quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:34 schreef Ladybos het volgende:Jdee fijn dat het bij jullie ook beter gaat met slapen ! Myrthe sliep vannacht van 9.15 tot 4.45 aan 1 stuk door, heerlijk !! (ben wel even gaan kijken of ze nog leefde toen ik toch naar de wc moest
![]()
ps. Jdee kom je ook naar de
Meeting net-nog-wel/niet-baby 22 januari?
(...) Slaapgebrek vind ik echt verreweg het zwaarste van het afgelopen (bijna) jaar. Dat beinvloedt zo ontzettend veel. Hopelijk gaat het bij jullie snel weer beter.
Soheeeee, 9u15 tot 4u45?! waaaaaa! wat geweldig. wahee! Go Myrthe!
Hier
ging t beter met slapen.. grrmbll.. madam wilde vandaag de hele dagniet. is een fase, hopelijk. haar net even laten uitgillen, kon het na 45 minuten even niet meer hebben; dat gesjouw, en dan weggeduwd worden maar oh wee als je haar ergens neerlegt. grrrmbl... en ik heb een heel klein blauw deukje/streepje ter grootte van een voortand op mn tepel staan
![]()
, voel er niet zoveel van, maar toch. echt een
![]()
dag vandaag. Ik geef ook meteen toe dat me een gevoel van 'ik weet t OOK niet meer' bekruipt als ze niet eens meer een slokje troost wil. Ben toch wel erg aan de bv gewend geraakt.
Ik onderschrijf je mening over hoe verschrikkelijk de vermoeidheid erin hakt ten zeerste. Ik heb dan ook geen idee of ik wel weer een tweede zou willen, hoewel ik wel weet dat ik er wel achter zou staan. maar ik vond en vind het zo zwaar. zucht. Diep respect voor ouders met meerdere kinderen (danwel tegelijk
![]()
of (snel) achter elkaar
![]()
). Slopend. echt geen roze wolk hiero.
![]()
niet dat ik niet van haar hou, begrijp me niet verkeerd, maar echt,
![]()
en
![]()
even niet nog een tweede erbij (of een verhuizing, for that matter).
en de 22e kan ik niet
![]()
. gezellig weekend visite spelen op bungalowpark bij neelix' jarige oma en zn opa met gezellig hele fam (16en, niet zoveel dus) waar ik op wankele voet mee sta; ze stoppen altijd flink wat geld toe omdat ze het zo fijn vinden dat we langskomen, en dat vind ik dan moeilijk om aan te nemen (kom uit een wat grotere en minder bedeelde fam waar geld geven heel exorbitant is en dat krijg je er toch echt niet zo makkelijk uit, maar luxe probleem ik weet het), en ik heb ooit eens gezegd (was ongesteld, laat me), dat ik het dn aan en goed doel zou geven en sindsdien krijgt Neelix mijn deel als ik het niet zie. zucht. en we gaan inderdaad gezellig bowlen dan. En vast ook thee en koekjes eten... bwek.
als t in de omgeving van assen is kan ik misschien wegsneaken?! Is het Houten geworden? L? DH? ik ben halverwege t topic gestrand. lees zo wel verder...
zo, ziektekostenverzekering is aangevraagd. ook weer gedaan. nu naar bed naar bed zei duimelot...
[ Bericht 1% gewijzigd door Jdee op 18-12-2005 23:37:42 ]