Renzell> succes en veel rust gewenst. Hier ook de no-cry-sleep-solution aan het doen net als Ladybos en het werkt! duurde wel langer dan de gegeven dgen omdat er griep+tandjes+'gaan staan'spurt tussendoor kwam, maar ze slaapt nu 2 keer dutje op een dag van 1,5-2 uur en 45mins-1,5u en snachts sinds een week (!) slechts 3 keer eruit. En MAN wat slaap ik dan opeens lekker zeg. En ik ben er echt maandenlang om het uur, twee uur uitgemoeten dus ik kan me goed invoelen hoe je je voelt. K*T. Ik had voor mezelf ook steeds de mantra "de-ze-nacht-komt-nooit-meer-terug" (leer je toch nog iets van de weeen wegpuffen
![]()
) voor ogen en rekende op het doorkachel mechaniek en op hulp van NEelix en vrienden voor t huishouden. Afgelopen 4 nachten is ze steeds 4-5 uur gaan slapen. en trots dat ik ben. Ik duik er soms ook met haar in, 7 uur savonds. En dat is echt uit pure noodzaak, niet gezellig, maar het helpt wel.
dus: you're doing great. Houdt moed! gogogo! je kan het! *blaast wat energie je kant op*
Ik had even een andere vraag:
past in een renault twingo (of vergelijkbaar zoals ze die dan in die klasse verhuren) naast 2 volwassenen ook een kinderzitje? (klass 1, eentje groter dan de maxi cosi).ik wil een auto huren, maar er staat dat het maar voor 2 personen is, maar dat lijkt me toch stug als er voor 4 personen bankplek is?
iemand een idee?