Ja, het was een beetje een vage vraag, want er zijn wel meer antwoorden mogelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:07 schreef DaisyDuke het volgende:
George Martin?
Ik denk het wel, ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:02 schreef Z het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik jou in een ooghoek voorbij zag schuivelen bij Maximo Park?
Da's een drankorgel annex ex-voetballer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk George Best.
Het was ook (te) druk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:10 schreef belsen het volgende:
Of Stu Suttcliff, of Pete Best, of Billy Preston of Brian Epstein...
[..]
Ik denk het wel, ja.
'k Heb jou niet gezien.
Nee nee, George Best. Gisteren zag ik een korte documentaire over hem op het sportjournaal en toen zeiden ze dat.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:11 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Da's een drankorgel annex ex-voetballer.
Je bedoeld Pete Best?
Oh ja, dat heb ik ook wel eens gehoord. Omdat z'n populariteit grensde aan die van de Fab 4 toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee nee, George Best. Gisteren zag ik een korte documentaire over hem op het sportjournaal en toen zeiden ze dat.
Zie ook hier:http://en.wikipedia.org/wiki/Fifth_Beatle
Ja, ik wist niet dat het er zoveel waren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:10 schreef belsen het volgende:
Of Stu Suttcliff, of Pete Best, of Billy Preston of Brian Epstein...
[..]
Ja, inderdaad "due to his enormous popularity, long-haired good looks and celebrity lifestyle" volgens wikipedia.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:14 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook wel eens gehoord. Omdat z'n populariteit grensde aan die van de Fab 4 toch?
Precies, speelden wel goed, maar iets te 'gewoon'.quote:
Lijkt me niets mis mee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:21 schreef belsen het volgende:BIS! Del Amitri Franz Ferdinand Teenage Fanclub Rod Steward Frankie Miller Simple Minds The Vaselines Wet Wet Wet Nazareth
quote:
Die ken ik nog niet van de fotoquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:42 schreef DaisyDuke het volgende:
The Heights
Elliott Smith is het correcte antwoord!quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:51 schreef Neleos het volgende:
Eliott Smith?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |