quote:
quote:
Ik wil zo graag meer zijn dan wat? Geef mij de titel en de artiest.quote:Zondag, en het afscheid doet me pijn
Ik weet het niet hoor, hoe kom ik de week zonder jou door
Vrijdagavond dan zie ik je weer
En je solt maar met mij
Ik wil meer zijn dan
Soms als, ik je aankijk, mijn schat
Zie ik iets in je blik, iets, dan begrijp ik
Dat het kapot gaat, als het zo door blijft gaan
Je bent me zoveel waard
Ik wil meer zijn dan
Je liefje voor het weekend, dus.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Eart&Fire - Weekend
mark+1quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:06 schreef Mark het volgende:
Tom Holkenborg
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:19 schreef DaisyDuke het volgende:
Chemical Brothers toch?
Nee, behalve Kane was er nog een import-Belg genomineerd, een bekende Nederlandse band en een Belgisch bandje dat vroeger heel leuk was.quote:
Kane was al genoemd. Ik zoek naast Kane en Soulwax nog 1 act.quote:
WT klopt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Within Temptation ook, gok ik dan.
Maar die importbelg?
Dat weet ik wel... die noemde ik zelf..quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:42 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Kane was al genoemd. Ik zoek naast Kane en Soulwax nog 1 act.
Je bent een voorbeeld voor ons allen, peaceman.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hield mij alleen aan het normaal geldende: alleen gehele lijstjes![]()
Als iedereen dat maar weetquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:44 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Je bent een voorbeeld voor ons allen, peaceman.
Ja, een Schotse band.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:52 schreef Neleos het volgende:
Teenage Fanclub?
Oh Oke. Ik ken Teenage Fanclub wel, ik dacht dat je bedoelde dat Teenage Fanclub een andere band als "the second best in the world" had betiteld.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:54 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ja, een Schotse band.
Iemand roemde ze onlangs als “the second best band in the world”.
Kan het zijn dat ik jou in een ooghoek voorbij zag schuivelen bij Maximo Park?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:00 schreef belsen het volgende:
Franz Ferdinand, om het in Schotland te houden...
Oftewel De Zingende Wenkbrauw.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:02 schreef Neleos het volgende:
Liam Gallagher?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |