onze vermoedens zullen over een paar jaar zichtbaar worden, we kunnen immers niet in de toekomst kijken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vermoed dat we over 10 jaar dolblij zijn dat er nu niet een of andere polariserende populist in Amsterdam zat.
Geachte Zoalshetis,quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mocht ik willen. verder zullen we wel zien wat de erfenis van cohen zal zijn. ik vrees het ergste, aangezien deze man de stad volkomen heeft uitverkocht. of dacht je dat zijn pvda niet heel erg veel subsidie heeft gekregen voor het herbergen van erg ondankbare mensen, zoals nu blijkt? en dan heb ik het niet over de mensch die al sinds zijn geboorte in amsterdam woont en na een korte onderbreking ziet wat er allemaal op straat misgaat, terwijl de de verrekijker in de ivoren torens ontbreken.
autoluw is prima. het gaat mij meer om de echte dingen die er spelen idd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:11 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Geachte Zoalshetis,
Die ondankbare mensen gaan straks de grachtengordel autoluw maken, zoals ze dat nu al in Parijs doen.
Slim uitgedacht daat in a'dam.
Dacht je nou werkelijk, dat Amsterdam mij een bal zou interesseren?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
autoluw is prima. het gaat mij meer om de echte dingen die er spelen idd.
zeg maar gerust pvdaquote:
vandaar het idd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:13 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Dacht je nou werkelijk, dat Amsterdam mij een bal zou interesseren?
Ze doen maar daar.
Dat zei SCH toch ook? Mischien de volgende keer de juiste persoon quotten?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:08 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Cohen is helemaal geen populist!
"quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zei SCH toch ook? Mischien de volgende keer de juiste persoon quotten?
Overigens heb ik geen moeite met Opstelten (mijn burgemeester), ik vind dat hij zijn werk goed doet maar nu niet bepaald er uitspringt, op zich veelzeggend dat Opstelten zich moeiteloos staande houdt in een stad die decennia lang een 'rode' burgemeester heeft gehad en zelden harde kritiek te verwerken krijgt.
Tja, dat verklaart dan de 70% van de Amsterdammers, mooi, da's ook weer opgelost.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:19 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Lieve schat.
Cohen is geen populist omdat hij alleen maar bewierookt wil worden door degenen die de macht hebben in Amsterdam. Nou, dat is het volk niet. Dat is een speciale klasse.
Job zou zelfs alle leden van de PvdA op de trein zetten als dat zou helpen bij te dragen aan zijn populariteit.
Groetjes.
Ooit van Motivaction gehoord?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, dat verklaart dan de 70% van de Amsterdammers, mooi, da's ook weer opgelost.
Oh nee, da's natuurlijk een PvdA complot![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:35 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ooit van Motivaction gehoord?
Nope!quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:38 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Nope!
Die subsidiėren elkaar!
Stelletje wederzijdse rapportenschrijvers
Meneer!quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:41 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop maar dat de media hier eens echt lucht van krijgt. en dan bedoel ik natuurlijk niet no(p)v(d)a..
ghehehe kom op sch. heb je een echte bron dit keer?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:43 schreef SCH het volgende:
Dat broodje aap verhaal is alllang afgeserveerd lieverd.
die lijklucht wordt nog wel een keer ruikbaar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:42 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Meneer!
Ze willen er geen lucht van krijgen.
bron?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:44 schreef SCH het volgende:
Al dat soort dingen worden uitgeplozen, en het is gewoon niet waar.
Ga jij nou maar leuke onderwerpjes bedenken voor je parochieperiodiek, SCH.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:43 schreef SCH het volgende:
Dat broodje aap verhaal is alllang afgeserveerd lieverd.
Ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:35 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Ooit van Motivaction gehoord?
pa wie?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:45 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ga jij nou maar leuke onderwerpjes bedenken voor je parochieperiodiek, SCH.
Researchmapjes!quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom de researchmapjes maar bekijken, je bent welkom.
ik rechts?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, rechtse zuigmodus staat aan, zie ik.
moet ik dan wel of geen onderbroek aan dit keer?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom de researchmapjes maar bekijken, je bent welkom.
Oh sorry, ik heb het even niet gevolgd, wat is het euphemisme voor rechts van de week? 'Goede Vaderlander' of zo?quote:
i dont know. ik kan je ff niet meer volgen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh sorry, ik heb het even niet gevolgd, wat is het euphemisme voor rechts van de week? 'Goede Vaderlander' of zo?
Gewoon die leren zonder bilstukken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet ik dan wel of geen onderbroek aan dit keer?
lekker, lekker. ik zal je mapje eens flink doorspitten.quote:
ik ben verre van rechts.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:52 schreef SCH het volgende:
kom op zoalshetis, niet schamen voor je rechts-zijn ineens.
Maar links ben je nou ook weer nietquote:
ik ben kritisch, maar zeker niet rechts.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:53 schreef SCH het volgende:
[..]
je bent zo'n fortuyn met een diepe PvdA-haat zeker?![]()
links? wat is dat? bedoel je die landveraaiers, populisten en terroristen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:53 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Maar links ben je nou ook weer niet
Weet U wel, dat de idolen van Pim Fortuijn Joop den Uyl en Kennedy waren?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:53 schreef SCH het volgende:
[..]
je bent zo'n fortuyn met een diepe PvdA-haat zeker?![]()
Yep en Karl Marx.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:56 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Weet U wel, dat de idolen van Pim Fortuijn Joop den Uyl en Kennedy waren?
Nope!quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
links? wat is dat? bedoel je die landveraaiers en terroristen?
ach, iedereen maakt fouten. ook gij brutus.quote:
(geweest) zou ik niet zo snel zeggen als ik halsema en duyvendak aanhoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:58 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Nope!
Sukkels!
Die uiteindelijk Landverraders en ondersteuners van Terroristen blijken te zijn (geweest). Huns ondanks.
Ik heb een cd van Marco Borsatoquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach, iedereen maakt fouten. ook gij brutus.
U hebt kennelijk nog nooit een onderhoud met de heer Fortuijn gehad.quote:
in het leer? anders kom ik niet zo snel namelijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |