Ja, het was een beetje een vage vraag, want er zijn wel meer antwoorden mogelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:07 schreef DaisyDuke het volgende:
George Martin?
Ik denk het wel, ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:02 schreef Z het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik jou in een ooghoek voorbij zag schuivelen bij Maximo Park?
Da's een drankorgel annex ex-voetballer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk George Best.
Het was ook (te) druk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:10 schreef belsen het volgende:
Of Stu Suttcliff, of Pete Best, of Billy Preston of Brian Epstein...
[..]
Ik denk het wel, ja.
'k Heb jou niet gezien.
Nee nee, George Best. Gisteren zag ik een korte documentaire over hem op het sportjournaal en toen zeiden ze dat.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:11 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Da's een drankorgel annex ex-voetballer.
Je bedoeld Pete Best?
Oh ja, dat heb ik ook wel eens gehoord. Omdat z'n populariteit grensde aan die van de Fab 4 toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee nee, George Best. Gisteren zag ik een korte documentaire over hem op het sportjournaal en toen zeiden ze dat.
Zie ook hier:http://en.wikipedia.org/wiki/Fifth_Beatle
Ja, ik wist niet dat het er zoveel waren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:10 schreef belsen het volgende:
Of Stu Suttcliff, of Pete Best, of Billy Preston of Brian Epstein...
[..]
Ja, inderdaad "due to his enormous popularity, long-haired good looks and celebrity lifestyle" volgens wikipedia.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:14 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook wel eens gehoord. Omdat z'n populariteit grensde aan die van de Fab 4 toch?
Precies, speelden wel goed, maar iets te 'gewoon'.quote:
Lijkt me niets mis mee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:21 schreef belsen het volgende:BIS! Del Amitri Franz Ferdinand Teenage Fanclub Rod Steward Frankie Miller Simple Minds The Vaselines Wet Wet Wet Nazareth
quote:
Die ken ik nog niet van de fotoquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:42 schreef DaisyDuke het volgende:
The Heights
Elliott Smith is het correcte antwoord!quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:51 schreef Neleos het volgende:
Eliott Smith?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:34 schreef belsen het volgende:
De split van Jesus Lizard en Nirvana, Oh the guilt, toch?
Tja, je kent dat ding of niet...quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:39 schreef ranja het volgende:
Blijft grappig hoe sommige vragen moeilijker of makkelijker blijken dan je denkt
De naam is zelfs meerdere keren te zien op de foto.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:50 schreef Captain_Redbeard het volgende:
!!! ?
het zijn aboriginals jaquote:
quote:Well I heard it on the radio
And I saw it on the television
Back in 1988
All those talking politicians
Words are easy, words are cheap
Much cheaper than our priceless land
But promises can disappear
Just like writing in the sand
quote:Nhima djatpa nhe walang
gumurrtjararrk yawirriny Nhe gaya nhe matjini