust!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat kan niet.. Ze betekent echt heel veel voor me..![]()
Toch is het zo. Life goes on.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat kan niet.. Ze betekent echt heel veel voor me..![]()
Ach, er heeft wel eens iemand achter me aangezeten, die me vertelde dat de engelen tegen hem hadden gezegd dat we bij elkaar hoorden. Zoiets waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:25 schreef Messenga het volgende:
Als ze al niet met je wil praten, hoe kan iemand in hemelsnaam dan wat voor je betekenen
Anderhalf jaar geleden heeft ze ongeveer een maand met me gepraat. VErder is ze erg mooi, en ook zie ik hoe ze lief doet tegen anderen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:25 schreef Messenga het volgende:
Als ze al niet met je wil praten, hoe kan iemand in hemelsnaam dan wat voor je betekenen
Jawel, daar heb je alles aan. LAAT HAAR MET RUST!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden heeft ze ongeveer een maand met me gepraat. VErder is ze erg mooi, en ook zie ik hoe ze lief doet tegen anderen.
Maar in feite heb ik tot nu toe, met alle respect, compleet niets aan jullie adviezen
Ik zei net ook al dat ik dat niet kanquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:28 schreef djenneke het volgende:
Jawel, daar heb je alles aan. LAAT HAAR MET RUST!!
Neem in dat geval contact op met de dichtstbijzijnde psychiater.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zei net ook al dat ik dat niet kan![]()
Nee, maar op onze school zitten sowieso ook al nog een paar mensen met excact 'mijn' probleem, dus ik ben niet de enige, en hou astjeblieft op met af en toe die ***-opmerkingen tussendoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:30 schreef Eix het volgende:
Stomme vraag Benzin, maar kom jij toevallig uit de regio Sittard?
Gelukkig, dan ben je in elk geval niet de oud vriend van me aangezien ik zoals ik al zei twee mensen ken in een vergelijkbare toestand.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, maar op onze school zitten sowieso ook al nog een paar mensen met excact 'mijn' probleem, dus ik ben niet de enige, en hou astjeblieft op met af en toe die ***-opmerkingen tussendoor.
Ik ben bloedjeserieus.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, maar op onze school zitten sowieso ook al nog een paar mensen met excact 'mijn' probleem, dus ik ben niet de enige, en hou astjeblieft op met af en toe die ***-opmerkingen tussendoor.
Het lijkt erop dat jullie niet de adviezen kunnen geven die ik wil, dus bedankt voor jullie tijd in ieder geval. Ik denk dat ik ergens anders de oplossing moet vinden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:34 schreef djenneke het volgende:dat je het niet meer los kunt laten, wordt het tijd voor professionele hulp!
Vraag dr mee uit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden heeft ze ongeveer een maand met me gepraat. VErder is ze erg mooi, en ook zie ik hoe ze lief doet tegen anderen.
Maar in feite heb ik tot nu toe, met alle respect, compleet niets aan jullie adviezen
Wat wil je dan horen? Dat je zo door moet gaan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat jullie niet de adviezen kunnen geven die ik wil, dus bedankt voor jullie tijd in ieder geval. Ik denk dat ik ergens anders de oplossing moet vinden.
Daar probeer ik al mee te stoppen, dat is me duidelijk. Maar ik kan haar gewoon niet vergeten, en ik wil echt dat het gewoon nog wat wordt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:36 schreef boskov het volgende:
Nee, dan moet je inderdaad gewoon doorgaan met stalken, zal ze leuk vinden joh!
Ja hoor, het is er weer zo een. Iemand die geen goed advies wil, nee iemand die slechts het advies wil horen dat hem aanstaat. Post dan gewoon niks.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat jullie niet de adviezen kunnen geven die ik wil, dus bedankt voor jullie tijd in ieder geval. Ik denk dat ik ergens anders de oplossing moet vinden.
wat wil je dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Er zijn hier geen adviezen die je leuk gaat vinden, face it je hebt het verneukt. Volgende keer beter, laat dit een les voor je zijn en vergeet haar. Laat het gewoon doordringen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Het juiste advies is inderdaad niet het advies dat jij wilt horen nee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:36 schreef benzin het volgende:
Ik wil nog een kans maken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:38 schreef snopprinses het volgende:
wat wil je dan?
daar moet je dus de tijd voor nemen, haar nu met rust laten en dan over een half jaar weer langzaam proberen op te bouwenquote:
Precies.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
daar moet je dus de tijd voor nemen, haar nu met rust laten en dan over een half jaar weer langzaam proberen op te bouwen
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:40 schreef beelz het volgende:
Hier ga ik eens even lekker voor zitten met een pot bier
Dit zijn dus voorbeelden van die ***-opmerkingen waar ik het over hadquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:41 schreef djenneke het volgende:
Dat had je je dan eerder moeten bedenken, knuppel.
En dat kun je zelf niet forceren, gewoon rustig afwachten en haar met rust laten. Je maakt jezelf zo alleen maar gek...quote:
Maar jij bent een stalker... weet niet wat erger isquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:42 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn dus voorbeelden van die ***-opmerkingen waar ik het over had
Nou, ik wel!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Maar jij bent een stalker... weet niet wat erger is
Hoewel, misschien is het wel verstandiger om eerste eens te proberen gewoon normaal met haar om te gaan. Maar als je zo geobsedeerd bent als nu zal dat niet zo makkelijk gaan vrees ik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nou ja, hou je in dat geval 3 maanden op de vlakte en pak met valentijsdag nog één keer leuk, lief spontaan, subtiel en stijlvol uit.
Is het dan nóg 'nee' dan is het definitief 'nee'
Dat mag je niet zeggen in dit topic. Je mag hier alleen dingen plaatsen die TS graag wil horen namelijk.quote:
Kom op he, zoals ik in mijn oorspronkelijke bericht vertelde, ik heb haar nooit echt bewust gestalked.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:44 schreef beelz het volgende:
Maar jij bent een stalker... weet niet wat erger is
Ik eigenlijk ook welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |