Het schijnt dat deze trui vrijwel overal uitverkocht is!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Als je hem echt graag wilt, heb je al in de V&D gekeken? In veel V&D's zit ook een Esprit afdeling.
De Wehkamp heeft ook Esprit.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Bij de Bijenkorf hebben ze óók Esprit.![]()
Deze heb ik dus gisteren gekregen. Ik vind het geen replay maar hij valt en zit mooi.quote:Op zondag 11 december 2005 17:14 schreef Coconut het volgende:
Gisteren deze gewoon in de winkel gekocht:
[afbeelding]
Vrijwel identiek aan m'n Replay broek, maar wel 50 euro goedkoper
Die jurk vind ik zo leuk, maar telkens als ik kijk is hij er in geen een maatquote:Op zondag 11 december 2005 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Deze heb ik dus gisteren gekregen. Ik vind het geen replay maar hij valt en zit mooi.
Deze heb ik vanmorgen besteld.
[afbeelding]
Heeft iemand enig idee voor wat voor totaalbedrag je maximaal mag bestellen als je op rekening wilt betalen?quote:Op maandag 7 november 2005 14:19 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
ik had denk een bestelling van rond de 200 euro en deze email kreeg ik:
Geachte Mevr ...,
om de service voor een levering op rekening te kunnen aanbieden, moeten wij ter
beperking van risico vanzelfsprekend de rekeninggegevens aan een onderzoek door
een dienstverlenende sector onderwerpen.
Helaas is het ons op basis van de aan ons verstrekte informatie niet mogelijk uw
bestelling op rekening te leveren.
Overeenkomstig met onze algemene voorwaarden kunnen wij U een bestelling op
creditcard aanbieden en hebben wij uw bestelling op rekening geannuleerd.
Voor een bestelling op creditcard verzoeken wij U vriendelijk, tijdens uw
bestelling deze wijze van betaling te kiezen en deze nogmaals op onze
Shopping-Site uit te voeren.
Hartelijk dank voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Uw e*shop Team
heb je ooit rekeningen niet betaald?quote:Op maandag 12 december 2005 12:37 schreef Coconut het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee voor wat voor totaalbedrag je maximaal mag bestellen als je op rekening wilt betalen?
Ik kreeg dit mailtje dus ook bij een bestelling van rond de ¤ 180,-. Vervolgens proberen te bestellen voor ¤ 125,- wat ook niet lukte. Daarna voor ¤ 100,-; lukte ook niet. Tenslotte nog ¤ 50,- geprobeerd, maar zelfs dat lukte niet
Gisteravond was hij er in geen een maat meerquote:Op maandag 12 december 2005 10:14 schreef noekje het volgende:
Gisteren was hij er nog in xs en s.
Neequote:Op maandag 12 december 2005 13:11 schreef mirrie1986 het volgende:
heb je ooit rekeningen niet betaald?
Wat voor maat heb je? Stel dat ik het jurkje niet mooi vind dan kan ik hem altijd nog rechtstreeks naar jou sturen ipv naar Esprit. Als dat binnen een week lukt en dat moet lukken kunnen we het jurkje nog gratis retour zenden.quote:Op maandag 12 december 2005 13:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gisteravond was hij er in geen een maat meer.
En nu is zelfs het plaatje van de site verdwenen.
Ik heb s of m, afhankelijk van hoe iets valt. Te gek dat je dit zou willen doenquote:Op maandag 12 december 2005 14:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat voor maat heb je? Stel dat ik het jurkje niet mooi vind dan kan ik hem altijd nog rechtstreeks naar jou sturen ipv naar Esprit. Als dat binnen een week lukt en dat moet lukken kunnen we het jurkje nog gratis retour zenden.
Dat d8 ik ook, totdat ik hem binnenkreeg, er zat echt totaal geen model in :/ en het viel ontzettend lang uit enzo, volgens mij heeft hij gewoon maatje M aan en expres zijn mouwen omhoog gestropt omdat ze anders te kort zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 14:53 schreef on_the_mike het volgende:
duidelijk de mooiste longsleeve
[afbeelding]
Ik heb dat ook gehad. Ik woon nu ergens anders en ik kon nu wel op rekening bestellen.quote:Op maandag 12 december 2005 14:12 schreef Coconut het volgende:
[..]
NeeIk heb denk ik een paar aardige huisgenoten die rekeningen niet betalen. Maar eens met Esprit bellen..
Die had ik ook al in het vizier. Ik vroeg me alleen af welke kleuren die streepjes nou zijn?quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:08 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik heb deze net besteld:
[afbeelding]
Meteen toen ik hem zag dacht ik: Die moet ik hebben!![]()
Dat zal ik dadelijk komen te weten, want TPG kan ieder moment langskomenquote:Op woensdag 14 december 2005 01:17 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Die had ik ook al in het vizier. Ik vroeg me alleen af welke kleuren die streepjes nou zijn?
Het lag aan het feit dat ze m'n huisnr. toevoeging niet herkenden. Is nu opgelost, dus ik heb meteen maar besteld. Wel iets meer dan de bedoeling wasquote:Op woensdag 14 december 2005 01:10 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb dat ook gehad. Ik woon nu ergens anders en ik kon nu wel op rekening bestellen.
Net dit colbertje besteld:
[afbeelding]
49,- euro, goed te doen dus.
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:23 schreef Coconut het volgende:
[..]
Het lag aan het feit dat ze m'n huisnr. toevoeging niet herkenden. Is nu opgelost, dus ik heb meteen maar besteld. Wel iets meer dan de bedoeling was![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
New > nieuw +3 > women-casual, ¤ 59,95quote:Op woensdag 14 december 2005 21:10 schreef shredder het volgende:
Hey kan je me vertellen waar deze staat op de site? Of hoeveel het je heeft gekost?
[afbeelding]
Kan deze ook dicht gedragen worden??quote:Op woensdag 14 december 2005 01:10 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gehad. Ik woon nu ergens anders en ik kon nu wel op rekening bestellen.
Net dit colbertje besteld:
[afbeelding]
49,- euro, goed te doen dus.
Leuk, vooral het groene shirtjequote:Op woensdag 14 december 2005 20:23 schreef Coconut het volgende:
[..]
Het lag aan het feit dat ze m'n huisnr. toevoeging niet herkenden. Is nu opgelost, dus ik heb meteen maar besteld. Wel iets meer dan de bedoeling was![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Aha, te duur en maat is uitverkocht. Jammer maar helaasquote:Op woensdag 14 december 2005 21:26 schreef Coconut het volgende:
[..]
New > nieuw +3 > women-casual, ¤ 59,95
Ik heb ze meestal binnen 3 dagen binnen.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb zojuist deze besteld
[afbeelding]
Iemand een idee hoe lang de levertijd ongeveer is?
Dankquote:Op donderdag 15 december 2005 17:00 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Ik heb ze meestal binnen 3 dagen binnen.
Ja kan wel, ik heb hem ook, en het is zeker een mooi jasje voor die prijs. Ik draag hem meestal open, met een shirt met print eronder.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:05 schreef Cols het volgende:
[..]
Kan deze ook dicht gedragen worden??
Ik vind de linker erg leuk!quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:03 schreef men_in_red het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen de volgende twee wolle truien, welke vinden jullie leuker?
[afbeelding][afbeelding]
quote:Ik vind de linker rechter erg leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |