ja, maar ze gaat door voor de Ipodquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bijna goed, krijg jij de DVD box als ze maandag weer wint?
Nee, ze heeft een vriendinquote:
aha ze heeft dus nog geen vriendquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja, maar ze gaat door voor de Ipod
[..]
Nee, ze heeft een vriendin
Hé trut doe mij eens een portie bitterballen
Tijd voor grolSCHquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:12 schreef Bjoro het volgende:Groenlo here we come
prettig weekend allen en een beetje liev doen tegen elkaar hè, zeker tegen Bluezzie !
kom je hier ook nog langs ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:12 schreef Bjoro het volgende:Groenlo here we come
prettig weekend allen en een beetje liev doen tegen elkaar hè, zeker tegen Bluezzie !
ik ben bang dat je weinig kans maaktquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha ze heeft dus nog geen vriendtijd voor een foto dus
Hij heeft wel een mesquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ben bang dat je weinig kans maakt![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:06 schreef popolon het volgende:
Burn!
Thx! Weekendje bij de vriendin is toch altijd een inspanning gezellig.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel plezier Darkshine!
Koekje erbij?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:27 schreef Lionheaad het volgende:
FIJN....nou kan ik naar huis en regent het weer
Shit, ik dacht dat je volgende week zou komenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef Bluezz het volgende:
Nog een half uur, voor ik naar mijn date met een hunk ga
Een indraaiertje was datquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:34 schreef SCH het volgende:
Shit, ik dacht dat je volgende week zou komen![]()
Ik heb net nog even extra luiers en potjes Olvarit in huis gehaald voor jouw hunk die meekomt om hier te logeren.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:41 schreef golfer het volgende:
Ik heb net nog even extra luiers en potjes Olvarit in huis gehaald voor jouw hunk die meekomt om hier te logeren.
Afschuwelijk idd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:14 schreef popolon het volgende:
Die TT is nu niet zo leuk meer, ze steken nu ook al gehandicapte ouderen in de brand.
Jij bent achteruitquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:34 schreef popolon het volgende:
SCH,
Ben ik nou eigenlijk links of rechts?
Ik ben de weg kwijt
Leg eens uit.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:44 schreef SCH het volgende:
Je vrouw is linksch en jij denkt haar tegen te moeten spreken, dat zie je vaak in relaties
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar hij is niet van de poes
Storten voor een goed doel:quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Net al mn 20, 10, 5, 2, en 1 eurocent muntjes zitten tellen. Pokkewerk
Iets meer dan 47 euro
Wat moet ik er in hemelsnaam mee
gebruiken voor verjaardagscadeau'squote:Op vrijdag 4 november 2005 17:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Net al mn 20, 10, 5, 2, en 1 eurocent muntjes zitten tellen. Pokkewerk
Iets meer dan 47 euro
Wat moet ik er in hemelsnaam mee
Dat is dan 47 euro 10 meneer. O, komt dat even mooi uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gebruiken voor verjaardagscadeau's
pokeren
gewoon mee betalen, het liefst iets van 47 euro ineens mee betalen
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat is dan 47 euro 10 meneer. O, komt dat even mooi uit![]()
We blijven wel studenten hequote:Op vrijdag 4 november 2005 17:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Storten voor een goed doel:
Warme voeten deel 6; bijna 2.000 euro!
Welkom in mijn wereldquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat een kut dag vandaag op het werk iedereen leek wel wat fout te doen
Je bent er wel meer vergeten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:39 schreef SCH het volgende:
popo ik heb je helemaal niet genoemd bij de users verkiezing
Gingen bij jouw ook onderdelen a 100 euro kapoet??quote:
maar jij maakte er helemaal een potje van zekerquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat een kut dag vandaag op het werk iedereen leek wel wat fout te doen
Ja ik zag het, vorig jaar nog wel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:39 schreef SCH het volgende:
popo ik heb je helemaal niet genoemd bij de users verkiezing
Neuh dat deed m'n collega dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar jij maakte er helemaal een potje van zeker![]()
Nee, dat niet, ik had alleen wat te enthousiast gedelete in ons systeemquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gingen bij jouw ook onderdelen a 100 euro kapoet??
Neej dat deed ik niet, ik maakte maar een stukje van een zo'n onderdeel kapot
Collega sloopte er 2, gevolg de hele ochtend die machine plat. Aan het einde begon ik ook nog is orders door elkaar te halen. Echt goed dat het weekend is
Hehehehequote:Op vrijdag 4 november 2005 18:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, dat niet, ik had alleen wat te enthousiast gedelete in ons systeem
Beetje apart die FOK! awards. Forum is veel te groot voor zoiets, ik ken bijna niemand uit al die lijstjesquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Zo eens kijken of er nog mensen gestemd hebben voor de awards.
Grootste wel, hunk nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja ik zag het, vorig jaar nog wel.
Grootste hunk neem ik aan?
Ach, het is vooral geinig. Gewoon stemmen op mensen die je kent. En op tong80.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:02 schreef Noca het volgende:
[..]
Beetje apart die FOK! awards. Forum is veel te groot voor zoiets, ik ken bijna niemand uit al die lijstjes
Zol ik mor noit zo zeker van weez'nquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:03 schreef SCH het volgende:
Snein gjinne wei Grins fan de matte feegje
Dan kan ik beter op de VBL awards wachtenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, het is vooral geinig. Gewoon stemmen op mensen die je kent. En op tong80.
Ik ha der alle fertrauen yn, do lytse miechhimmelquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zol ik mor noit zo zeker van weez'n
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ha der alle fertrauen yn, do lytse miechhimmel![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:10 schreef Superheld het volgende:
Pleurt eens op met dat taaltje stelletje scandinaviers![]()
Ik heb geen vertrouwen in die SCHimmelquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:08 schreef SCH het volgende:
Ik ha der alle fertrauen yn, do lytse miechhimmel![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:10 schreef Superheld het volgende:
Pleurt eens op met dat taaltje stelletje scandinaviers![]()
Je bent op mijquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:16 schreef popolon het volgende:
Ik heb de userverkiezingenlijst ook even nagelopen.
Ik dacht da's toch een mooie nominatie die je niet vaak zult krijgen.quote:
Okayquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:25 schreef popolon het volgende:
en op mich ook.
Nu moet je mij ook even noemen.
Gatverquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:28 schreef Bluezz het volgende:
SCH krijgt een [afbeelding] van de hunk
Vandaag nietquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:33 schreef SCH het volgende:
popo, ik heb mijn lijstje aangepast, Noca en Clauw ook vermeld
Office Space, een van de weinige leuke Amerikaanse comedies.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:28 schreef rubbereend het volgende:
wil iedereen ff duimen dat het morgen lukt met kaartjes halen voor Schalke - PSV
de link even selecteren in de adresbalk en op enter klikkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Office Space, een van de weinige leuke Amerikaanse comedies.
quote:
Met de dochter van Renee Soutendijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Welke film? Stille Nacht?
Ja wat moet je ermee, ik heb hier 'on demand', geeft veel ruimte.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de link even selecteren in de adresbalk en op enter klikken
hij laad niet goed door
Ik zit naast de man met wie ik het al 16 jaar doe, dan groei je daar overheenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Veel plezier dan SCH! Broek met bioscoopzakken aan?
Ik ben geen van beide.quote:
Nu ben je weer stom en rechtsquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:43 schreef popolon het volgende:
Alhoewel jij soms ook heel irritant kan zijn hoor.
Je kent ze wel?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zit naast de man met wie ik het al 16 jaar doe, dan groei je daar overheen![]()
en mijquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:33 schreef SCH het volgende:
popo, ik heb mijn lijstje aangepast, Noca en Clauw ook vermeld
Zondag bedoel je?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:48 schreef Noca het volgende:
Veel plezier SCH.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Als er een dame achter het loket zit moeten we zeker duimen.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
clauwhee, ken je de bioscoopzak ook?
Mooi hèquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:06 schreef rubbereend het volgende:
heee Noca, ik zie daar Euroborg voorbij komen, ziet er goed uit
Ja he! Heb echt wel zin om daar de eerste wedstrijd te zitten..!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:06 schreef rubbereend het volgende:
heee Noca, ik zie daar Euroborg voorbij komen, ziet er goed uit
Whehe.quote:
kunnen we ons weer misdragenquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:26 schreef rubbereend het volgende:
nou ik ben er vandoor, boodschappen doen en daarna avondje pokeren
Hey verrek !!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:14 schreef Doc het volgende:
Ik ga denk ik vanavond weer eens La Haine kijken ...
om maar bij poetin te blijven, een russische filmquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kunnen we ons weer misdragen![]()
ik gooi er zo maar weer een dvdtje in![]()
bier ook goedquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:02 schreef clauwheee het volgende:
Krijg ik nog iets te drinken hier of hoe zit dat
Roosvicee voor Clau.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:02 schreef clauwheee het volgende:
Krijg ik nog iets te drinken hier of hoe zit dat
Aan de watte????quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:08 schreef pascalheister het volgende:
roosvicee, en jij komt uit Groningen![]()
jij hoort aan de Fladderak te zitten![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Je ziet het pascal, ik moet haar nog veel leren...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:55 schreef clauwheee het volgende:
Nou, gezellig hoor, zo'n lege kroeg op vrijdagavond
Niet veel soeps hier nee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:55 schreef clauwheee het volgende:
Nou, gezellig hoor, zo'n lege kroeg op vrijdagavond
Tuurlijk blijf ik nogquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow je blijft ook
Gaat prima hier![]()
quote:
Vergeet 06/05 deel 2 nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:04 schreef golfer het volgende:
Even Oberon en Freek de Jonge bekeken. Nu tot de late film op Ned 3 begint nog hier een afzakkertje halen.
Staat al op de video geprogrammeerd.quote:
* clauwheee de drankjes voor Bluezzie neerzetquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Clauw een ZA-atje een whisky en een colaatje graag
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef Bos81 het volgende:
Zie ik het nu pas, of heeft Noca sinds net het de Euroborg in z'n Avatar
Zeker, mooie passende muziek van The Doors erbij ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:09 schreef golfer het volgende:
Mooi item over George Best bij het sportjournaal.![]()
Sinds vanavondquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef Bos81 het volgende:
Zie ik het nu pas, of heeft Noca sinds net het Euroborg in z'n Avatar
Hehe maakt niet uit hoor popoquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:51 schreef popolon het volgende:
Sorry, ik kreeg een beeld van me van een verjaardagsfeestje wat uitbrak in een ruzie.
Ook wel eens bij een vriend meegemaakt, vandaar.
Ja dat kan je wel zeggen ja, maar het zat er helaas al een tijdje aan te komen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef clauwheee het volgende:
Kl*ten Vom.
Het frappante is dat het juist niet om idioten gaat.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:37 schreef popolon het volgende:
Lijkt me leuk, de psychologie van een stel idioten die graag burgerslachtoffers maken.
Nee, ze hebben een missie zeker?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Het frappante is dat het juist niet om idioten gaat.
Hoe moet ik dat nou in een one-liner zeggen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, ze hebben een missie zeker?
Vertel eens wat meer dan, voor zelfmoordaanslagmensjes kan ik weinig respect opbrengen.
Het is zeker interessant, nog lang zitten napraten, zet je wel aan het denken, zeker met de Samir A-tjes in ons eigen land nu.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:48 schreef popolon het volgende:
Het desperate kan ik geloven, niet de manier waarop.
Lijkt wel interessant.
Moeilijk vergelijken: Mensen die hun leven lang in de ellende zitten vergelijken met een vervelend verwend doorgeslagen kutkind.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is zeker interessant, nog lang zitten napraten, zet je wel aan het denken, zeker met de Samir A-tjes in ons eigen land nu.
Samir A-tjes uit ons land lijkt mij beterquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is zeker interessant, nog lang zitten napraten, zet je wel aan het denken, zeker met de Samir A-tjes in ons eigen land nu.
Precies, maar er zijn wel weer raakvlakken: fanatisme, minder waarde hechten aan het individuele leven, willen sterven voor de zaak enz.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Moeilijk vergelijken: Mensen die hun leven lang in de ellende zitten vergelijken met een vervelend verwend doorgeslagen kutkind.
Mij maak je niet wijs dat die Samir wil sterven voor een zaak, kom op zeg, dat addergebroed komt uit het comfortabele en tot voor kort relaxte Nederland.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies, maar er zijn wel weer raakvlakken: fanatisme, minder waarde hechten aan het individuele leven, willen sterven voor de zaak enz.
Niets maar Mo B. wilde ook sterven voor 'een zaak'. Je kan in heel korte tijd heel erg doorslaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Mij maak je niet wijs dat die Samir wil sterven voor een zaak, kom op zeg, dat addergebroed komt uit het comfortabele en tot voor kort relaxte Nederland.
Wat weet hij nou.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:03 schreef Noca het volgende:
Trusten!
Ik ben te moedom voor deze zware materie
In je donzen dekbedje, en nou ophoepelen relnicht.quote:
Ah okequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:23 schreef SCH het volgende:
Het was een grapje ambr.
Ik zeg Wie
en dan zeg jij: tske
't Was een geweldig orgasme.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:23 schreef SCH het volgende:
Het was een grapje ambr.
Ik zeg Wie
en dan zeg jij: tske
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is dus echt de enige grappige homo
Sorry, morgenavond heb je alweer dienst als Bluezz en ik weer eens een recensie gaan schrijven van een Italiaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:19 schreef SCH het volgende:
Heeft golfer weer een verkeerd rooster gemaakt
Ik heb teveel popodiensten, niemand wil ze.
Bluezz wilde die Italiaan wel even recenseren, ik heb haar intussen verteld wie hij is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:32 schreef SCH het volgende:
Doe dan popo maar.
Nou inderdaad, die tottie zeg, wat een engerd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:32 schreef SCH het volgende:
Doe dan popo maar.
quote:
Misschien kan hij nog even naar de kapper?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz wilde die Italiaan wel even recenseren, ik heb haar intussen verteld wie hij is.
hihi, ik zocht op Popo/googlequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:35 schreef popolon het volgende:
Da's een plaatje van de website van een oud collega.
Die eerste foto is een foto van mij toen ik dronken was op Lowlands.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
hihi, ik zocht op Popo/googledoe es... een meisjes ehm dinges *kuch*
toen popolon... ook niks, toen olavski
Ik ga jullie nu even inplannen in het juiste rooSCHter.![]()
Ga jij maar nu braaf naar bed met je opgroei-middeltje:quote:
Lieve SCHat, dat zijn meisjes baby's billetjesquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:38 schreef popolon het volgende:
Die eerste foto is een foto van mij toen ik dronken was op Lowlands.
Euh ..... uhm ..... tja ..... ik wil best met je boezelen denk ikquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:32 schreef Bluezz het volgende:
Pokerrrrrrrrrrr alert
Zullen we al gaan boezelen?
Je kan altijd nog voor de paarden gaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Euh ..... uhm ..... tja ..... ik wil best met je boezelen denk ik
Niet dat het elke avond zo gaat dat poker, maar dit was een erg lekkere avondVooral omdat mijn gokken op RKC wat mis was gegaan
Paarden zijn voor meisjesquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je kan altijd nog voor de paarden gaan
Bloezzelen is best lekker
Bjoroooooooooooooo, wat flik jij nouquote:Op donderdag 3 november 2005 17:37 schreef Bjoro het volgende:
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2005: de Boezelaer
laat mij m'n eigen gang maar gaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:43 schreef SCH het volgende:
Vivre
jij bent vrolijkquote:
Ik heb een leuke dag gehad gisterenquote:
Donequote:Op zaterdag 5 november 2005 11:55 schreef methodmich het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/3385/1
Kunnen de Groningers zich op de FP laten zien!
Ons 4e heeft structureel te weinig mannen en ik ga ze maandag uit de competitie terugtrekkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Moet te doen zijn, al hebben we wat weinig man geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |