ja, maar ze gaat door voor de Ipodquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bijna goed, krijg jij de DVD box als ze maandag weer wint?
Nee, ze heeft een vriendinquote:
aha ze heeft dus nog geen vriendquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja, maar ze gaat door voor de Ipod
[..]
Nee, ze heeft een vriendin
Hé trut doe mij eens een portie bitterballen
Tijd voor grolSCHquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:12 schreef Bjoro het volgende:Groenlo here we come
prettig weekend allen en een beetje liev doen tegen elkaar hè, zeker tegen Bluezzie !
kom je hier ook nog langs ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:12 schreef Bjoro het volgende:Groenlo here we come
prettig weekend allen en een beetje liev doen tegen elkaar hè, zeker tegen Bluezzie !
ik ben bang dat je weinig kans maaktquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha ze heeft dus nog geen vriendtijd voor een foto dus
Hij heeft wel een mesquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ben bang dat je weinig kans maakt![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:06 schreef popolon het volgende:
Burn!
Thx! Weekendje bij de vriendin is toch altijd een inspanning gezellig.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel plezier Darkshine!
Koekje erbij?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:27 schreef Lionheaad het volgende:
FIJN....nou kan ik naar huis en regent het weer
Shit, ik dacht dat je volgende week zou komenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef Bluezz het volgende:
Nog een half uur, voor ik naar mijn date met een hunk ga
Een indraaiertje was datquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:34 schreef SCH het volgende:
Shit, ik dacht dat je volgende week zou komen![]()
Ik heb net nog even extra luiers en potjes Olvarit in huis gehaald voor jouw hunk die meekomt om hier te logeren.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:41 schreef golfer het volgende:
Ik heb net nog even extra luiers en potjes Olvarit in huis gehaald voor jouw hunk die meekomt om hier te logeren.
Afschuwelijk idd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:14 schreef popolon het volgende:
Die TT is nu niet zo leuk meer, ze steken nu ook al gehandicapte ouderen in de brand.
Jij bent achteruitquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:34 schreef popolon het volgende:
SCH,
Ben ik nou eigenlijk links of rechts?
Ik ben de weg kwijt
Leg eens uit.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:44 schreef SCH het volgende:
Je vrouw is linksch en jij denkt haar tegen te moeten spreken, dat zie je vaak in relaties
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar hij is niet van de poes
Storten voor een goed doel:quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Net al mn 20, 10, 5, 2, en 1 eurocent muntjes zitten tellen. Pokkewerk
Iets meer dan 47 euro
Wat moet ik er in hemelsnaam mee
gebruiken voor verjaardagscadeau'squote:Op vrijdag 4 november 2005 17:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Net al mn 20, 10, 5, 2, en 1 eurocent muntjes zitten tellen. Pokkewerk
Iets meer dan 47 euro
Wat moet ik er in hemelsnaam mee
Dat is dan 47 euro 10 meneer. O, komt dat even mooi uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gebruiken voor verjaardagscadeau's
pokeren
gewoon mee betalen, het liefst iets van 47 euro ineens mee betalen
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat is dan 47 euro 10 meneer. O, komt dat even mooi uit![]()
We blijven wel studenten hequote:Op vrijdag 4 november 2005 17:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Storten voor een goed doel:
Warme voeten deel 6; bijna 2.000 euro!
Welkom in mijn wereldquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat een kut dag vandaag op het werk iedereen leek wel wat fout te doen
Je bent er wel meer vergeten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:39 schreef SCH het volgende:
popo ik heb je helemaal niet genoemd bij de users verkiezing
Gingen bij jouw ook onderdelen a 100 euro kapoet??quote:
maar jij maakte er helemaal een potje van zekerquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat een kut dag vandaag op het werk iedereen leek wel wat fout te doen
Ja ik zag het, vorig jaar nog wel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:39 schreef SCH het volgende:
popo ik heb je helemaal niet genoemd bij de users verkiezing
Neuh dat deed m'n collega dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar jij maakte er helemaal een potje van zeker![]()
Nee, dat niet, ik had alleen wat te enthousiast gedelete in ons systeemquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gingen bij jouw ook onderdelen a 100 euro kapoet??
Neej dat deed ik niet, ik maakte maar een stukje van een zo'n onderdeel kapot
Collega sloopte er 2, gevolg de hele ochtend die machine plat. Aan het einde begon ik ook nog is orders door elkaar te halen. Echt goed dat het weekend is
Hehehehequote:Op vrijdag 4 november 2005 18:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, dat niet, ik had alleen wat te enthousiast gedelete in ons systeem
Beetje apart die FOK! awards. Forum is veel te groot voor zoiets, ik ken bijna niemand uit al die lijstjesquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Zo eens kijken of er nog mensen gestemd hebben voor de awards.
Grootste wel, hunk nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja ik zag het, vorig jaar nog wel.
Grootste hunk neem ik aan?
Ach, het is vooral geinig. Gewoon stemmen op mensen die je kent. En op tong80.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:02 schreef Noca het volgende:
[..]
Beetje apart die FOK! awards. Forum is veel te groot voor zoiets, ik ken bijna niemand uit al die lijstjes
Zol ik mor noit zo zeker van weez'nquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:03 schreef SCH het volgende:
Snein gjinne wei Grins fan de matte feegje
Dan kan ik beter op de VBL awards wachtenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, het is vooral geinig. Gewoon stemmen op mensen die je kent. En op tong80.
Ik ha der alle fertrauen yn, do lytse miechhimmelquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zol ik mor noit zo zeker van weez'n
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ha der alle fertrauen yn, do lytse miechhimmel![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:10 schreef Superheld het volgende:
Pleurt eens op met dat taaltje stelletje scandinaviers![]()
Ik heb geen vertrouwen in die SCHimmelquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:08 schreef SCH het volgende:
Ik ha der alle fertrauen yn, do lytse miechhimmel![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:10 schreef Superheld het volgende:
Pleurt eens op met dat taaltje stelletje scandinaviers![]()
Je bent op mijquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:16 schreef popolon het volgende:
Ik heb de userverkiezingenlijst ook even nagelopen.
Ik dacht da's toch een mooie nominatie die je niet vaak zult krijgen.quote:
Okayquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:25 schreef popolon het volgende:
en op mich ook.
Nu moet je mij ook even noemen.
Gatverquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:28 schreef Bluezz het volgende:
SCH krijgt een [afbeelding] van de hunk
Vandaag nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |