abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:22:41 #201
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_31963823
Frankrijk is al eeuwen het immigratieland avant la lettre, zonder het huidige probleem.
pi_31963869
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zijn Fransen zo? Ik dacht dat de gemiddelde Fransman behoorlijk tolerant is.
Mijn Franse kennissen geven zelf toe dat veel mensen in hun land totaal niet tolerant zijn. Dat zijn ze overigens net zo min tegen Europese immigranten.
Maar dan nog verdienen dit soort relschopper een keiharde aanpak.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_31963901
Van nu.nl

'Een jeugdige betoger overgoot haar met benzine en anderen gooiden een brandende lap naar haar'.

Tjeezus
Écht ze zijn de weg een beetje kwijt geloof ik.
Gewoon groepsmacht dit, samen staan we sterker enzo of ofzo.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:25:07 #204
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_31963922
Spreek de taal en je bent zo aanvaard mits wat aanpassing uiteraard aan de gewoonten en zeden.
pi_31963954
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:25 schreef dancemacabre het volgende:
Spreek de taal en je bent zo aanvaard mits wat aanpassing uiteraard aan de gewoonten en zeden.
Arabieren in Frankrijk spreken prima Frans. Zijn vroegere kolonies geweest van Frankrijk.
pi_31964015
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:24 schreef sweetgirly het volgende:
Van nu.nl

'Een jeugdige betoger overgoot haar met benzine en anderen gooiden een brandende lap naar haar'.

Tjeezus
Écht ze zijn de weg een beetje kwijt geloof ik.
Gewoon groepsmacht dit, samen staan we sterker enzo of ofzo.
die groepsmacht gaat niet langmeer duren. daar gaan nog meer doden vallen.
pi_31964040
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:25 schreef dancemacabre het volgende:
Nou, hier ben ik het dus niet altijd mee eens.
Maargoed . Maar dat ligt meer aan die andere mentaliteit zoals ik al zei.

En qua geloof, beide kampen doen dit, wisselwerking van idd.
Overigens geloof ik niet, ja, in maffe dingen en dan nog soms. Kom weer terug bij 1.

Maja, boeiuh, zo werkt het kennelijk soms.
pi_31964056
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:12 schreef HPoi het volgende:
Dit wordt werk voor het Franse leger zo langzamerhand.
Lijkt me ook. Zeker nadat een vrouw in brand is gestoken en het geweld nu als een olievlek over het land verspreidt.
pi_31964071
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:12 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Waar gaat het heen met de wereld * dramatisch handen in de lucht gooit

ik ga wat doen
Je gaat Dr. Phil bellen?
Komt minister Zalm bij de bakker...
Zalm: Mag ik 1 brood? Bakker: Dat wordt dan 23 euro alstublieft.
Zalm: ... Bakker: Eigen schuld.
pi_31964080
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nonsens vergelijking, er namelijk ook talloze NIET-islamietische bevolkingsgroepen te vinden die zich ook sociaal buitengesloten voelen. Het probleem verschuiven naar "Islam cq moslim" is niets minder dan het probleem dat de Franse regering uiteindelijk zelf gecreeerd heeft te verdoezelen en af te schuiven op andere personen. Fortuyn wist de fouten van zowel de regering als de bevolking te benoemen, daardoor kon ik hem (ook al was ik het niet met hem) eens wel waarderen, wat jij nu doet is alles wat er mis gaat op de bevolkingsgroep afschuiven en zit je op de lijn van "het vlaams belang" qua gedachtegang, kortizichtig hokjesdenken.
En misschien moet je hetgeen je zo in Fortuyn waardeerde ook eens zelf toepassen. Namelijk "de fouten van zowel de regering als de bevolking [..] benoemen" en niet enkel het vingertje uitsteken naar de regering. Maar nee, het ligt uiteraard allemaal aan de 'omgeving' en nooit een de betrokkenen zelf, laat staan de Islam.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
pi_31964086
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:27 schreef schanuleke het volgende:

[..]

En dus hoor je te laten zien wie hier echt de baas is.
Hoop bijna dat vannacht weer gerelt wordt en dat dat volk dan wel eens aangepakt wordt.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:31:05 #212
3542 Gia
User under construction
pi_31964097
Leger inzetten en ja, indien nodig, schieten!

Als ze aan die kant geen geweten hebben, vrouwtje in de fik steken, waarom zou het leger dat dan wel moeten hebben?

Eens zien hoe snel die ratten weer terug in hun hol kruipen.
pi_31964124
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:27 schreef schanuleke het volgende:

Ja, een zooitje is het weer.
Lijkt wel of iedereen opeens voor zichzelf opkomt ofzo en het een climax bereikt of gaat bereiken.

Niemand geeft toe of gaat toe geven.
Foute (enge) boel ergens, mocht dat zo zijn.

ik ga nog maar even genieten van mijn douche/poesje enzo, zodrekt zitten we in een vreemde oorlog
pi_31964171
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:30 schreef Davitamon het volgende:

[..]

En misschien moet je hetgeen je zo in Fortuyn waardeerde ook eens zelf toepassen. Namelijk "de fouten van zowel de regering als de bevolking [..] benoemen" en niet enkel het vingertje uitsteken naar de regering. Maar nee, het ligt uiteraard allemaal aan de 'omgeving' en nooit een de betrokkenen zelf, laat staan de Islam.
Doe het zelf dan ook en wijdt de problemen niet aan de Islam, maar aan de figuren die het doen. Het is echt niet de Islam die een vrouwtje in de hens zet. Het zijn een paar verrotte figuren die het doen. Zullen we ons op deze figuren focussen?
pi_31964236
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:33 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Doe het zelf dan ook en wijdt de problemen niet aan de Islam, maar aan de figuren die het doen. Het is echt niet de Islam die een vrouwtje in de hens zet. Het zijn een paar verrotte figuren die het doen. Zullen we ons op deze figuren focussen?
Heeft niet met de Islam te maken. In de VS vaak genoeg zulke rellen geweest, maar dan waren het negers. Het heeft pas met de Islam te maken als ze met een koran in hun hand herrie gaan schoppen, of een aanslag gaan plegen ofzo.
pi_31964358
Gewetensloos idd, wat heeft die gehandicapte vrouw nou weer gedaan?
Zegt alweer dat het nergens, maar dan ook nergens over gaat, behalve wat macht- en groepsvertoon en behoorlijk wat .

Jongens leren het ook nooit, brullen alleen maar of steken fikkie...
Oorlogje spelen in het echt.. zucht.

Ik pleit voor vrouwen in de politiek, nu eens en voor altijd!
En voor die mannen maken we wel speciale speeltuintjes waar ze spelen kunnen
pi_31964372
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:30 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En dus hoor je te laten zien wie hier echt de baas is.
Hoop bijna dat vannacht weer gerelt wordt en dat dat volk dan wel eens aangepakt wordt.
ik ben het helemaal met u eens. niet zwichten voor zulke terreur, maar gewoon een avondkklol instellen en schieten met scherp op alles wat zich misdraagt. dat tuigm moet zien wie er de baas is.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:42:22 #218
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31964410
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het heeft pas met de Islam te maken als ze met een koran in hun hand herrie gaan schoppen, of een aanslag gaan plegen ofzo.
of als een imam zijn eigen groep niet meer in controle kan houden...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31964416
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:40 schreef sweetgirly het volgende:
Ik pleit voor vrouwen in de politiek, nu eens en voor altijd!
alstublieft niet zeg!
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:43:27 #220
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31964455
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:42 schreef schanuleke het volgende:

[..]

alstublieft niet zeg!
idd dat zou direct de ondergang van de wereld zijn. en ik ben heel erg serieus.
pi_31964458
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:41 schreef schanuleke het volgende:

ik ben het helemaal met u eens. niet zwichten voor zulke terreur, maar gewoon een avondkklol instellen en schieten met scherp op alles wat zich misdraagt. dat tuigm moet zien wie er de baas is.
Vrouwen aan de macht

ik ga douchen
pi_31964504
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:33 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Dat kan met een roze bril van -10 misschien. Om het maar vooral niet te hebben over achterliggende oorzaken. De Islam bepaalt in belangrijke mate de belevingswereld van de betrokkenen en heeft hier dus direct verband mee. Je moet wel erg naďef zijn wil je religie compleet uitsluiten als oorzaak voor sociale uitsluiting.
pi_31964541
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:42 schreef schanuleke het volgende:

alstublieft niet zeg!
Hé verdorrie

Nee hoor, alhoewel * nadenkelijk kijkt.
Ik zag er wel wat in, ik bedoel een Balkende, een zooitje herrieschoppers, een noem maar op.
Maar vooruit, een paar mannen dan

Overigens wordt dat toch idd al niks, want dat pikken de neanderthalers weer niet .. zucht.]
Hopeloos dus maw, wordt en is het, alles.
pi_31964556
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat denk ik ook. wat vrouwen goedmaken met hun vredelievendheid, verzieken ze meteen met hun doortraptheid.

het is maar wat u liever hebt/.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:47:34 #225
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31964617
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:45 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Hé verdorrie

Nee hoor, alhoewel * nadenkelijk kijkt.
Ik zag er wel wat in, ik bedoel een Balkende, een zooitje herrieschoppers, een noem maar op.
Maar vooruit, een paar mannen dan

Overigens wordt dat toch idd al niks, want dat pikken de neanderthalers weer niet .. zucht.]
Hopeloos dus maw, wordt en is het, alles.
nou ga snel douchen. vrouw!
pi_31964635
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:45 schreef Davitamon het volgende:

[..]

Dat kan met een roze bril van -10 misschien. Om het maar vooral niet te hebben over achterliggende oorzaken. De Islam bepaalt in belangrijke mate de belevingswereld van de betrokkenen en heeft hier dus direct verband mee. Je moet wel erg naďef zijn wil je religie compleet uitsluiten als oorzaak voor sociale uitsluiting.
De relschoppers zien er niet bepaald uit als figuren die de hele dag in een moskee rondhangen, maar eerder als figuren die alles doen wat de Islam verbied: alcohol, drugs ect etc.
En hoe verklaar je de rassenrellen in VS? Had ook geen drol met religie te maken.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:48:19 #227
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31964638
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:46 schreef schanuleke het volgende:

[..]

dat denk ik ook. wat vrouwen goedmaken met hun vredelievendheid, verzieken ze meteen met hun doortraptheid.

het is maar wat u liever hebt/.
vredenlievendheid wel eens vrouwen onderling gehoord?
pi_31964660
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:43 schreef zoalshetis het volgende:

Ok, en dan ben ik nu even serieus, het gaat nu wel goed wou je zeggen
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:49:40 #229
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31964684
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

De relschoppers zien er niet bepaald uit als figuren die de hele dag in een moskee rondhangen, maar eerder als figuren die alles doen wat de Islam verbied: alcohol, drugs ect etc.
En hoe verklaar je de rassenrellen in VS? Had ook geen drol met religie te maken.
hou eens op met die usa vergelijkingen. daar zijn bijna geen radicale moslims. bovendien moet je eens zien hoe de europeese achterwijken geruled worden door imams en moskeeën. doe ff een beetje meer wereldwijs ipv wereldvreemd.
pi_31964733
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:45 schreef Davitamon het volgende:

[..]

Dus jij beweert ook dat de daders zelf niet schuldig zijn, nee hen kun je niets verwijten, het ligt aan hun omgeving en hun religie, het ligt aan de sociale omstandigheden en aan hun religie. Oh ja voornamelijk hun religie. Dus om het probleem op te lossen moeten we niet de daders aanpakken, maar de religie.

Kansloos, Pim draait zich om in zijn graf

Mijn mening. Focus je op de daders en filter ze uit de samenleving. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en zal daarop beoordeeld worden. Niet op zijn afkomst, sociale klasse, geslacht, uiterlijk of religie.
pi_31964771
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hou eens op met die usa vergelijkingen. daar zijn bijna geen radicale moslims. bovendien moet je eens zien hoe de europeese achterwijken geruled worden door imams en moskeeën. doe ff een beetje meer wereldwijs ipv wereldvreemd.
Ik stel een vraag en je draait er om heen. Waarom zijn ze niet te vergeljiken met de USA? Omdat daar geen moslims wonen? Nou, nou, wat een wereldwijze uitleg.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:53:43 #232
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_31964839
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:36 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Heeft niet met de Islam te maken. In de VS vaak genoeg zulke rellen geweest, maar dan waren het negers. Het heeft pas met de Islam te maken als ze met een koran in hun hand herrie gaan schoppen, of een aanslag gaan plegen ofzo.
Misschien niet direkt, maar het draagt er wel aan bij toe, zie mijn eerder post. Zoals ik al zei is het een botsing tussing twee culturen met ieder hun eigen opvattingen, normen&waarden. De islam heeft in sterke mate bijgedragen aan de normen en waarden en opvattingen van de Noord-Afrikanen c.q. moslims, eveneens hoe zij tegen andere culturen aankijken. Voor de Westerlingen geldt dit eveneens. In feite voor elke cultuur! Hoe meer de opvattingen van twee culturen van elkaar afwijken, hoe meer deze culturen afzonderlijk zullen blijven (clubje zus houdt zich afzijdig van clubje zo). Ergo, steeds meer toename van segregatie, culturen minachten elkaar en de groepen gaan botsen. Dit zie je dus nu gebeuren tussen groepen die opgevoed zijn met de Islamitische ideologie en een traditioneel wereldbeeld hebben, c.q. diegenen die Westers zijn opgevoed en een seculier en liberaal achtergrond hebben. Sociologie in aktie....
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:53:45 #233
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31964840
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik stel een vraag en je draait er om heen. Waarom zijn ze niet te vergeljiken met de USA? Omdat daar geen moslims wonen? Nou, nou, wat een wereldwijze uitleg.
het was geen uitleg, het was een opmerking en constatering.
pi_31964845
Precies, religies mogen getolereerd worden, moorden, schijnheilligheid/asociaal gedrag, NIET!

Of je nou een kaalkop, christen of moslim bent.
Anders eruit! Of opvoedcursus van ons aller Bibi
En dat wilt men niet.

en nu ging ik
pi_31964904
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vredenlievendheid wel eens vrouwen onderling gehoord?
vredelievendheoid in de zin van geen fysiek geweld toepassen. vrouwen krijgen hun zin liever op andere manieren, maar die manieren zijn zeker niet altijd te verkiezen boven bottebijlmethoden die mannen soms prefereren.
pi_31964944
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Helaas wellicht voor jou (je bent er schijnbaar naar op zoek) is er geen universele formule of eenduidige oorzaak voor het verklaren van alle rellen, revoluties of oorlogen. Dat zou namelijk wel zo overzichtelijk zijn. Ik claim dan ook nergens dat een dergelijke formule bestaat en het lijkt me nogal offtopic om hier over de Amerikaanse rassenrellen te praten.
pi_31965012
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:53 schreef Demophon het volgende:

[..]

Misschien niet direkt, maar het draagt er wel aan bij toe, zie mijn eerder post. Zoals ik al zei is het een botsing tussing twee culturen met ieder hun eigen opvattingen, normen&waarden. De islam heeft in sterke mate bijgedragen aan de normen en waarden en opvattingen van de Noord-Afrikanen c.q. moslims, eveneens hoe zij tegen andere culturen aankijken. Voor de Westerlingen geldt dit eveneens. In feite voor elke cultuur! Hoe meer de opvattingen van twee culturen van elkaar afwijken, hoe meer deze culturen afzonderlijk zullen blijven (clubje zus houdt zich afzijdig van clubje zo). Ergo, steeds meer toename van segregatie, culturen minachten elkaar en de groepen gaan botsen. Dit zie je dus nu gebeuren tussen groepen die opgevoed zijn met de Islamitische ideologie en een traditioneel wereldbeeld hebben, c.q. diegenen die Westers zijn opgevoed en een seculier en liberaal achtergrond hebben. Sociologie in aktie....
Ik zie nog geen oude moslimopa's auto's in de fik steken of hoofddoekjes in de nacht rellen en vernielen. Het zijn wéér de mannelijke jongeren.
Als een groot deel zich in die wijken wel rustig kan houden, maar het alleen de groep mannelijke jongeren is kan de Islam niet de oorzaak zijn. Bovendien lopen ze rond op hun nike's, met baseballpetje op en marlboro sigaretten rokend.
Als ze zo Islamitisch waren zou er een zich gewoon opofferen om zich op te blazen bij de Eiffeltoren ofzo.
pi_31965073
Ik vind zoalshetis trouwens net een wijf, die zomaar vanuit het niets ineens een persoonlijke aanval begint.
  vrijdag 4 november 2005 @ 17:01:53 #239
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31965092
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:55 schreef schanuleke het volgende:

[..]

vredelievendheoid in de zin van geen fysiek geweld toepassen. vrouwen krijgen hun zin liever op andere manieren, maar die manieren zijn zeker niet altijd te verkiezen boven bottebijlmethoden die mannen soms prefereren.
nee dat zeg ik. als het vrouwen waren geweest was er allang een ongestelde kut die op het rode knopje had gedrukt. meermaals zelfs.
  vrijdag 4 november 2005 @ 17:02:42 #240
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31965114
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind zoalshetis trouwens net een wijf, die zomaar vanuit het niets ineens een persoonlijk aanval begint.
oeeehhh nu heb je me, kutje!
pi_31965175
de islam heeft er natuurlijk wel wat mee te maken, maar zijdelings. oa de islam heeft deze jongens gemaakt tot wat ze zijn.

heeft u ooit van de term 'prinsjes' gehoord? de islam plaatst jonge mannen op een voetstuk. mannen krijgen alle macht en alle kansen. als ze het dan niet waar kunnen maken gaan ze maar moorden en verkrachten en gehandicapten in de brand steken
pi_31965176
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

oeeehhh nu heb je me, kutje!
En nu ontopPIK.!
pi_31965205
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:05 schreef schanuleke het volgende:
de islam heeft er natuurlijk wel wat mee te maken, maar zijdelings. oa de islam heeft deze jongens gemaakt tot wat ze zijn.

heeft u ooit van de term 'prinsjes' gehoord? de islam plaatst jonge mannen op een voetstuk. mannen krijgen alle macht en alle kansen. als ze het dan niet waar kunnen maken gaan ze maar moorden en verkrachten en gehandicapten in de brand steken
Ach, zo was het hier vroeger ook. Was de man ook het belangrijkste en konden jongemannen ook doen wat ze wilden. Dus die lui liggen gewoon achter.
pi_31965207
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee dat zeg ik. als het vrouwen waren geweest was er allang een ongestelde kut die op het rode knopje had gedrukt. meermaals zelfs.
u zegt het een beetje grof, maar daar komt het wel op neer.

het is absoluut geen pretje om tussen alleen maar vrouwen te werken, zelfs niet als vrouw. als het afdelignshoofd ongesteld is is er meteen herrie in de tent

tussen alleen maar mannen werken is echter een hele verademing,. heerlijk
  vrijdag 4 november 2005 @ 17:07:13 #245
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31965227
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:06 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ach, zo was het hier vroeger ook. Was de man ook het belangrijkste en konden jongemannen ook doen wat ze wilden. Dus die lui liggen gewoon achter.
vroegah
pi_31965228
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:06 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ach, zo was het hier vroeger ook.
maar nu niet meer, al heel lang niet meer.
quote:
Was de man ook het belangrijkste en konden jongemannen ook doen wat ze wilden. Dus die lui liggen gewoon achter.
dat wisten we al, maar dat mogen we niet zeggen
pi_31965250
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:51 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Dus jij beweert ook dat de daders zelf niet schuldig zijn, nee hen kun je niets verwijten, het ligt aan hun omgeving en hun religie, het ligt aan de sociale omstandigheden en aan hun religie. Oh ja voornamelijk hun religie. Dus om het probleem op te lossen moeten we niet de daders aanpakken, maar de religie.

Kansloos, Pim draait zich om in zijn graf
Ik weet niet om welke Pim het hier precies gaat, die ene die gewaarschuwd heeft voor de radicale Islam en keer op keer weer gelijk krijgt? Ik denk dat die zich al meerdere keren heeft omgedraaid. Maar erg relevant lijkt me dat in deze discussie niet.
quote:
Mijn mening. Focus je op de daders en filter ze uit de samenleving. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en zal daarop beoordeeld worden. Niet op zijn afkomst, sociale klasse, geslacht, uiterlijk of religie.
Ik denk dat niemand hier zal beweren dat er mensen zijn die niet verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden (geesteszieken daargelaten). De daders zijn verantwoordelijk en moeten opgepakt en berecht worden blablabla, etc. Nog meer open deuren die ik voor je moet intrappen? Dat zegt echter nog niks over de oorzaken van de rellen. Om een probleem op te kunnen lossen (en niet alleen de symptonen) dien je deze eerst goed te benoemen, ook al staan deze oorzaken jou misschien niet aan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Davitamon op 04-11-2005 17:24:42 ]
pi_31965265
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:06 schreef schanuleke het volgende:

[..]

u zegt het een beetje grof, maar daar komt het wel op neer.

het is absoluut geen pretje om tussen alleen maar vrouwen te werken, zelfs niet als vrouw. als het afdelignshoofd ongesteld is is er meteen herrie in de tent

tussen alleen maar mannen werken is echter een hele verademing,. heerlijk
Zo werk ik niet graag met mannen. Als je met alleen maar met mannen werkt wordt je niet serieus genomen en het mikpunt van (seksuele) grapjes.
En dan daarna zeiken dat ik zo'n bitch ben.
  vrijdag 4 november 2005 @ 17:09:38 #249
3542 Gia
User under construction
pi_31965285
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:54 schreef sweetgirly het volgende:

en nu ging ik
Mja, anders moet je je naam veranderen in Sweatgirly.
pi_31965368
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:09 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zo werk ik niet graag met mannen. Als je met alleen maar met mannen werkt wordt je niet serieus genomen en het mikpunt van (seksuele) grapjes.
En dan daarna zeiken dat ik zo'n bitch ben.
daar heb ik geen last van. mannen zijn veel voorspelbaarder, roddelen minder achter je rug enzo, doen gewoon hun werk en zeuren niet zo. als vrouw tussen de mannen kun je gewoon jezelf blijven, je hoeft je niet beter voor te doen dan je bent omdat je niet hoeft te concurreren met andere vrouwen. heerlijk!

en die seksistische opmerkingen moet je maar even doorheen, dat hoort er nu eenmaal bij. die maken ze naar elkaar ook. ziet u het maar als een ontgroening. als je er eenmaal doorheen bent nemen ze je des te serieuzer, dan vinden ze je helemaal top.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')