amen jacco, precies wat ik dacht toen ik saleen zag staanquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:34 schreef jacco het volgende:
Hier hoef ik niet een sover na te denken. De cijfers zeggen al genoeg en het uiterlijk van de auto al helemaal.
De meest onderschatte superauto die in Europa echt word miskend is helaas nog steeds de Saleen. Daarom heeft hij mijn stem. Hij is zelfs bijna een seconde sneller als de CCR op de sprint.
Wat een schitterende verschijning
Ik zie herman niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben de enigste enige ascari stemmer
gek he, als je ruim 100 pk meer hebt als de anderen uit de test.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:39 schreef jacco het volgende:
Ik heb hier btw nog een leuke vergelijking tussen de verschillenden supercars in de wereld.
En raad eens welke auto er boven aan staat: De Saleen S7 Twin turbo. Die auto is gewoon sneller als een Enzo of welke auto dan ook. Ja dus ook sneller als de McLaren F1.
Vergelijkings tabel
[afbeelding]
Moet jij zeggen met zo'n avatar en icoonquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:25 schreef Argento het volgende:
Ik heb gekozen voor de Koenigsegg. Niet omdat ik die nu zo fantastisch vind, maar de rest boeit me nog minder. Vooral de Ford GT. Beetje retro ok, maar dit betekent gewoon dat je in 40 jaar niks beters kon verzinnen dan wat je 40 jaar geleden al gebouwd had. Niemand zou het accepteren als Ferrari de 250 GTO opnieuw zou uitbrengen met airco en elektrische ramen. De populariteit van de Ford ontgaat mij dan ook volkomen.
Ford GT in het echt gezien twee jaar geleden op de IAA te Frankfurt. Met grote afstand de mooiste auto die ik ooit heb gezien. Zo hoort een sportauto er gewoon uit te zien. Alle lijnen kloppen, de afmetingen kloppen, het retro interesseert mij helemaal geen mallemoer. Het is gewoon een vreselijk mooie auto. Jammer dat het meerdere mensen ontgaat (gezien de poll...).quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:25 schreef Argento het volgende:
Ik heb gekozen voor de Koenigsegg. Niet omdat ik die nu zo fantastisch vind, maar de rest boeit me nog minder. Vooral de Ford GT. Beetje retro ok, maar dit betekent gewoon dat je in 40 jaar niks beters kon verzinnen dan wat je 40 jaar geleden al gebouwd had. Niemand zou het accepteren als Ferrari de 250 GTO opnieuw zou uitbrengen met airco en elektrische ramen. De populariteit van de Ford ontgaat mij dan ook volkomen.
op rechte stukken ja. Maar neem hem een rondje mee op een race baan en het is om te huilen. Ding heeft een wegligging van een dronke aardbeiquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:39 schreef jacco het volgende:
Ik heb hier btw nog een leuke vergelijking tussen de verschillenden supercars in de wereld.
En raad eens welke auto er boven aan staat: De Saleen S7 Twin turbo. Die auto is gewoon sneller als een Enzo of welke auto dan ook. Ja dus ook sneller als de McLaren F1.
Vergelijkings tabel
[afbeelding]
Precies het is gewoon een pimp bak met een te grote motor en meer niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:12 schreef Fugie het volgende:
wat is er mis met een dronken aardbei ? En boulevards zijn over het algemeen rechte stukken
Stop er nog een boomboom box in die de helft van je vermogen opvreet en je bent 'The Man'quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies het is gewoon een pimp bak met een te grote motor en meer niet.
Leuke cijfers op de rechte stukken maar dat is dan ook meteen alles wat die auto kan.
En dat draagt niks bij een supercar naar mijn mening.
40 jaar geleden werden er hele mooi dingen gemaakt. De 'originele' GT40 hoort daar ook bij, even als de 250 GTO, 250 GT Lusso etc. maar ik vind het een teken van creatieve zwakte om dergelijk design 40 jaar later nieuw leven in te blazen en de markt op te schoppen als nieuw produkt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:17 schreef Knarf het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met zo'n avatar en icoon.
1 Van de beste achtervolgings scenes is ook nog altijd uit een film met dezelfde leeftijd als de GT 40.
Hoe kom je daarbij? Bekijk die tabel nog eens goed.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
op rechte stukken ja. Maar neem hem een rondje mee op een race baan en het is om te huilen. Ding heeft een wegligging van een dronke aardbei
Stem dan om mij een plezier te doen op de Saleenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:21 schreef Ultimora het volgende:
niet gestemd, omdat ik het alle 4 niet erg boeinde auto's vind
wat is dit voor onzin?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
op rechte stukken ja. Maar neem hem een rondje mee op een race baan en het is om te huilen. Ding heeft een wegligging van een dronke aardbei
wtf heb jij dan te zeiken??quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
en welke boeiende auto bezit jij dan? vertel, vertel!
Ik heb altijd anders begrepen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
wat is dit voor onzin?
Bijna dezelfde wagen rijdt ook in het Fia GT kampioenschap man
Als er 1 wagen is die verrot snel is, ook op het circuit, dan is het de Saleen wel.
* Repeat logischerwijs daarop gestemd
D'r zijn wel meer US-made 'supercars' die wel goed rijden, Mosler MT900S is ook een goede.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb altijd anders begrepen.
Dat het echt een Us wagen was. Leuk op rechte stukken maar bochten om te huilen zoals dat altijd is met een auto uit de US .
Viper vind ik ook niet vervelendquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:42 schreef M5 het volgende:
[..]
D'r zijn wel meer US-made 'supercars' die wel goed rijden, Mosler MT900S is ook een goede.
Ja, van Klaas Zwart.quote:Op zondag 6 november 2005 00:19 schreef ook_gek het volgende:
Die ascari was dat niet een nederlands bedrijf of een nederlandse eigenaar?
Oja dat was het ja. Die deed ook mee met die quote challange vorig jaar mee. Waar hij even naar zijn eigen race track ging met iedereen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |