abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 november 2005 @ 17:10:50 #121
126043 Andre70
Vertolker onderbuikgevoel
pi_32029149
quote:
Op zondag 6 november 2005 09:49 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Volgens mij had je dat al veel eerder gedaan:
[..]
Neen, tenminste niet helemaal. Lang heb ik alles met een zekere gelatenheid aanschouwd. Hoewel uitbreiding van de invloedssfeer van de islam natuurlijk al langer duidelijk waarneembaar was maakte ik me er niet zo heel erg druk over.
Steeds meer echter ga ik dit als uitermate ongewenst beschouwen.
Ook de halfzachte, of halfharde vwdb, houding van de Franse regering ten opzichte van de relschoppers irriteert me.
Deze Afrikanen, die als dank voor het verpozen, de buitenwijken van Parijs in vlammen doen opgaan, eisen op hoge toon excuses van de Franse regering voor het gooien van een traangasgranaat in een moskee. De Franse regering kruipt voor ze in het stof en likt hun zwarte voeten. Met de belofte nóg meer geld richting deze wijken te sturen hoopt zij de onafwendbare catastrofe nog een aantal jaren uit te stellen..

HOE LANGER GEWACHT WORDT MET HET NEMEN VAN MAATREGELEN, HOE EXTREMER DEZE UITEINDELIJK ZULLEN MOETEN ZIJN
Es ist ja alles nur Propaganda.
Wij Nederlanders zijn net schaapjes:
Nu worden we geschoren,
en straks worden we geslacht...
pi_32029372

Groetjes,

Adolf.
  zondag 6 november 2005 @ 17:37:32 #123
126043 Andre70
pi_32029972
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef Chriz2k het volgende:
[afbeelding]
Groetjes,

Adolf.
Ach ja, der Führer..
Hét argument waarmee iedere tegenreactie onmiddelijk gestopt kan worden..
quote:
Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef Andre70 het volgende:
Rest tot slot nog de geschiedenis om te overwegen. Welke les kunnen we trekken uit de verschrikkelijke jodenvervolging uit de jaren 30-40. Misschien is de les hieruit wel dat een volk zich niet eindeloos moet laten jennen. Dat als het eenmaal duidelijk geworden is dat de tegenstander op jouw vernietiging uit is, er verzet gepleegd moet worden. En we onszelf niet als makke lammeren naar de slachtbank moeten laten leiden.
PS: Maar als Wiedergutmachung aan onze moslim-vrienden zal ik van de week eens een stukje gaan typen waarin ik ze uitleg waarom ze de oorlog in Irak zeker gaan winnen.
Nu worden we geschoren,
pi_32030082
Ik hou gewoonweg niet van al dat geklaag, dat er problemen zijn, soit, maar ik richt mezelf liever op oplossingen. Speculeer anders mee in een constructieve richting:
Burgerwacht noodzakelijk?
pi_32030177
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:40 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ik hou gewoonweg niet van al dat geklaag, dat er problemen zijn, soit, maar ik richt mezelf liever op oplossingen. Speculeer anders mee in een constructieve richting:
Burgerwacht noodzakelijk?
Sociale zekerheid afschaffen. Een goede en sociale oplossing.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_32047198
Iedereen die in een grote stad leeft, wordt racist. Je ontkomt er niet aan. Tenzij je echt een onoverkoombare etno-masochist bent, walg je vroeg of laat van de praktijken van de medelanders en wat er van het eens mooie Nederland geworden is.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 7 november 2005 @ 06:08:35 #127
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_32047281
Goede openingspost, ook goede inhoudelijke reacties...Weinig gebash, en fatsoenlijke discussie...Denk dat ik maar eens wat vaker in POL moet komen. Overigens, een reactie die inhoudelijk ingaat op het onderwerp komt straks als ik thuis ben (weinig tijd voor op t werk)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 7 november 2005 @ 06:17:54 #128
117864 vanthof
www.genoegisgenoeg.net
pi_32047326
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:37 schreef Andre70 het volgende:

[..]

Ach ja, der Führer..
Hét argument waarmee iedere tegenreactie onmiddelijk gestopt kan worden..
[..]

PS: Maar als Wiedergutmachung aan onze moslim-vrienden zal ik van de week eens een stukje gaan typen waarin ik ze uitleg waarom ze de oorlog in Irak zeker gaan winnen.
Mijn argumenten zou je ook eens in overweging moeten nemen.
  maandag 7 november 2005 @ 11:40:17 #129
3542 Gia
User under construction
pi_32051570
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:43 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Sociale zekerheid afschaffen. Een goede en sociale oplossing.
Lijkt me niet. Zal alleen maar leiden tot meer diefstal en berovingen. En een aantal mensen zal, door geldgebrek uit hun woning worden gezet en gedoemd zijn tot de bedelstaf.

Geen oplossing dus.
pi_32054707
quote:
Op maandag 7 november 2005 05:50 schreef StefanP het volgende:
Iedereen die in een grote stad leeft, wordt racist. Je ontkomt er niet aan. Tenzij je echt een onoverkoombare etno-masochist bent, walg je vroeg of laat van de praktijken van de medelanders en wat er van het eens mooie Nederland geworden is.
Wat een nonsens...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  maandag 7 november 2005 @ 14:38:19 #131
126043 Andre70
pi_32056911
quote:
Op maandag 7 november 2005 06:17 schreef vanthof het volgende:

[..]

Mijn argumenten zou je ook eens in overweging moeten nemen.
Als ik je post goed lees vind je dat we van de grondstromingen waaruit de westerse maatschappij is opgebouwd de beste elementen moeten nemen, en deze moeten aanpassen aan de huidige omstandigheden.
Daar kan ik me wel in vinden. Wat bedoel je specifiek tov de huidige situatie?
Nu worden we geschoren,
pi_32060046
quote:
Op maandag 7 november 2005 05:50 schreef StefanP het volgende:
Ja dus dan ontvlucht je als een miezerige laffe hond Nederland .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 7 november 2005 @ 18:00:21 #133
117864 vanthof
www.genoegisgenoeg.net
pi_32062787
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:38 schreef Andre70 het volgende:

[..]

Als ik je post goed lees vind je dat we van de grondstromingen waaruit de westerse maatschappij is opgebouwd de beste elementen moeten nemen, en deze moeten aanpassen aan de huidige omstandigheden.
Daar kan ik me wel in vinden. Wat bedoel je specifiek tov de huidige situatie?
Nee, dat zei ik niet. Ik zei dat je niet naar de goede vruchten moet kijken en deze moet proberen over te nemen. Dat zal toch niet lukken. Je moet terug gaan naar de bronnen.

Wat Balkenende tot nu toe doet is steeds hameren op "onze" westerse normen en waarden. In plaats van terug te gaan naar de beginselen die de kracht vormen van zijn eigen partij. Dat geldt voor liberalen net zo goed.

Maar wat de meeste partijen tegenwoordig juist doen is al deze stromingen vermengen en dan "onze" normen en waarden daaruit voorop stellen. Dat is tegenovergesteld aan wat ik zou willen. Juist de verschillen tussen de verschillende stromingen moeten duidelijk worden in plaats van de overeenkomsten.

Als zo ieder zijn steentje aan de politiek bijdraagt vanuit zijn eigen overtuiging heb je de kans dat dat ook weer vruchten oplevert zoals vroeger.
pi_32078464
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja dus dan ontvlucht je als een miezerige laffe hond Nederland .
Pffrt laat me niet lachen. Ik moet zeker blijven terwijl het een kutland aan het worden is? Volgens mij ben jij er trouwens eentje die steeds riep "dan ga je toch weg?!!" toen ik nog in NL woonde en klaagde. Het is ook nooit goed he mannetjes

Bespaar je voortaan de moeite van het reageren met je zuigende oneliners, niemand heeft behoefte aan trollende tienertjes.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_32078477
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:40 schreef Gia het volgende:
Lijkt me niet. Zal alleen maar leiden tot meer diefstal en berovingen. En een aantal mensen zal, door geldgebrek uit hun woning worden gezet en gedoemd zijn tot de bedelstaf.

Geen oplossing dus.
Dan sla je die mensen die diefstallen plegen en oude omaatjes beroven voor de verandering eens in de boeien. Door al die bezuinigingen op de sociale zekerheid hebben we dan plots genoeg geld om de politie de straat op te sturen (ik snap trouwens niet waarom dat nu niet kan, maar dat terzijde).

Ik vind dat zo'n gezever, dat je je met stelen en roven in leven zou moeten houden. Voor de mensen die echt niets kunnen, kunnen we best wel soep en broodjes regelen. Misschien wat yoghurt na. En als ze geen dak boven hun hoofd hebben, dan bouwen we tentenkampen.

Je ziet trouwens in Amsterdam dat ze nu de leeftijdsgrens voor de bijstand tot 27 jaar willen verhogen. Bedacht door een PvdA wethouder (Aboutaleb). Daar beginnen ze het eindelijk te snappen. Als je iemand een uitkering voor de neus houdt, dan moet je wel heel erg sterk in je schoenen staan om daar niet op in te gaan. Zo'n gratis uitkering is net als alles wat gratis is: het is moeilijk om er van af te komen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_32081560
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 03:12 schreef StefanP het volgende:

[..]

Pffrt laat me niet lachen. Ik moet zeker blijven terwijl het een kutland aan het worden is? Volgens mij ben jij er trouwens eentje die steeds riep "dan ga je toch weg?!!" toen ik nog in NL woonde en klaagde. Het is ook nooit goed he mannetjes

Bespaar je voortaan de moeite van het reageren met je zuigende oneliners, niemand heeft behoefte aan trollende tienertjes.
Gutgut achterlijk aapje je voelt je nu heel wat he? Stoere vent hoor .

Overigens neem ik aan dat je de cheque met de vergoeding van kosten van je opleidingen hier in Nederland al richting de heer Zalm hebt gestuurd?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32085627
Goed stukje man
Ik weet wat je bedoeld,

Maar je mag niets zeggen want iemand van een andere cultuur hierop aanspreken is al racisme:

Ik ben liever racist dan links ...
helaas
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_32085930
zelden zoveel negatieve mensen in 1 topic gezien. Denk dat de mensen die zelfmoordtopics elkaar tips geven hier vrolijk van worden.
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:17:48 #139
111528 Viajero
Who dares wins
pi_32086136
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 23:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ieder ras is aangepast aan de omstandigheden in zijn natuurlijke leefomgeving. Daar valt moeilijk een waardeoordeel over te geven. In Afrika is een zwarte huid zonder meer beter als een blanke, deze beschermd je immers beter tegen de zon. Dus om het ene ras nu superieur aan het andere te stellen? Op welke gronden dan?

Nu ga je natuurlijk met intelligentie komen als objectief criterium voor superioriteit of inferioriteit.
Jammer Chriz, zowel de joden als veel aziatische volkeren zijn significant intelligenter als de blanken. Dus dat gaat ook niet op.

Op welke grond verklaar jij de andere rassen nu nog inferieur?
Kleine correctie: de Ashkenazische Joden zijn intelligenter.
En dat zijn blanken.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_32086273
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:59 schreef desiredbard het volgende:
Goed stukje man
Ik weet wat je bedoeld,

Maar je mag niets zeggen want iemand van een andere cultuur hierop aanspreken is al racisme:

Ik ben liever racist dan links ...
helaas
Je kunt iemand persoonlijk aanspreken, over zijn gedrag. Je kunt niet iemand aanspreken over het gedrag van de groep waarin hij behoort. Een groep bestaat namelijk uit individuen. En individuen neigen zich niet hetzelfde te gedragen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')