quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:45 schreef Khadgar het volgende:
Heb hem toevallig net gister weer op 'Sint' gezet.
Link naar zijn/haar profiel?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:38 schreef diamant het volgende:
Spiller mag op de Schandpaal
Cheiron telt niet, want dat is zijn gewone avatar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:31 schreef gr8w8 het volgende:
Cheiron dus
goed dat je jezelf even meldtquote:
Eensch! [14.gif]quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:07 schreef Biancavia het volgende:
Ik ga pas over op Sintavatar zodra de Goedheiligman in zijn stoomboot hier aangekomen is.
Ik ook!! Mede klikspaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Eensch! [14.gif]
Goed topic, ik ga mee op kersticoontjesjacht!!
* Alicey gaat spreken voor haar onschuld!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:36 schreef gr8w8 het volgende:
Zo hebben we daar Alicey met de volgende avatar: [afbeelding] Een moderator nog wel!
Zolang jullie me niet gaan slaan, doe ik nergens moeilijk overquote:
Dat mag je ook zijn, maar wel vanaf 6 decemberquote:Op zondag 6 november 2005 12:07 schreef Ticootje het volgende:
en ik was zo trots op mn zelf geknutselde muts op mn hond...
Slecht excuus!quote:Op zondag 6 november 2005 12:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey] gaat spreken voor haar onschuld!![/me]
[me=Alicey had eigenlijk gevraagd om een Sinterklaas-icoon, maar kreeg een kersticoon. En gegeven paard enzo. Ik ben dus onschuldig.
En geen sinterklaas-icoontjes voordat dat die vent 't land in is. 5 dagen wachten dus nog.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:43 schreef E.T. het volgende:
Ik pleit ook voor een 'gentleman's agreement"... Geen kersticoontjes voor sinterklaas!
Als het sinterklaasjournaal op tv begonnen is mag ook nog, maar eerder niet! Woensdagavond gooi mijnes er weer inquote:Op maandag 7 november 2005 09:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
En geen sinterklaas-icoontjes voordat dat die vent 't land in is. 5 dagen wachten dus nog.
En Sint Maarten dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:35 schreef gr8w8 het volgende:
Help de Sint! Meld overtreders van deze ongeschreven regel hier en maak de Sint weer een vrolijck man! [afbeelding]
Mee eens. Vanaf zaterdag pas.quote:Op maandag 7 november 2005 09:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
En geen sinterklaas-icoontjes voordat dat die vent 't land in is. 5 dagen wachten dus nog.
Misschien moet je de TT nogmaals lezen...quote:
Die kan je in dit topic aanvragen FEE icoontjes klaar terwijl u wacht! Deel 3quote:
Ik ben inmiddels naar deel3 gegaan !quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:38 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Die kan je in dit topic aanvragen FEE icoontjes klaar terwijl u wacht! Deel 3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |