amen jacco, precies wat ik dacht toen ik saleen zag staanquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:34 schreef jacco het volgende:
Hier hoef ik niet een sover na te denken. De cijfers zeggen al genoeg en het uiterlijk van de auto al helemaal.
De meest onderschatte superauto die in Europa echt word miskend is helaas nog steeds de Saleen. Daarom heeft hij mijn stem. Hij is zelfs bijna een seconde sneller als de CCR op de sprint.
Wat een schitterende verschijning
Ik zie herman niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben de enigste enige ascari stemmer
gek he, als je ruim 100 pk meer hebt als de anderen uit de test.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:39 schreef jacco het volgende:
Ik heb hier btw nog een leuke vergelijking tussen de verschillenden supercars in de wereld.
En raad eens welke auto er boven aan staat: De Saleen S7 Twin turbo. Die auto is gewoon sneller als een Enzo of welke auto dan ook. Ja dus ook sneller als de McLaren F1.
Vergelijkings tabel
[afbeelding]
Moet jij zeggen met zo'n avatar en icoonquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:25 schreef Argento het volgende:
Ik heb gekozen voor de Koenigsegg. Niet omdat ik die nu zo fantastisch vind, maar de rest boeit me nog minder. Vooral de Ford GT. Beetje retro ok, maar dit betekent gewoon dat je in 40 jaar niks beters kon verzinnen dan wat je 40 jaar geleden al gebouwd had. Niemand zou het accepteren als Ferrari de 250 GTO opnieuw zou uitbrengen met airco en elektrische ramen. De populariteit van de Ford ontgaat mij dan ook volkomen.
Ford GT in het echt gezien twee jaar geleden op de IAA te Frankfurt. Met grote afstand de mooiste auto die ik ooit heb gezien. Zo hoort een sportauto er gewoon uit te zien. Alle lijnen kloppen, de afmetingen kloppen, het retro interesseert mij helemaal geen mallemoer. Het is gewoon een vreselijk mooie auto. Jammer dat het meerdere mensen ontgaat (gezien de poll...).quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:25 schreef Argento het volgende:
Ik heb gekozen voor de Koenigsegg. Niet omdat ik die nu zo fantastisch vind, maar de rest boeit me nog minder. Vooral de Ford GT. Beetje retro ok, maar dit betekent gewoon dat je in 40 jaar niks beters kon verzinnen dan wat je 40 jaar geleden al gebouwd had. Niemand zou het accepteren als Ferrari de 250 GTO opnieuw zou uitbrengen met airco en elektrische ramen. De populariteit van de Ford ontgaat mij dan ook volkomen.
op rechte stukken ja. Maar neem hem een rondje mee op een race baan en het is om te huilen. Ding heeft een wegligging van een dronke aardbeiquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:39 schreef jacco het volgende:
Ik heb hier btw nog een leuke vergelijking tussen de verschillenden supercars in de wereld.
En raad eens welke auto er boven aan staat: De Saleen S7 Twin turbo. Die auto is gewoon sneller als een Enzo of welke auto dan ook. Ja dus ook sneller als de McLaren F1.
Vergelijkings tabel
[afbeelding]
Precies het is gewoon een pimp bak met een te grote motor en meer niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:12 schreef Fugie het volgende:
wat is er mis met een dronken aardbei ? En boulevards zijn over het algemeen rechte stukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |