Das me hendig een sjiek idee gek, maarja die gasten weten niet of ze wel een sjieke slip mogen maken .... voor hetzelfde geld rijden ze tegen mijn sjieke acherlamp. Dat zou me hendig kut zijn gek moet ik weer geld uitgevenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:19 schreef Paltos het volgende:
Is me dat gaar, mên.. In het vervolg lekker voor die L's hun wielen slippen, zo dat ze vet sjiek kunnen gaan remmen gek. En ze even 5 secondjes hendig stilstaan van de hendige schrik, dat jij tijd hebt rustig de rotonde op te gaan gek.
Vet sjieke oplossing toch?
Maar gek, misschien moet je dan doen alsof je politieagent bent, met uniform en zo, en dan zet je gaar een stopbord voor hun auto!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Das me hendig een sjiek idee gek, maarja die gasten weten niet of ze wel een sjieke slip mogen maken .... voor hetzelfde geld rijden ze tegen mijn sjieke acherlamp. Dat zou me hendig kut zijn gek moet ik weer geld uitgeven
Nee gek, maar die zijn me altijd hendig kut :/ en der rijden me dik veel rondquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:26 schreef r_one het volgende:
Heb je nu een trauma ofzo?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:18 schreef Shirley het volgende:
''L staat voor newbie/noob''
Zegt degene die op een brommer rijdt.
Sinds wanneer staan er bomen op het fietspad dan ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:50 schreef T3rr0r het volgende:
Ben je nog steeds niet met je verdomde brommer tegen een boom geslipt? Doe dat nou eerst maar eens!
Als ze nu heel hendig een beetje harder rijden, rijden ze hendig door je heen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Das me hendig een sjiek idee gek, maarja die gasten weten niet of ze wel een sjieke slip mogen maken .... voor hetzelfde geld rijden ze tegen mijn sjieke acherlamp. Dat zou me hendig kut zijn gek moet ik weer geld uitgeven
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:39 schreef The_Matrix het volgende:
Zelfmoord zou een oplossing zijn?
En toen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek is me hendig gaar altijd he. Ik ga dus altijd op mijn brommer naar school he. En dan voor de school ligt een rotonde, 9 van de 10 keer rijd er zoeen persoon met een L op de auto, L staat voor newbie/noob. Dus ik ga niet volle gas rijden maar blijf er naast rijden, je weet maar nooit of ze schrikken als ik ze inhaal. Aangekomen bij de rotonde geef ik volle gas want hey ik ben me een hendig stoere gast dus ik wil er eerst op. Maar gek das me dan altijd hendig kut, je weet nooit wat ze doenremmen ze, geven gas, remmen en dan besluiten ze maar om stil te gaan staan.
Au kut niet!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:38 schreef Beach het volgende:
[..]
En toen een hendig sjieke slip gek/11![]()
Hendig is een heerlijk woord. Zolang je het niet, zoals TS wel doet, opschrijftquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:10 schreef THeeF het volgende:
Word een beetje ziek van dat 'hèndig' gedoe..
Waar moet het opslaan ?
'handig' is het iig niet..
Maar verder ben je wel stoer..
Mogen wij je aanraken ?
je MSN staat al tijden uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:22 schreef djenneke het volgende:
gekkie!
Doe er dan wat aan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:34 schreef buzzer het volgende:
sjonge jonge, wat een mega grappig topic
Pwnedquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:18 schreef Shirley het volgende:
''L staat voor newbie/noob''
Zegt degene die op een brommer rijdt.
Auto's kunnen toch niet boos kijkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:15 schreef Maikuuul het volgende:
Er stond een auto met een L aan de bovenkant boos te kijken
Heb je een foto van deze zéér booskijkende auto?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:15 schreef Maikuuul het volgende:
(...)
Er stond een auto met een L aan de bovenkant boos te kijken
(...)
Volgens mij was het Brum.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb je een foto van deze zéér booskijkende auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |