Omdat jij druk bent met het kopen van een huis en daarom geen tijd voor Annie hebt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:21 schreef QyRoZ het volgende:
Wat heb je daar gedaan Annie? EN WAAROM WIST IK DAT NIET?
Leuk nichtje?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had een verjaardag van mijn kleine nichtje.
Waar in Amersfoort ergens?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had een verjaardag van mijn kleine nichtje.
Oh. Okay.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat jij druk bent met het kopen van een huis en daarom geen tijd voor Annie hebt.![]()
Ach, ze zijn ongeveer even ervaren als ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:26 schreef Anthraxx het volgende:
Ze is nog vrijgezel ja. Maar val jij tegenwoordig op 4 jarige vrouwen?
Ze kan beter tekenen dan dat jij kan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, ze zijn ongeveer even ervaren als ik.![]()
Dat geloof ik meteen, want als ik ergens absoluut geen talent voor heb dan is het tekenen wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze kan beter tekenen dan dat jij kan.
Klinkt op zich niet onaardig, ik snap alleen niet waarom een 19-jarig singlemeisje naar Heerenveen gaat verhuizen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:35 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nog wel een ander nichtje in de aanbieding voor je hoor Plato. Ze is 19, gaat verhuizen naar Heerenveen en is vrijgezel.
Ik geloof niet dat ik nu de dringende behoefte voel om ook naar Heerenveen te gaan verhuizen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:42 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wel. Jij hebt haar nog niet gezien.
Je gunt ons ook niets.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:43 schreef Twisted_fok het volgende:
oh please, ga een datingsite beginnen ofzo
Hoezo? Ik heb jou al.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:43 schreef Twisted_fok het volgende:
oh please, ga een datingsite beginnen ofzo
Ik vind je nu helemaal niet übergeweldig.quote:
Ongelovigequote:Op zaterdag 5 november 2005 16:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind je nu helemaal niet übergeweldig.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:03 schreef Anthraxx het volgende:
Meer hoop heeft zij niet.
Dit zegt genoeg?quote:
quote:
Ow sorry, had helemaal niet gezien dat jij er ook was!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
.
(En van de week was ik nog schattig-af)
Dat is idd niet meer te redden,quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg?
<Anthraxx> ik kwam tot een grootste schok menjo, toen ik het huis inliep van mijn o
om en tante <Anthraxx> ZE HEBBEN GEWOON EEN FOTO VAN FOKKING DENNIE CHRISTIAAN AAN DE MUUR HANGEN <Anthraxx> Tussen Ja
ntje Smit, BZN, Frans Bauer en Marianne Weber((
Dat geldt voor die hele familie. Inclusief dat nichtje.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow sorry, had helemaal niet gezien dat jij er ook was!
Hallo schatjes en Frezer!
Vind je stiekem nog best een beetje lief hoor, maar dat moet je tegen niemand vertellenquote:
Agossie!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Vind je stiekem nog best een beetje lief hoor, maar dat moet je tegen niemand vertellen
Oh ja. Melis bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog wel een vrijgezelle vriendin voor hem.
En we hebben een date!quote:
Uhm... nee... Ik date nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geregeld. Wanneer is de dubbeldate?
Gisteren natuurlijk!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geregeld. Wanneer is de dubbeldate?
Wat een matenaaier ben je ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |