abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31969094
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Mooi, alweer een teletoeter minder tussen die josti's in het stadion.
Dat zijn juist de grootste fans van Van Basten. Ajax-publiek
pi_31969110
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:23 schreef SCH het volgende:
Ik heb Emanuelson nu verscheidene malen zien spelen en vraag me echt af waarom zo'n iemand maar direct weer voor Oranje wordt geselecteerd. Hij doet het aardig maar hij laat ook veel steekjes vallen, logisch op zijn leeftijd. Gewoon een aardige voetballer die zich best kan ontwikkelen maar vroeger moest je echt heel goed zijn om mee te doen met Oranje.
En dat is helaas verleden tijd, tegenwoordig doen de besten niet meer mee, maar worden de spelers geselecteerd die het minst presteren, of als je bij ajax speelt
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
  vrijdag 4 november 2005 @ 20:10:38 #103
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_31970682
Waarom nou niet van Bommel.
pi_31971184
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:25 schreef MasterM26 het volgende:

[..]

En dat is helaas verleden tijd, tegenwoordig doen de besten niet meer mee, maar worden de spelers geselecteerd die het minst presteren, of als je bij ajax speelt
Betere en talentvollere linksbacks zijn gewoon niet voorhanden. Daarom is de keuze voor Urby logisch.
That's all folks!
pi_31971213
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:25 schreef MasterM26 het volgende:

[..]

Maar voorlopig zijn we nog ongeslagen, best knap als je de minste spelers selecteert
  vrijdag 4 november 2005 @ 20:30:13 #106
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31971237
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:10 schreef ShaoliN het volgende:
Waarom nou niet van Bommel.
Hij is derde keuze na Landzaat en Sneijder. En terecht

Urby is derde keuze na Van Bronckhorst en De Cler, vandaar dat hij is geselecteerd (De Cler geblesseerd).
pi_31971363
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Lichteraan hoe je het ziet
hihi
ontopic: tis allemaal de schuld van schippie en stanley
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 november 2005 @ 21:33:48 #108
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31973033
Waarom Van Bommel meenemen als je ook Seedorf mee kan nemen. De man die niet nu eens 3 weken schittert in Spanje, maar iemand die jaar in jaar in de topelftallen van Europa een basisplaats heeft. Als er iemand een plek verdient is dat Seedorf natuurlijk.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31973101
Het geval Seedorf doet er gelukkig niet meer toe.
That's all folks!
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:38:23 #110
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31973202
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar het is wel een gevalletje van selectieve verontwaardiging natuurlijk Je hoort niemand over Seedorf en iedereen over Van Bommel, terwijl ook laatstgenoemde nou nooit echt bijzonder boven zichzelf is uitgestegen in Oranje
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 november 2005 @ 21:39:23 #111
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31973240
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef MasterM26 het volgende:
Hoe dan ook, het beleid van van Basten deugt voor geen meter en op de een of andere manier blijft ie ajax een handje boven het hoofd houden
het is gewoon niet meer leuk om op deze manier naar het nederlands elftal te kijken, de lol is er aardig vanaf
Alsof Ajaxfan BLIJ moeten zijn met de selectie van hun spelers. Als het aan mij ligt wordt er geen enkele Ajacied geselecteert en walsen ze allemaal zo fris als een hoentje over de uitgeperste selecties van andere clubs heen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 november 2005 @ 21:40:20 #112
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31973264
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
En waarom niet? Seedorf heeft een betere staat van dienst dan Van Bommel.
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:42:19 #113
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31973335
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:38 schreef twi het volgende:

[..]

Maar het is wel een gevalletje van selectieve verontwaardiging natuurlijk Je hoort niemand over Seedorf en iedereen over Van Bommel, terwijl ook laatstgenoemde nou nooit echt bijzonder boven zichzelf is uitgestegen in Oranje
Gevalletje Seedorf is ook al een stukje ouder. Volgend jaar als v Bommel dan nog steeds niet weer geselecteerd is zul je er waarschijnlijk ook minder mensen over horen. Daarbij waren de resultaten wat minder toen Seedorf speelde, dat speelt ook mee.

Landzaat vind ik in Oranje ook bijna nooit sterk spelen, zie niet in waarom v Bommel zijn plek niet in zou kunnen nemen als hij goed blijft spelen in Spanje. Urby vind ik ook nog wel logisch gezien de lage bezetting op linksachter. Maar nogmaals, Babel snap ik niet...VoH trouwens ook niet echt, maar ok ze zitten er bij.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 november 2005 @ 21:43:19 #114
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31973374
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:23 schreef SCH het volgende:
Ik heb Emanuelson nu verscheidene malen zien spelen en vraag me echt af waarom zo'n iemand maar direct weer voor Oranje wordt geselecteerd. Hij doet het aardig maar hij laat ook veel steekjes vallen, logisch op zijn leeftijd. Gewoon een aardige voetballer die zich best kan ontwikkelen maar vroeger moest je echt heel goed zijn om mee te doen met Oranje.
Mij maakt het eigenlijk geen moer uit wie er nou precies geselecteerd wordt - als er maar gewonnen wordt. En dat is Marco vooralsnog gelukt.

Urby is lijkt mij voor op de reserve bank geselecteerd. Wie zou jij daar voor meewillen nemen?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 november 2005 @ 21:44:08 #115
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31973407
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:42 schreef Noca het volgende:

[..]

Gevalletje Seedorf is ook al een stukje ouder.
Ik geloof dat ze maar 1 jaartje schelen ...
pi_31973425
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:40 schreef Doc het volgende:

[..]

En waarom niet? Seedorf heeft een betere staat van dienst dan Van Bommel.
Laat hem maar lekker voetballen bij Milan, in Oranje zal het nooit wat meer worden met hem. Hij heeft z'n kansen verspeeld.
That's all folks!
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:46:32 #117
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31973493
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:44 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik geloof dat ze maar 1 jaartje schelen ...
Daarom zeg ik ook "Als van Bommel volgend jaar... "
pi_31973497
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:29 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Maar voorlopig zijn we nog ongeslagen, best knap als je de minste spelers selecteert
dat is ook niet zo moeilijk gezien de tegenstanders die we gehad hebben, het grote werk moet nog komen, en met dit elftal red je dat gewoon niet, waarom ziet niemand dat toch
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_31973547
Hoe zou jij het dan willen MasterM26?

Marco is nu een groep aan het creeeren die alles voor elkaar over heeft. Lijkt me niet dat hij dan slecht bezig is.
That's all folks!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 november 2005 @ 21:51:27 #120
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31973653
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Laat hem maar lekker voetballen bij Milan, in Oranje zal het nooit wat meer worden met hem. Hij heeft z'n kansen verspeeld.
Als je dat van Seedorf vind dan kan je dat ook van Van Bommel zeggen - lekker laten ballen in Barcelona. Die heeft ook al een hele verzameling (34) international wedstrijden achter zijn naam staan staan waarvan het merendeel niet succesvol.

In 1998 en 2000 toen NL iets mooier speelde was Seedorf er nog bij. In de periode toen Van Bommel bij het NLs elftal kwam tt Van Gaal geloof ik werd het minder ... (niet dat ik hierbij geloof in een causaal verband ...).

Daarnaast heeft Seedorf onder Van Basten niet eens de KANS gekregen om zich te bewijzzen ...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 november 2005 @ 21:55:55 #121
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31973801
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:46 schreef MasterM26 het volgende:

[..]

dat is ook niet zo moeilijk gezien de tegenstanders die we gehad hebben, het grote werk moet nog komen, en met dit elftal red je dat gewoon niet, waarom ziet niemand dat toch
Je bedoelt dat toppers als Noord-Ierland en Servie-Montenegro niet in onze poule zaten, waar de landen waar jij van denkt dan NL per definitie het onderspit tegen delft (Engeland, Spanje) toch wel eehl veel moeite mee hadden ...

Ik denk dat Tsjechie toch wel sterker is dan N-I of S-M ...
pi_31973815
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zou jij het dan willen MasterM26?

Marco is nu een groep aan het creeeren die alles voor elkaar over heeft. Lijkt me niet dat hij dan slecht bezig is.
Ik begrijp gewoon niet waarom die zoveel op ajax leunt, die club presteert ronduit slecht en nog zijn ze hofleverancier
Nog een keer over van Bommel: Die kerel speelt de sterren van de hemel, is geselecteerd voor beste voetballer dus je mag verwachten dat hij er gewoon bijhoort.
Dan heb je nog van Castelen, die speelt ook zeer goed de laatste tijd, maar ik heb het idee dat hij niet wordt geselecteerd omdat hij bij Feyenoord speelt. Zat ie bij ajax dan zat hij er zeker bij,
snap je wat ik bedoel?
En zo kan ik nog wel even doorgaan, het is gewoon een ajax-kontelikker
En dat is zo jammer

Want zo geweldig heeft Nederland niet gespeeld hoor, ze hebben vaak geluk gehad
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 november 2005 @ 21:58:26 #123
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31973883
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:56 schreef MasterM26 het volgende:

[..]

Ik begrijp gewoon niet waarom die zoveel op ajax leunt, die club presteert ronduit slecht en nog zijn ze hofleverancier
Ik begrijp niet waarom je denkt dat Ajaxfans het allemaal geweldig vinden dat zoveel Ajacieden geselecteerd worden.

Nog een keer over van Bommel: alle argumenten om Van Bommel wel en niet te selecteren gelden even hard voor Seedorf ...
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:58:36 #124
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31973889
Castelen zit er toch bij?
pi_31973939
Een opmerking: Castelen zit er wel bij.

Verder vind ik de uitverkiezing van Babel belachelijk, maar van de andere Ajacieden logisch.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')