abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31985541
Afsluiten die wijken. Ook overdag niemand meer binnen of buiten laten. Misschien zijn de ouders een beetje meer gemotiveerd om hun kinderen binnen te houden als ze honger beginnen te lijden.

Of met elke arrestant ook zijn familieleden oppakken. Steek ze achter prikkeldraad, de Serviërs hebben nog getoond hoe je zoiets aanpakt.

[ Bericht 47% gewijzigd door Doderok op 05-11-2005 11:37:53 ]
pi_31985545
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:24 schreef DarkDancer het volgende:
zelfs dat werkte niet! en waarom zou je als werkgever in een slechte tijd een risico nemen door iemand van een cultuur te nemen die een verhoogd risico op falen meebrengt.
maar ja, jij zult wel geen eigen bedrijf hebben he.
Dit soort racisme ligt dus ten grondslag aan die rellen. En maar blijven zeuren en klagen
pi_31985582
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit soort racisme ligt dus ten grondslag aan die rellen. En maar blijven zeuren en klagen
Nog niet gemerkt dat oudere mensen die geen werk meer kunnen vinden gaan rellen hoor. Of lichamelijk gehandicapten ofzo.
  zaterdag 5 november 2005 @ 11:31:05 #254
38549 dewd
100% pure
pi_31985588
Ik vind het wel een beetje walchelijk dat de oppositie dit gebruikt om eens even lekker te stoken. Ipv dat ze met constructieve dingen komen gaan ze met verwijten lopen smijten. Dat is zo makkelijk.
  zaterdag 5 november 2005 @ 11:31:22 #255
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_31985600
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Werkgevers horen wel degelijk sociale verantwoording af te leggen. Ze zijn onderdeel van de samenleving en hebben een grote verantwoordelijkheid als het gaat om gelijke kansen en horen zich zeker niet in te laten met discriminatie.
Nee, da's jou natte droom, SCH.

Nogmaals: Ondernemers hebben idd geen verantwoording af te leggen.

Maar ik denk dat het feit dat jij echt totaal geen clou hebt wat ondernemerschap inhoud je parten speelt.

Ondernemers moeten het van hun omzet hebben, zo simpel, er zijn geen 'ruime potjes' voor sociale experimenten die altijd braaf worden aangevuld door de belasting betaler, simple as that.

Natuurlijk is het wel wenselijk dat ze doen was ze kunnen, dat moge duidelijk zijn.
pi_31985646
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:29 schreef SCH het volgende:

[..]

tja mijn ouders hebben nog nooit een moslim in dienst gehad. voor zover verder wel andere culturen/kleurtjes.

Laat ze zichzelf maar eens van de goeie kant zien. dat er zo'n groot vooroordeel tegen moslims is komt echt niet alleen door discriminatie.

Polen hebben ook een slechte naam, toch zijn deze mensen geliefd bij werkgevers. niet alleen om de lage kosten maar doordat ze keihard weken...
Islam=facisme
  zaterdag 5 november 2005 @ 11:36:16 #257
6484 ExTec
pi_31985734
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:32 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

tja mijn ouders hebben nog nooit een moslim in dienst gehad. voor zover verder wel andere culturen/kleurtjes.
Hebben ze het wel geprobeerd, zo niet waarom niet?
  zaterdag 5 november 2005 @ 11:37:10 #258
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_31985754
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:28 schreef SCH het volgende:
Daar ligt dus wel het probleem, heeft niks met utopia te maken. Die jongeren worden keer op keer afgewezen (een groep althans), raken gefrustreerd, gaan op straat hangen, komen in contact met verkeerde types etc.

Dat kan je af doen met "we leven niet in Utopia" maar dan schiet je toch echt de kern voorbij.
Ik raak die kern in het midden.
Het is een spel tussen marktwerking en sociale rangorde.

Door mensen een speciale status te laten genieten geef je ze omgekeerd een uitzonderingspositie (in handen). En door die ettiketering kweek je eigenlijk een sub-klasse die er niet hoort te zijn.
- Staatsbevoogding werkt niet !!, maatschappelijke bevoogding wellicht -
De oplossing in dit conflict ligt niet bij de politiek, maar eerder bij mond-op-mond reclame.

Zet in Nederland maar op je CV dat je 'Wung Chang" heet, en je zult van discriminatie nauwelijks iets merken. Chinezen doen het gewoon buitengewoon goed, als het gaat over positieve maatschappelijke reclame.
pi_31985828
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:32 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

Laat ze zichzelf maar eens van de goeie kant zien. dat er zo'n groot vooroordeel tegen moslims is komt echt niet alleen door discriminatie.

Polen hebben ook een slechte naam, toch zijn deze mensen geliefd bij werkgevers. niet alleen om de lage kosten maar doordat ze keihard weken...
Ach, directies die een briefje bij Personeelszaken laten leggen dat er geen Turken of Marokkanen mogen worden aangenomen - het is helaas geen uitzondering. Je kunt er lang en breed over lullen, het is gewoon discriminatie en oorzaak van veel problemen. Het is een beetje flauw om het om te draaien.
pi_31985847
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:36 schreef ExTec het volgende:

[..]

Hebben ze het wel geprobeerd, zo niet waarom niet?
ten eerste was het aanbod van moslims niet groot in onze regio.
gezien de sector zijn moslims niet ideaal (horeca).
de voorkeur ging uit naar mensen die minimaal havo deden en dan blijft er weinig over. vaste krachten hadden mijn ouders niet nodig aangezien ze het zelf af konden.

mijn ouders hebben het bovendien niet zo op moslims door alle negatieve publicaties hierover.
Islam=facisme
pi_31985864
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:31 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, da's jou natte droom, SCH.

Nogmaals: Ondernemers hebben idd geen verantwoording af te leggen.

Maar ik denk dat het feit dat jij echt totaal geen clou hebt wat ondernemerschap inhoud je parten speelt.

Ondernemers moeten het van hun omzet hebben, zo simpel, er zijn geen 'ruime potjes' voor sociale experimenten die altijd braaf worden aangevuld door de belasting betaler, simple as that.

Natuurlijk is het wel wenselijk dat ze doen was ze kunnen, dat moge duidelijk zijn.
Ik ben ondernemer dus ik weet wel degelijk hoe het zit, het gaat er maar om wat voor soort ondernemer je bent of wilt zijn.

Werkgevers moeten gewoon niet discrimineren en niet selecteren op achternaam. Dat is toch van de zotte. Waarom zou je dat goedpraten?
pi_31985885
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:37 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik raak die kern in het midden.
Het is een spel tussen marktwerking en sociale rangorde.

Door mensen een speciale status te laten genieten geef je ze omgekeerd een uitzonderingspositie (in handen). En door die ettiketering kweek je eigenlijk een sub-klasse die er niet hoort te zijn.
- Staatsbevoogding werkt niet !!, maatschappelijke bevoogding wellicht -
De oplossing in dit conflict ligt niet bij de politiek, maar eerder bij mond-op-mond reclame.

Zet in Nederland maar op je CV dat je 'Wung Chang" heet, en je zult van discriminatie nauwelijks iets merken. Chinezen doen het gewoon buitengewoon goed, als het gaat over positieve maatschappelijke reclame.
Turken en Marokkanen die eenmaal een baan hebben doen het ook verdomde goed, of wou je het tegendeel beweren?
  zaterdag 5 november 2005 @ 11:43:38 #263
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31985923
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Turken en Marokkanen die eenmaal een baan hebben doen het ook verdomde goed, of wou je het tegendeel beweren?
heb je daar bronnen voor?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31985935
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

ten eerste was het aanbod van moslims niet groot in onze regio.
gezien de sector zijn moslims niet ideaal (horeca).
de voorkeur ging uit naar mensen die minimaal havo deden en dan blijft er weinig over. vaste krachten hadden mijn ouders niet nodig aangezien ze het zelf af konden.

mijn ouders hebben het bovendien niet zo op moslims door alle negatieve publicaties hierover.
Dus als gewoon een fatsoenlijke Turk of Marokkaan met minstens havo komt solliciteren wordt die afgewezen door je ouders omdat ie (misschien) moslim is en je ouders daar negatieve dingen over horen...
Nee, die denkwijze vind ik ook weer wat bekrompen.
pi_31985937
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

heb je daar bronnen voor?
  zaterdag 5 november 2005 @ 11:44:38 #266
89730 Drugshond
pi_31985952
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef SCH het volgende:
Ach, directies die een briefje bij Personeelszaken laten leggen dat er geen Turken of Marokkanen mogen worden aangenomen - het is helaas geen uitzondering. Je kunt er lang en breed over lullen, het is gewoon discriminatie en oorzaak van veel problemen. Het is een beetje flauw om het om te draaien.
1 simpele vraag ?
Waardoor is deze aversie ontstaan ?
pi_31985986
volgens mij waren in de directe omgeving niet veel moslims.
wel een paar turkse familie's (soroyo), waren collega's van mij van mijn bijbaantje. moet zeggen dat die mensen veel vriendlijker zijn dan de moslims die ik ken.
Islam=facisme
pi_31985993
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:44 schreef Drugshond het volgende:

[..]

1 simpele vraag ?
Waardoor is deze aversie ontstaan ?
Okay, het is dus aversie.

Zie je wel hoe hypocriet het is? Mensen horen gelijke kansen te krijgen. Maar jij vindt het terecht dat die 18-jarige Turk na 300 brieven niet wordt uitgenodigd, maar als hij 1 x solliciteert als Roel Jansen wel direct mag komen. Alleen maar vanwege aversie???
pi_31986015
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:46 schreef DarkDancer het volgende:
volgens mij waren in de directe omgeving niet veel moslims.
wel een paar turkse familie's (soroyo), waren collega's van mij van mijn bijbaantje. moet zeggen dat die mensen veel vriendlijker zijn dan de moslims die ik ken.
Onbekend maakt onbemind dus. Je ouders lezen wat in de krant en bouwen daar een beeld op. Dat is jammer. Laat ze het eens uitproberen.
  zaterdag 5 november 2005 @ 11:47:43 #270
6484 ExTec
pi_31986034
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben ondernemer dus ik weet wel degelijk hoe het zit, het gaat er maar om wat voor soort ondernemer je bent of wilt zijn.
Ja, een KVK nummer heb ik ook

Heb je dan ook personeel?

Ben je al ens geconfronteerd met klanten die werk af laten kaatsten omdat ze al dan niet terechte vooroordelen hebben over het personeelslid wat je stuurt?
quote:
Werkgevers moeten gewoon niet discrimineren en niet selecteren op achternaam. Dat is toch van de zotte. Waarom zou je dat goedpraten?
Goedpraten? Welnee, ik pull een gretta duisenbergje:

"ik keur het af, maar heb er wel begrip voor"

Natuurlijk is het erg.

Maar de oplossing is niet ondernemers buitenlanders door hun strot douwen op straffe van ik weet niet wat.

Oplossing is toch echt dat die mensen wat aan hun zeer slechte naam doen.
pi_31986064
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Na de paar bovenstaande posts moest ik wel denken aan het volgende. Vaak willen de Moslims in NL graag een moskee, een eigen dit, een eigen dat etc. Zo houden zij een soort van eigen "omgeving" (kliek) waar eigenlijk autochtone Nederlanders vrijwel nooit bij in de buurt komen (niet omdat zij bang zijn en Moslims haten, het is echter gewoon een heel ander straatje). In Nederland hadden wij vroeger zoals iedereen wel weet ook een soort van scheiding: Katholieke en Christelijke voetbalverenigingen, K en C televisiezender, K en C kranten etc. Zo ook K en C werkgevers. Ook daar zag je vaak dat werkgever 1 van stroming zus en zo vrijwel alleen werknemers in dienst had van dezelfde stroming. Ook een soort van discriminatie, waardoor er ook een andere groep buiten de boot viel. Verschil is alleen dat er bij de andere stroming genoeg werkgevers waren waar de rest aan de slag kon. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat in vergelijking met toen er nu veel minder allochtone werkgevers zijn die de groep allochtone werknemers in het bedrijf kunnen opnemen.

Misschien zit ik er wel helemaal naast, maar schoot mij zo te binnen.
pi_31986071
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:44 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dus als gewoon een fatsoenlijke Turk of Marokkaan met minstens havo komt solliciteren wordt die afgewezen door je ouders omdat ie (misschien) moslim is en je ouders daar negatieve dingen over horen...
Nee, die denkwijze vind ik ook weer wat bekrompen.
in de horeca moet een nieuw personeelslid ook in het team passen.
wanneer dit niet past dan krijg je alleen maar problemen.
aangezien mijn ouders veel dames in dienst hadden (klanten kijken liever naar een mooie meid dan een kerel) gaat dat ook niet echt werken he.
zal mijn ouders eens vragen of er ooit een moslim heeft gesolliciteerd
Islam=facisme
pi_31986089
Er moeten nog wat terrorattackz her en der plaats vinden en het plaatje is helemaal kompleet
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31986104
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Zie je wel hoe hypocriet het is? Mensen horen gelijke kansen te krijgen. Maar jij vindt het terecht dat die 18-jarige Turk na 300 brieven niet wordt uitgenodigd, maar als hij 1 x solliciteert als Roel Jansen wel direct mag komen. Alleen maar vanwege aversie???
Ik denk toch dat als je een opleiding doet, een paar mooie stage's hebt gehad en het verder gewoon goed doet het niet uitmaakt of je Nederlander of niet bent. Zo ervaar ik het tenminste op m'n werk.
Doe je je best en gaat het goed maakt het niet uit wat je afkomst is.
  zaterdag 5 november 2005 @ 11:50:30 #275
89730 Drugshond
pi_31986122
quote:
Die zijn vaak overqualified voor de baan die ze vervullen.
En ja ze werken hard, maar dat doen de poolse werknemers ook (zonder te morren deze keer).
De laatst genoemde groep is heel wat meer gewend (die kennen de klappen van de zweep al) .
pi_31986130
Wat die leider van zo'n groep gister zei in het journaal, we zijn nu nog rustig als het moet komen de wapens te voorschijn. En dan zijn geen kinderachtige wapens echte oorlogswapens. Damn gaat echt FOUT daar....
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  zaterdag 5 november 2005 @ 11:51:36 #277
6484 ExTec
pi_31986156
quote:

[..]

Jahoor, ik heb in mijn nabije omgeving meegemaakt dat een moslim na een dag z'n baan kwijt was omdat hij 'naar de moskee gaan' belangrijker vond dan werken.

Werkgever zei dus ook: als jij er morgen niet bent, dan einde baan.

Maar de vrome moslim vond de moskee belangrijker

Maar volgens SCH is dit slechts incident....
pi_31986172
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:49 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik denk toch dat als je een opleiding doet, een paar mooie stage's hebt gehad en het verder gewoon goed doet het niet uitmaakt of je Nederlander of niet bent. Zo ervaar ik het tenminste op m'n werk.
Doe je je best en gaat het goed maakt het niet uit wat je afkomst is.
Zo werkt het ook in de praktijk, ik ken een aantal moslims met een goede baan.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31986195
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:50 schreef piertje2 het volgende:
Wat die leider van zo'n groep gister zei in het journaal, we zijn nu nog rustig als het moet komen de wapens te voorschijn. En dan zijn geen kinderachtige wapens echte oorlogswapens. Damn gaat echt FOUT daar....
Als die rellen afgelopen zijn, de mensen maar een goede selectie maken van de beste actiebeelden, ben ik tevreden, het oog wil ook wat
pi_31986198
quote:

[..]

Onbekend maakt onbemind dus. Je ouders lezen wat in de krant en bouwen daar een beeld op. Dat is jammer. Laat ze het eens uitproberen.
mijn ouders rentenieren al

mijn ouders kijken niet zo heel veel tv. zijn de meeste tijd aan het tuinieren, reizen en wandelen en dat soort maffe dingen.
maar nee, is tijd voor moslims om maar eens beter voor de dag te komen.

kijk maar naar gevallen als samir a. Als die gemeenschap nou echt dat soort elementen verstoot dan zou het al een goed gebaar zijn. nu komt dat alleen na aandringen en dan ook omdat het "moet"
Islam=facisme
  zaterdag 5 november 2005 @ 11:56:00 #281
6484 ExTec
pi_31986290
quote:
maar nee, is tijd voor moslims om maar eens beter voor de dag te komen.
Dat is idd de oplossing.
pi_31986315
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:47 schreef ExTec het volgende:

Oplossing is toch echt dat die mensen wat aan hun zeer slechte naam doen.
Ahmed van 17 kan nog helemaal geen slechte naam opgebouwd hebben. Hij wil gewoon een stageplek.
pi_31986356
Ze kunnen beter hun kinderen op het hart drukken goed hun best te doen op school, opletten dat ze hun huiswerk maken en en dat ze hun opleiding afmaken.
Niet dag en nacht op straat laten rondhangen en lanterfanten.
pi_31986364
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Ahmed van 17 kan nog helemaal geen slechte naam opgebouwd hebben. Hij wil gewoon een stageplek.
Ik ben nu zelf 19 en ik ken zat mensen die het op hun 15e al flink voor zichzelf hebben verpest, en daarvan heet ok de grootste helft Achmed.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:00:15 #285
89730 Drugshond
pi_31986432
quote:

Grrrrr...

In de jaren '70 waren we hardstikke blij met dit werkvolk. Als ze een schaap vooruit konden duwen waren ze al gekwalificeerd voor een arbeidersrol in de fabriek.
Waardoor is die rol van "redder van de staat" opeens omgeslagen in een negatieve rol ?

Alle immigratie-bevolkingsgroepen ten spijt is het negatieve sentiment van de moslim gelieerde bevolkingsgroepen blijven hangen. Terwijl overige bevolkingsgroepen een relatief open doorgang hebben op de arbeidsmarkt.

Wie of wat hebben het verschil gemaakt.... wij ?!... Nee we hebben ze een eerlijke kans gegeven.
En diezelfde kans hebben we ze nu afgenomen.
pi_31986435
Bijna 900 auto's verwoest bij rellen Frankrijk

Van wie zijn die auto's eigenlijk? Ik neem aan van buurtbewoners?
pi_31986450
heb net weer beelden gezien

dit moet ophouden
baby´s kinderen huilen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_31986460
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:51 schreef ExTec het volgende:

[..]

Jahoor, ik heb in mijn nabije omgeving meegemaakt dat een moslim na een dag z'n baan kwijt was omdat hij 'naar de moskee gaan' belangrijker vond dan werken.

Werkgever zei dus ook: als jij er morgen niet bent, dan einde baan.

Maar de vrome moslim vond de moskee belangrijker

Maar volgens SCH is dit slechts incident....
Zo ken ik ook atleten die vertikken op zondag aan competitie te doen, zelfs op de olympische spelen. Idiote christenen...
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:02:12 #289
6484 ExTec
pi_31986505
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Het grotere geheel waar die toe behoort, heeft een slechte naam.

Zo werkt het in de natuur, behoor jij tot een bepaalde groep, en maken andere in die groep zich schuldig aan wantoestanden,

En distancieer je je daar dan niet van, maar gewoon nog veel erger, elimineer je je eigen verantwoordelijkheid (Was allah's wil, dat die nederlandse jongen dood is, lieve achmed was maar een instrument!) (nee, hij's helemaal niet crimineel, hij heeft een hart van goud , nevermind dat'ie net een veroordeling aan z'n broek heeft), ja, dan gaat de rest je vanzelf zo behandelen.
pi_31986556
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:00 schreef Meki het volgende:

dit moet ophouden
baby´s kinderen huilen
en die arme vrouw die door de jeugd levend in brand is gestoken, hoe verzin je het
En ophouden? het wordt alleen maar erger
pi_31986602
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:52 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als die rellen afgelopen zijn, de mensen maar een goede selectie maken van de beste actiebeelden, ben ik tevreden, het oog wil ook wat
Ik heb anders nog veel beeldmateriaal uit Somalië en Irak liggen, met Amerikanen in de hoofdrol (wel als lijdend voorwerp ) Interesse?
pi_31986615
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:00 schreef Meki het volgende:

dit moet ophouden
baby´s kinderen huilen
Meki jij woont je hele leven toch al in nederland?

ikzelf ben ook niet goed in spelling, toch erger ik me zelfs met die achtergrond nog ontzettend aan jouw zinsbouw en dergelijke. ik ken duitsers die binnen een half jaar de nederlandse taal beter beheersen dan jou. (en dat geld voor veel moslims...)

hoe komt dat dan meki?
Islam=facisme
pi_31986622
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:00 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Grrrrr...

In de jaren '70 waren we hardstikke blij met dit werkvolk. Als ze een schaap vooruit konden duwen waren ze al gekwalificeerd voor een arbeidersrol in de fabriek.
Waardoor is die rol van "redder van de staat" opeens omgeslagen in een negatieve rol ?
Criminaliteit, terrorisme, asociaal gedrag, etc.

Ik was tot 3-4 jaar geleden behoorlijk links en bijna in staat om het arresteren van een Marrokaan die iets had gejat als "racisme" te bestempelen. Nadat ik zelf een paar keer ben gemept zonder reden, een vriend richting ziekhuis heb zien gaan, diefstal, vandalisme, en zeer asociaal gedrag heb gezien begon het opeens te dagen dat er misschien echt wel een probleem was met immigranten.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_31986641
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:04 schreef Doderok het volgende:

[..]

Ik heb anders nog veel beeldmateriaal uit Somalië en Irak liggen, met Amerikanen in de hoofdrol (wel als lijdend voorwerp ) Interesse?
stuur maar door.... maar dat is buiten europa, daar zijn ook genoeg cowboys in de fik gestoken en levend achter de auto gehangen......
pi_31986652
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:05 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

Meki jij woont je hele leven toch al in nederland?

ikzelf ben ook niet goed in spelling, toch erger ik me zelfs met die achtergrond nog ontzettend aan jouw zinsbouw en dergelijke. ik ken duitsers die binnen een half jaar de nederlandse taal beter beheersen dan jou. (en dat geld voor veel moslims...)

hoe komt dat dan meki?
komt van zelf , typt vanzelf
ik woon wel hier me hele leven
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_31986655
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:04 schreef Doderok het volgende:

[..]

ik heb heel wat smerigheid gezien maar bij dat filmpje (die ken nog iets die niet eens soldaat was) werd ik echt misselijk en kon ik mijn maaltijd nog net binnenhouden.
Islam=facisme
pi_31986666
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:00 schreef Drugshond het volgende:

Wie of wat hebben het verschil gemaakt.... wij ?!... Nee we hebben ze een eerlijke kans gegeven.
En diezelfde kans hebben we ze nu afgenomen.
Kom op zeg. Eerlijke kans.

Racisme en discriminatie is tegenwoordig echt volstrekt echt legitiem he? Je schaamt je er ook niet eens meer voor.
pi_31986709
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:06 schreef Meki het volgende:

[..]

komt van zelf , typt vanzelf
ik woon wel hier me hele leven
je spreekvermogen is anders ook niet bijster goed afgaande op je filmpjes van je meki-shop...

raar aangezien iedereen nederlandse taal op basisschool en middelbare school heeft gehad...(gelijke kansen dus)

toch spreek jij en je geloofsgenoten vaak bar slecht nederlands...
Islam=facisme
pi_31986722
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom op zeg. Eerlijke kans.

Racisme en discriminatie is tegenwoordig echt volstrekt echt legitiem he? Je schaamt je er ook niet eens meer voor.
Weet je wat het is, als mensen me ergens niet moeten, dan kan ik daar iedereen wel klappen gaan geven en de boel gaan terroriseren, maar ze gaan me echt niet moeten dan......
Het verstandigste wat je dan kan doen is weer terug naar je eigen soort gaan. Ik wil niet ergens wonen waar mensen de schurft aan me hebben.
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:09:13 #300
6484 ExTec
pi_31986731
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:05 schreef DarkDancer het volgende:

hoe komt dat dan meki?
Ow, hij's daadwerkelijk vooruit gegaan.

Zo zie je maar dat afzeiken omdat ze NL zuigt helpt, op den duurt conformeert'ie zich.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')