Moest van Tjabboquote:Op maandag 7 november 2005 12:11 schreef FunnyName het volgende:
Wat doet die Supra ertussen, lijkt me duidelijk geen 'Supercar' ..![]()
En inderdaad de Bugatti wint deze ronde, lijkt me duidelijk.
Te lelijk, remmen te slecht en teveel GT om echt als supercar gewaardeerd te worden. Heeft niets te zoeken in de vijver waarin de Porsche Carrera GT en de Enzo hun rondjes zwemmen.quote:
Volgens mij zijn die remmen behoorlijk goed, zeker als je bedenkt dat het een voertuig van bijna 1800quote:Op maandag 7 november 2005 13:07 schreef Argento het volgende:
[..]
Te lelijk, remmen te slecht en teveel GT om echt als supercar gewaardeerd te worden. Heeft niets te zoeken in de vijver waarin de Porsche Carrera GT en de Enzo hun rondjes zwemmen.
Zet em tegenover de DB9 of de Continental GT
Op zich heb je gelijk, echter vind ik de performance te laag t.o.v hedendaagse kanonnen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:05 schreef Argento het volgende:
Ik heb op de Miura gestemd. De Miura tilde het concept ´supercar´ naar een hoger plan (of heeft het in ieder geval naar moderne maatstaven gedefinieerd) door met een middenmotor op de proppen te komen. Bovendien is de Miura met diezelfde middenmotor de ontstaansreden voor de Ferrari 365 GT (later geevolueerd in de 512 BBi) en dus voor de Testarossa. Alleen daarvoor al verdient de Miura een paar dikke veren in haar uitlaatpijpen. Los van dat al is het een tijdloze schoonheid (wie noemt nou de Bugatti EB110 een tijdloze schoonheid? Het was in 1991 al geen schoonheid en zéker geen tijdloze!) een loepzuiver exponent van de filosofie van de Italiaanse supercar. Met de Uracco en de Espada was Lambo ook al zo lekker bezig. Jammer dat die tijden al weer zo ver achter ons liggen.
Van rij-impressies (ik heb nog nooit zelf in een SLR gestuurd) begrijp ik dat de remmen zich knap lastig laten dosseren en dat maakt rijden in de auto vermoeiend.quote:Op maandag 7 november 2005 14:44 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die remmen behoorlijk goed, zeker als je bedenkt dat het een voertuig van bijna 1800kilo is
die automaat zit in 3,7 aan de 100. Dus je punt? IK geloof zo dat die automaat makkelijk met een handbak kan concurren, anders hadden ze hem er echt niet ingezet....quote:Op maandag 7 november 2005 17:16 schreef Tommeh het volgende:
Voor mij ook de bugatti. Die slr vind ik gewoon niet wat t moet zijn. Mclaren levert een hele mooie basis en mercedes verpest hem met veel luxe en een automaat, helaas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |