Uiteraard, maar is Harry op de boot?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:00 schreef GF het volgende:
Harry IS gay.
Met z'n kapster?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard, maar is Harry op de boot?
Nee, dat was Jon Bon Jovi in de helikopter.quote:
zekersquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:06 schreef Copycat het volgende:
Wat een lekkere agressie op zo'n bewolkte vrijdag!![]()
Dat boeit niet. Zolang je maar neuktquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
Mogguh
Ik ben nog steeds single
Sinds nuquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:50 schreef melismay het volgende:
Sinds wanneer gebruiken we dan PI's als smileys in de post?
verandering van spijsquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:50 schreef melismay het volgende:
Sinds wanneer gebruiken we dan PI's als smileys in de post?
Ik vind het maar irritantquote:
Je hebt uiensoep op?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:02 schreef GF het volgende:
M'n vriendin gaat het zo zwaar krijgen straks [afbeelding] !
quote:
Troost je. Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik heb gisteren ook niet geneukt
Sorry GF
Phew, ik ben dus niet de enigequote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Phew, ik ben dus niet de enige
Blijkbaar niet, maar ik zal aan de andere kant van de lijn moeten staanquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Phew, ik ben dus niet de enige
Hadden pinguins niet één keer sex per jaar? Dus gisteren was de grote dag. Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, maar ik zal aan de andere kant van de lijn moeten staan
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, maar ik zal aan de andere kant van de lijn moeten staan
Was ik maar een pinguïn, dan had ik die zekerheid tenminstequote:Op vrijdag 4 november 2005 13:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hadden pinguins niet één keer sex per jaar? Dus gisteren was de grote dag. Gefeliciteerd [afbeelding].
Pssst, niet verder vertellen: ik ben geen pinguinquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hadden pinguins niet één keer sex per jaar? Dus gisteren was de grote dag. Gefeliciteerd [afbeelding].
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pssst, niet verder vertellen: ik ben geen pinguin [afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pssst, niet verder vertellen: ik ben geen pinguin [afbeelding]
Hoezo bewolktquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:06 schreef Copycat het volgende:
Wat een lekkere agressie op zo'n bewolkte vrijdag!![]()
Ik kan vanaf hier naar mijn kamer kijken. T is echt direct naast het guesthouse, dus even contact met de beschaafde wereld hequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:22 schreef melismay het volgende:
Marc! Moet jij niet lekker vakantie houden in plaats van elke keer hier te zitten?!
Sorryquote:
Je nichtje is niet interessant genoeg om contact mee te hebben daar?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan vanaf hier naar mijn kamer kijken. T is echt direct naast het guesthouse, dus even contact met de beschaafde wereld he
En vanaf morgen gaan we naar het noorden, de 8e gaan we echt de rimboe in, een trekking doen. Dus rijden op olifanten, varen op bamboe vlotten, wandelen door de bushbush, etc. Dan horen jullie niets van me hoor (denk ik dan, ze kunnen er zomaar ook een internet aansluiting hebben ineens)
Op vakantie hoor je internet eigenlijk niet aan te rakenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan vanaf hier naar mijn kamer kijken. T is echt direct naast het guesthouse, dus even contact met de beschaafde wereld he
En vanaf morgen gaan we naar het noorden, de 8e gaan we echt de rimboe in, een trekking doen. Dus rijden op olifanten, varen op bamboe vlotten, wandelen door de bushbush, etc. Dan horen jullie niets van me hoor (denk ik dan, ze kunnen er zomaar ook een internet aansluiting hebben ineens)
Dat bljf ik nog eeuwig horen he?!quote:
Ik ben niet van plan zo lang te levenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat bljf ik nog eeuwig horen he?!
Ik word er gek vanquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:41 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom is het vandaag "gebruik een alternatieve smiley dag"?
Hey Annie. Civ is nog steeds niet binnenquote:
quote:
Ha Litpho. Ik heb net ledjes aan en uit gezet met een microcontroller. Over nutteloze practica's gesproken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey Annie. Civ is nog steeds niet binnen.
Ik las liedjes, dus ik zat al aan een microcontroller/iTunes interface te denkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ha Litpho. Ik heb net ledjes aan en uit gezet met een microcontroller. Over nutteloze practica's gesproken.
Nablijvenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:51 schreef GF het volgende:
M'n vriendin moet nablijven op school [afbeelding]
Een volgende opdracht is om ringtones te kunnen programmeren in het systeemquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik las liedjes, dus ik zat al aan een microcontroller/iTunes interface te denken.
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nablijven
Ze was zeker stout geweest of niet
Dude, is ze 14?!quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:51 schreef GF het volgende:
M'n vriendin moet nablijven op school [afbeelding]
Je klas zal dol op je zijn als je Popcorn programmeertquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een volgende opdracht is om ringtones te kunnen programmeren in het systeem
Dat ben ik ook vaakquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:53 schreef GF het volgende:
[..]
Ja [afbeelding]
Selectief geweest in het volgen van bepaalde lessen
Klopt. Ben ik ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat ben ik ook vaakMaar hier mag het
16 klinkt als jong zegquote:
We schelen iets meer dan 2 jaarquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
16 klinkt als jong zegMaar dat komt omdat ik me zo oud voel
![]()
Dat is goed te doen. Voor mij zou iemand van 16 meteen 7, bijna 8 jaar jonger zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:02 schreef GF het volgende:
[..]
We schelen iets meer dan 2 jaar [afbeelding]
Vanavond?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is goed te doen. Voor mij zou iemand van 16 meteen 7, bijna 8 jaar jonger zijn
Het wordt ECHT tijd om eens iemand uit te zoeken
Uitgaan op vrijdagavond is zóó 2001quote:
Ik ga vanavond wel uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Uitgaan op vrijdagavond is zóó 2001![]()
Eerder zaterdagavond. Dan gaat het echt gebeuren
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:07 schreef GF het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel uit
En daar hou ik je aan [afbeelding]
Count me in.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Vanavond met een vriendin op de bank een enge film kijken met lekkere snacks op tafel
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Vanavond met een vriendin op de bank een enge film kijken met lekkere snacks sex op tafel
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:46 schreef melismay het volgende:
maar wel op tijd naar bed.
'N avond ..quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:44 schreef Frezer het volgende:
'N avond.
Dan wens ik je een gezellige avond met je kussen,.
Niet vandaag, want morgen ben ik t eerste weer op van iedereen hier waarschijnlijk.... Moet er om 6.30 uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:48 schreef Frezer het volgende:
[..], jij? Jij doet altijd het ligt uit,
.
Brengt ook veel narigheid met zich mee andersquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:49 schreef Anthraxx het volgende:
Je kunt beter iemand zoeken om te kussen
Das hét voordeel van kussensquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
'N avond ..
Het is héél lief kussen..het doet precies wat ik wil...![]()
Ben nu nog ff aan het kijken of ik ergens iets leuks cq belangrijks heb gemist...
Maar daarvoor mag je de rest van de week uitslapen,quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Niet vandaag, want morgen ben ik t eerste weer op van iedereen hier waarschijnlijk.... Moet er om 6.30 uit
Das nog maar 1 weekje, dan moet ik 6 dagen per week gaan werken...quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar daarvoor mag je de rest van de week uitslapen,.
Heb jij plannen dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:51 schreef Frezer het volgende:
En wat zijn de weekend plannen alhier?
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Brengt ook veel narigheid met zich mee anders
Aiai, dan zou ik volgense week maar beginnen met vroeger op staan... Maar toch ook wel fijn lijkt me.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Das nog maar 1 weekje, dan moet ik 6 dagen per week gaan werken...
Ik ga er gewoon niet aan beginnenquote:
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon niet aan beginnen
Niet echt, ik moet het nodige lassen aan 2 auto's, en verder moet ik nog het één en ander doen voor een project.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Heb jij plannen dan?
Ik niets bijzonders, morgen alleen even naar Dolcis in Roermond..en verder.. kijken of zich nog iets voordoet..
Ik moet gewoon in t ritme komen en dat werkt niet als ik de hele dag niks te doen hebquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Aiai, dan zou ik volgense week maar beginnen met vroeger op staan... Maar toch ook wel fijn lijkt me.
Het is 20.00 uur ..zuipschuit...quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:55 schreef Frezer het volgende:
Die heb ik al (een paar) gehad,.
edit: Die wijn dus, gaan ze ineens vlug posten, tssss.
iets met schoenen natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Niet echt, ik moet het nodige lassen aan 2 auto's, en verder moet ik nog het één en ander doen voor een project.
Wat is Dolcis?![]()
Kom nog eens eventjes onlinequote:
Ik zou de motor kunnen gaan poetsen... dan blklinkt straks alles weer mooi.. maar aan de andere kant het duurt nog ff voordat ik er alleen op kan..quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:59 schreef Frezer het volgende:
Niet echt, ik moet het nodige lassen aan 2 auto's, en verder moet ik nog het één en ander doen voor een project.
Wat is Dolcis?![]()
Geloof me, als je niet begind te wennen aan vroeg op staan ben je over een week echt dood als het wel moet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moet gewoon in t ritme komen en dat werkt niet als ik de hele dag niks te doen heb
Daarom hou ik ook zo veel van jequote:Op vrijdag 4 november 2005 20:02 schreef Twisted_fok het volgende:
argh, en dan luister ik ook nog naar je
Dat zal dan maar even moeten, ik heb t al wel vaker zo gedaan, dus doe ik het deze keer ook weer zoquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Geloof me, als je niet begind te wennen aan vroeg op staan ben je over een week echt dood als het wel moet.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het is 20.00 uur ..zuipschuit...![]()
Ik zit nu ook aan een glas rode wijn..![]()
ik was dat ook niet gewend toen ik eindelijk weer met mn studie kon beginnen en ik leef nog steedsquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Geloof me, als je niet begind te wennen aan vroeg op staan ben je over een week echt dood als het wel moet.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik zou de motor kunnen gaan poetsen... dan blklinkt straks alles weer mooi.. maar aan de andere kant het duurt nog ff voordat ik er alleen op kan..
Dolcis?...... ik durf het bijna niet te zeggen....een schoenenzaak![]()
Studenten tijd is nu niet bepaald vroeg,quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ik was dat ook niet gewend toen ik eindelijk weer met mn studie kon beginnen en ik leef nog steeds
Went vanzelf
ja hoor, gooi ze allemaal maar over 1 boeg. studenten zijn allemaal lui en ze hoeven bijna nooit naar school, laat staan vroeg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Studenten tijd is nu niet bepaald vroeg,. Maar suc6 met vroeg op staan straks Melis!
Die motor heb ik overgenomen van mn neef..Een Kawasaki Vulcan 800// zwart met chroomquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:08 schreef Frezer het volgende:
[..]je hebt al wel een motor, maar je rijbewijs nog niet? Dat lijkt me wel frustrerend, heb je een idee hoe lang nog?
En ik had het al begrepen,. Dat wordt paar 736
.
Dankje, gaat helemaal goed komenquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Studenten tijd is nu niet bepaald vroeg,. Maar suc6 met vroeg op staan straks Melis!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ja hoor, gooi ze allemaal maar over 1 boeg. studenten zijn allemaal lui en ze hoeven bijna nooit naar school, laat staan vroeg.
Ben jij niet eerder een uitzondering op de regel...?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:17 schreef Frezer het volgende:
[..]. Nou ja ik ga van mezelf uit. Student, niet lui, en moest voor elke stage een stuk vroeger op dan voor z'n studie
Das een chopper-achtig model? Lastig, om te moeten wachten als je 'em al hebt staanquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Die motor heb ik overgenomen van mn neef..Een Kawasaki Vulcan 800// zwart met chroom![]()
Hij heeft een zwaardere gekocht...ik dacht een 1600..
En nee ik heb geen idee hoe lang nog...
Wou je beweren dat ik lui was dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ben jij niet eerder een uitzondering op de regel...?
In welk opzicht? De meesten zullen in elk geval stukken minder op school zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ben jij niet eerder een uitzondering op de regel...?
Ja das een chopperquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das een chopper-achtig model? Lastig, om te moeten wachten als je 'em al hebt staan.
, 1600, das niet bepaald licht!
Appelthee!
Dat scheelt wel veel ja, die extra activiteiten. Ik houd me alleen met de studie bezig, anders ben ik met mijn 40ste nog niet klaar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wou je beweren dat ik lui was dan?
Nou ja, het wisselt gewoon. Soms ben ik ook weken achtereen om 7 uur op, en andere dagen/weken slaap ik uit tot 9 uur ofzo.
En verder wat betreft studie ben ik inderdaad niet zo extreem druk, het is meer de dingen daarbuiten. Heb nog een jaartje bestuur gedaan (totale belasting incl. studie lag toen op 60/70 uur in de week) en zit nu nog wel in wat commissies. Al met al genoeg te doen gehad
Maar toegegeven, over het algemeen zijn studenten (waaronder ik) wel enigszins lui
Toeren is ook leuker.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja das een chopper..zeker géén scheurijzer..
En appelthee? ga ik proberen ....![]()
En nu ga ik ff met mn kussen op de bank.. ik voel een lichte hoofdpijn opkomen dusss![]()
quote:
Nee, dank je. Heb net een lekker flesje rode wijn opengetrokken.quote:
Nee, maar mijn internet det raar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:24 schreef Frezer het volgende:
Het is weekend, iedereen vroeg naar bed!!
Slaan dan!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar mijn internet det raar.![]()
quote:
Ik word volgend jaar helaas ex-student.quote:
Daar geloof ik niets van...quote:
Dat is afhankelijkvan je postitie tov die duimschroeven.quote:
Ik ook,quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik word volgend jaar helaas ex-student.![]()
Dan moeten ze me wel vragen. Wat ik niet uitsluit overigens.quote:
Kwa gedrag voldoe ik in elk geval niet aan de stereotype student.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van...
bléh teveel rode wijn... ik moet ook naar bed denk ik....
Ik helaas ook niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:46 schreef Frezer het volgende:
Kwa gedrag voldoe ik in elk geval niet aan de stereotype student.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moeten ze me wel vragen. Wat ik niet uitsluit overigens.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik helaas ook niet.Al sta ik er wel om bekend dat ik goed kan zuipen, maar dat is dan ook het enige.
![]()
Klopt, maar vaak zijn er dan dertig aanvragen voor 1 plek. Maar je moet ook geluk hebben en dan ebdoel ik voornamelijk dat jouw departement aan de beurt is binnen je faculteit en dat jouw afstudeerrichting weer bnnen het departement aan de beurt is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is dat altijd het geval, ik kreeg hier de indruk dat iedereen kan solliciteren.
Ach, je bent in ieder geval geen eeuwige vrijgezel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
zelfs dat kan ik niet.
Maar ik zit ook vooral tussen de ex hbo-ers, die hebben toch een wat andere instelling als mensen die direct van het vwo afkomen.
Daar heb je gelijk in. Maar ik neem aan dat jij niet de meest stomme bent die er in Leiden rondloopt, dus wie weet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, maar vaak zijn er dan dertig aanvragen voor 1 plek. Maar je moet ook geluk hebben en dan ebdoel ik voornamelijk dat jouw departement aan de beurt is binnen je faculteit en dat jouw afstudeerrichting weer bnnen het departement aan de beurt is.
Dat is waar, bij één studie heb ik er ook wel goede hoop op.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar ik neem aan dat jij niet de meest stomme bent die er in Leiden rondloopt, dus wie weet.
Als ik oud genoeg word is dat nog haalbaar hoor,quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, je bent in ieder geval geen eeuwige vrijgezel.![]()
O, ik dacht dat jij er al de nodige relaties op had zitten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ik oud genoeg word is dat nog haalbaar hoor,.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O, ik dacht dat jij er al de nodige relaties op had zitten.![]()
Wat een vaag antwoord zeg. Ik wil aantallen horen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:06 schreef Frezer het volgende:
[..]de nodige nog wel, nee ik ga voor kwaliteit ipv kwantiteit.
![]()
Maar ik ben toch wel eeuwig vrijgezel als ik 126 jaar oud word (en mijn huidige status niet verandert)
Laat ik het er op houden dat ik geen notoire vrouwen-verslinder ben,quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat een vaag antwoord zeg. Ik wil aantallen horen.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Laat ik het er op houden dat ik geen notoire vrouwen-verslinder ben,.
Ik groet u, mijn waerde Plato.![]()
Nee hoor.. ben alleen erg moe.. heb naar "kingdom of heaven" gekeken.. en die duurt zo lang....quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kwa gedrag voldoe ik in elk geval niet aan de stereotype student.
Het duizeld een beetje?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:27 schreef melismay het volgende:
Ik ben me net echt kapot geschrokken, werd hier bij de oversteekplaats een meisje aangereden door een auto, hij gaf haar geen voorrangMan... wat een klap
Volgens mij ging t uiteindelijk wel goed met dat meisje, maar schrok er wel even vanquote:
Dat is ook schrikkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Volgens mij ging t uiteindelijk wel goed met dat meisje, maar schrok er wel even van
Goedemorgen
wat voor plannen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:02 schreef melismay het volgende:
Dan wil ik eigenlijk ook wel mee, ook goed voor mijn humeur![]()
Ow nee, ik had al plannen
Had het topic al eens gezienquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:03 schreef melismay het volgende:
Ow trouwens, kijk eens wat ik vond: K.T. Tunstall - Eye To The Telescope
Selfcentred is van mij he!?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
wat voor plannen?
ik ben zo selfcentered bezig geweest dat ik helemaal niet weet wat jij allemaal gaat doen.![]()
Ik heb er zo nu en dan ook last van hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Selfcentred is van mij he!?Nee misschien met L. naar de film, maar dat ligt er ook nog aan hoe moe we zijn
En ja ik zat zelf ook al te denken over dat concert, maar even kijken wat de kaartjes kosten?
Dat mag helemaal niet ik heb daar t alleen recht opquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb er zo nu en dan ook last van hoor.
welke film of staat dat ook nog niet vast?
Goed plan om eerst dat te checken
Zeer hard onderhandeld van hem, maar even boodschappen doen trek je nog wel toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:47 schreef Twisted_fok het volgende:
haha, leuk
Mn pa is echt een diehard onderhandelaar. als ik straks nog wat boodschappen doe, betaald hij de cabaretvoorstelling
mits er nog kaarten zijn natuurlijk.
Bij mij duurde het ook weer veel te lang voordat ik uit m'n nest kwam gekropen. Was vannacht wel weer heftig in KaldenKirchen. Duitse meisjes mogen er best wel wezen.quote:
Ik vind ze er toch iets fijner uit zien dan hier in Venlo. Zal wel aan dit dorp liggen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:19 schreef GF het volgende:
Valt vaak wel mee met die Duitse meiden vind ik
quote:Nederlandse zijn toch vaak net wat leuker
Zou kunnenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik vind ze er toch iets fijner uit zien dan hier in Venlo. Zal wel aan dit dorp liggen.
[..]
Nee ik moet volgende week naar tallinn... en daarvoor nog wat doenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:52 schreef Twisted_fok het volgende:
ik zou een schoonheidswinterslaap gaan houden als ik jou was.
Omdat jij druk bent met het kopen van een huis en daarom geen tijd voor Annie hebt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:21 schreef QyRoZ het volgende:
Wat heb je daar gedaan Annie? EN WAAROM WIST IK DAT NIET?
Leuk nichtje?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had een verjaardag van mijn kleine nichtje.
Waar in Amersfoort ergens?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had een verjaardag van mijn kleine nichtje.
Oh. Okay.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat jij druk bent met het kopen van een huis en daarom geen tijd voor Annie hebt.![]()
Ach, ze zijn ongeveer even ervaren als ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:26 schreef Anthraxx het volgende:
Ze is nog vrijgezel ja. Maar val jij tegenwoordig op 4 jarige vrouwen?
Ze kan beter tekenen dan dat jij kan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, ze zijn ongeveer even ervaren als ik.![]()
Dat geloof ik meteen, want als ik ergens absoluut geen talent voor heb dan is het tekenen wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze kan beter tekenen dan dat jij kan.
Klinkt op zich niet onaardig, ik snap alleen niet waarom een 19-jarig singlemeisje naar Heerenveen gaat verhuizen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:35 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nog wel een ander nichtje in de aanbieding voor je hoor Plato. Ze is 19, gaat verhuizen naar Heerenveen en is vrijgezel.
Ik geloof niet dat ik nu de dringende behoefte voel om ook naar Heerenveen te gaan verhuizen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:42 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wel. Jij hebt haar nog niet gezien.
Je gunt ons ook niets.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:43 schreef Twisted_fok het volgende:
oh please, ga een datingsite beginnen ofzo
Hoezo? Ik heb jou al.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:43 schreef Twisted_fok het volgende:
oh please, ga een datingsite beginnen ofzo
Ik vind je nu helemaal niet übergeweldig.quote:
Ongelovigequote:Op zaterdag 5 november 2005 16:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind je nu helemaal niet übergeweldig.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:03 schreef Anthraxx het volgende:
Meer hoop heeft zij niet.
Dit zegt genoeg?quote:
quote:
Ow sorry, had helemaal niet gezien dat jij er ook was!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
.
(En van de week was ik nog schattig-af)
Dat is idd niet meer te redden,quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg?
<Anthraxx> ik kwam tot een grootste schok menjo, toen ik het huis inliep van mijn o
om en tante <Anthraxx> ZE HEBBEN GEWOON EEN FOTO VAN FOKKING DENNIE CHRISTIAAN AAN DE MUUR HANGEN <Anthraxx> Tussen Ja
ntje Smit, BZN, Frans Bauer en Marianne Weber((
Dat geldt voor die hele familie. Inclusief dat nichtje.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow sorry, had helemaal niet gezien dat jij er ook was!
Hallo schatjes en Frezer!
Vind je stiekem nog best een beetje lief hoor, maar dat moet je tegen niemand vertellenquote:
Agossie!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Vind je stiekem nog best een beetje lief hoor, maar dat moet je tegen niemand vertellen
Oh ja. Melis bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog wel een vrijgezelle vriendin voor hem.
En we hebben een date!quote:
Uhm... nee... Ik date nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geregeld. Wanneer is de dubbeldate?
Gisteren natuurlijk!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geregeld. Wanneer is de dubbeldate?
Wat een matenaaier ben je ookquote:
Kloptquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
That's why you luv me so much
Ik durf niet alleen met Anniequote:Op zaterdag 5 november 2005 17:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Klopt
Maar even voor de duidelijkheid ik ga nergens mee naar toe, jij en Annie kunnen het vast prima alleen af
Annie is toch niet eng?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik durf niet alleen met Annie
Zo eng ben ik nou toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik durf niet alleen met Annie
Jij bent een meisjequote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef melismay het volgende:
Dat weet ik wel lieverd, maar bij mij durfde je toch ook
jawelquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo eng ben ik nou toch ook weer niet?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Nu voel ik mij opeens weer kut.
Zeg het dan niet. Ik ben toch niet eng?! Ik doe niemand kwaad en en en en en en en ... en ik ben hartstikke liefquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling hoor![]()
Wat zeg je dat lief.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeg het dan niet. Ik ben toch niet eng?! Ik doe niemand kwaad en en en en en en en ... en ik ben hartstikke lief![]()
Ik vind iedereen eng, daar kun jij niets aan doen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeg het dan niet. Ik ben toch niet eng?! Ik doe niemand kwaad en en en en en en en ... en ik ben hartstikke lief![]()
*krak*quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind iedereen eng, daar kun jij niets aan doen.
...quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Mission comlete.
* Twisted_fok streepje zet op haar blaadje met gebroken harten.
Je bent inmiddels weer gedegradeerd vanquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh shit, nu weet iedereen van dat blaadje
Een grote magneet helpt goed tegen Windows.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:42 schreef QyRoZ het volgende:
En niets tegen Windows hè? Nerd!
Dat werkt niet in Adium.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:43 schreef QyRoZ het volgende:
Ik hanteer alleen de online/offline indeling.
Wat valt dit me van je tegen Melis.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:57 schreef melismay het volgende:
Ja daar wordt je ook niet bepaald blij van
Wat valt je tegen lieverd?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat valt dit me van je tegen Melis.![]()
Het feit dat je mijn naam vandaag nog niet genoemd had.quote:
Das jammer dat je t dan verklapt, anders had je er misschien nog wel een kans op gehadquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het feit dat je mijn naam vandaag nog niet genoemd had.![]()
Hoe is het eigenlijk met je postbode gesteld?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Das jammer dat je t dan verklapt, anders had je er misschien nog wel een kans op gehad
Geen nieuwe postbode of iets soortgelijks op het oog?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:23 schreef melismay het volgende:
Die heb ik al niet meer gezien sinds ie afscheid kwam nemen
Misschien heeft ze tegenwoordig liever een conducteur.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:39 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb geen postbodes in mijn vriendenkring voor je Melis. Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |