Dat zijn juist de grootste fans van Van Basten. Ajax-publiekquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi, alweer een teletoeter minder tussen die josti's in het stadion.
En dat is helaas verleden tijd, tegenwoordig doen de besten niet meer mee, maar worden de spelers geselecteerd die het minst presteren, of als je bij ajax speeltquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:23 schreef SCH het volgende:
Ik heb Emanuelson nu verscheidene malen zien spelen en vraag me echt af waarom zo'n iemand maar direct weer voor Oranje wordt geselecteerd. Hij doet het aardig maar hij laat ook veel steekjes vallen, logisch op zijn leeftijd. Gewoon een aardige voetballer die zich best kan ontwikkelen maar vroeger moest je echt heel goed zijn om mee te doen met Oranje.
Betere en talentvollere linksbacks zijn gewoon niet voorhanden. Daarom is de keuze voor Urby logisch.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:25 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
En dat is helaas verleden tijd, tegenwoordig doen de besten niet meer mee, maar worden de spelers geselecteerd die het minst presteren, of als je bij ajax speelt![]()
Maar voorlopig zijn we nog ongeslagen, best knap als je de minste spelers selecteertquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:25 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
En dat is helaas verleden tijd, tegenwoordig doen de besten niet meer mee, maar worden de spelers geselecteerd die het minst presteren, of als je bij ajax speelt![]()
Hij is derde keuze na Landzaat en Sneijder. En terechtquote:
Maar het is wel een gevalletje van selectieve verontwaardiging natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Het geval Seedorf doet er gelukkig niet meer toe.
Alsof Ajaxfan BLIJ moeten zijn met de selectie van hun spelers. Als het aan mij ligt wordt er geen enkele Ajacied geselecteert en walsen ze allemaal zo fris als een hoentje over de uitgeperste selecties van andere clubs heen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef MasterM26 het volgende:
Hoe dan ook, het beleid van van Basten deugt voor geen meter en op de een of andere manier blijft ie ajax een handje boven het hoofd houden![]()
het is gewoon niet meer leuk om op deze manier naar het nederlands elftal te kijken, de lol is er aardig vanaf![]()
En waarom niet? Seedorf heeft een betere staat van dienst dan Van Bommel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Het geval Seedorf doet er gelukkig niet meer toe.
Gevalletje Seedorf is ook al een stukje ouder. Volgend jaar als v Bommel dan nog steeds niet weer geselecteerd is zul je er waarschijnlijk ook minder mensen over horen. Daarbij waren de resultaten wat minder toen Seedorf speelde, dat speelt ook mee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Maar het is wel een gevalletje van selectieve verontwaardiging natuurlijkJe hoort niemand over Seedorf en iedereen over Van Bommel, terwijl ook laatstgenoemde nou nooit echt bijzonder boven zichzelf is uitgestegen in Oranje
Mij maakt het eigenlijk geen moer uit wie er nou precies geselecteerd wordt - als er maar gewonnen wordt. En dat is Marco vooralsnog gelukt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:23 schreef SCH het volgende:
Ik heb Emanuelson nu verscheidene malen zien spelen en vraag me echt af waarom zo'n iemand maar direct weer voor Oranje wordt geselecteerd. Hij doet het aardig maar hij laat ook veel steekjes vallen, logisch op zijn leeftijd. Gewoon een aardige voetballer die zich best kan ontwikkelen maar vroeger moest je echt heel goed zijn om mee te doen met Oranje.
Ik geloof dat ze maar 1 jaartje schelen ...quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Gevalletje Seedorf is ook al een stukje ouder.
Laat hem maar lekker voetballen bij Milan, in Oranje zal het nooit wat meer worden met hem. Hij heeft z'n kansen verspeeld.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:40 schreef Doc het volgende:
[..]
En waarom niet? Seedorf heeft een betere staat van dienst dan Van Bommel.
Daarom zeg ik ook "Als van Bommel volgend jaar... "quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze maar 1 jaartje schelen ...
dat is ook niet zo moeilijk gezien de tegenstanders die we gehad hebben, het grote werk moet nog komen, en met dit elftal red je dat gewoon niet, waarom ziet niemand dat tochquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:29 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Maar voorlopig zijn we nog ongeslagen, best knap als je de minste spelers selecteert
Als je dat van Seedorf vind dan kan je dat ook van Van Bommel zeggen - lekker laten ballen in Barcelona. Die heeft ook al een hele verzameling (34) international wedstrijden achter zijn naam staan staan waarvan het merendeel niet succesvol.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker voetballen bij Milan, in Oranje zal het nooit wat meer worden met hem. Hij heeft z'n kansen verspeeld.
Je bedoelt dat toppers als Noord-Ierland en Servie-Montenegro niet in onze poule zaten, waar de landen waar jij van denkt dan NL per definitie het onderspit tegen delft (Engeland, Spanje) toch wel eehl veel moeite mee hadden ...quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:46 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
dat is ook niet zo moeilijk gezien de tegenstanders die we gehad hebben, het grote werk moet nog komen, en met dit elftal red je dat gewoon niet, waarom ziet niemand dat toch![]()
Ik begrijp gewoon niet waarom die zoveel op ajax leunt, die club presteert ronduit slecht en nog zijn ze hofleverancierquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zou jij het dan willen MasterM26?
Marco is nu een groep aan het creeeren die alles voor elkaar over heeft. Lijkt me niet dat hij dan slecht bezig is.
Ik begrijp niet waarom je denkt dat Ajaxfans het allemaal geweldig vinden dat zoveel Ajacieden geselecteerd worden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:56 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom die zoveel op ajax leunt, die club presteert ronduit slecht en nog zijn ze hofleverancier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |