Volgens mij ben jij stiekem een kerel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:23 schreef schanuleke het volgende:
[..]
nou nou. u hoeft niet meteen grof in de mond te worden. ik kan me niet herinneren u beledigd te hebben
[..]
hoe komt u daar nu weer bij? vrpouwen concurreren juist heel veel met elkaar. maar dan op alle gebieden behalve het werk zelf. wie er het mooiste uit ziet, wie door de baas het leukst gevonden word, dat soort dingen. allemaal jaloezie onder die vrouwen.
[..]
ze knijpen elkaar niet in de reet, hoe komt u daar nou weer bij? maar ze maken wel grove seksuele opmerkingen naar elkaar. maar niet over elkaar, gewoon om elkaar te schockeren,
[..]
nee, daar werk ik niet
u volgens mij ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij stiekem een kerel.
Parijs, Dijon, bij Marseille en ergens in een stadje in Normandië zijn er opstootjes geweest met brandstichting.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:18 schreef Bauhaus het volgende:
In hoeveel steden zijn er nu rellen ?
Dat lees ik nergens...
Dus jij wilt de schuld van de excessen van een stel idioten geheel in de schoenen schuiven van de volledige Noord-Afrikaanse bevolking van Europa?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:40 schreef ArieDeKnaller het volgende:
Die smerige stinkhufters hebben een gehandicapte vrouw in de brand gestoken. Overgoten met benzine!!! Stelletjekutvarkens. Wat is dat toch met die noord-afrikaanse klerehufters in Europa???
Vrouwen op het werk hebben een continue geldingsdrang, achterbakse steken onder water, roddel en achterklap.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Verder concurreren vrouwen niet zo met elkaar, dat is meer iets voor mannen onderling.
Jeetje, ik wist nog niet dat het om kinderen ging!quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Parijse rellen hebben 'niets spontaans'
[..]
http://www.nrc.nl/buitenland/artikel/1131084070595.html
Ja natuurlijk, Kosovo heeft hier alles mee te maken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mooi is dat. Neem jij ook even de schuld op je van wat de Serviers deden in Kosovo?
Dus jij bent van mening dat je zo wordt geboren, dat het de Marokkaanse genen zijn?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:04 schreef schanuleke het volgende:
Het is uiteindelijk maar goed dat dit soort jongeren geen baan hebben. Moet je je voorstellen dat dit tuig wat te vertellen krijgt.
kereltjes die gehandicapten in de brand steken noem ik geen kinderenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jeetje, ik wist nog niet dat het om kinderen ging!
Wat heeft Karim van hiernaast met die gehandicapte vrouw te maken?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, Kosovo heeft hier alles mee te maken.
Of negeer jij stiekem cultuurquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus jij bent van mening dat je zo wordt geboren, dat het de Marokkaanse genen zijn?
Of draai je wellicht oorzaak en gevolg toch stiekem even om?
Zucht. Over een andere boeg dan maar. Jij beticht anderen van generaliserend gedrag, het vingertje uitsteken en niet de betrokkene zelf aanpakken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:08 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Ik weet niet om welke Pim het hier precies gaat, die ene die gewaarschuwd heeft voor de radicale Islam en keer op keer weer gelijk krijgt? Ik denk dat die zich al meerdere keren heeft omgedraaid. Maar erg relevant lijkt me dat in deze discussie niet.
[..]
Ik denk dat niemand hier zal beweren dat er mensen zijn die niet verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden (geesteszieken daargelaten). De daders zijn verantwoordelijk en moeten opgepakt en berecht worden blablabla, etc. Nog meer open deuren die ik voor je moet intrappen? Dat zegt echter nog niks over de oorzaken van de rellen. Om een probleem op te kunnen lossen (en niet alleen de symptonen) dien je deze eerst goed te benoemen, ook al staan deze oorzaken jou misschien niet aan.
Ik wijs je erop dat je dat zelf ook doet. Het enige wat uit je komt is: "boe bah, de schuld van de islam". Als ik zeg dat we ons moeten richten op het individu, die verantwoordelijk is voor de ellende. Komt er weer uit: "boe bah het is de schuld van de Islam". Niet erg consequent dus.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:30 schreef Davitamon het volgende:
[..]
En misschien moet je hetgeen je zo in Fortuyn waardeerde ook eens zelf toepassen. Namelijk "de fouten van zowel de regering als de bevolking [..] benoemen" en niet enkel het vingertje uitsteken naar de regering. Maar nee, het ligt uiteraard allemaal aan de 'omgeving' en nooit een de betrokkenen zelf, laat staan de Islam.
heeft u mij het woord 'marokaanse' zien gebruiken? niet? nou dan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus jij bent van mening dat je zo wordt geboren, dat het de Marokkaanse genen zijn?
dat is maar de vraag. ik ben van mening dat veel van dit tuig geen baan heeft omdat het crimineel tuig is dat hun school niet afmaaktquote:Of draai je wellicht oorzaak en gevolg toch stiekem even om?
Ik negeer cultuur? Hoe kom jij daarbij?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of negeer jij stiekem cultuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |