solo dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
This is the world calling en Great song of indifference
Yepquote:
I can't gèt më nó Såtisfåctïonquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:28 schreef ranja het volgende:
Je hebt 2 trema's nodig, 2 rondjes en 2 streepjes naar verschillende richtingen
Goedemorgenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:57 schreef cafca het volgende:
This is the World Calling en Great Song of Indifference
Afgeleid van 2 blues-artiesten die hij bewonderde. te weten Elton Dean en John Baldryquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:17 schreef dartfanaat het volgende:
Ik zal wel een vraag stellen:
Waarvan is de artiestennaam Elton John afgeleid?
Goedemiddag lubje25.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:52 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Afgeleid van 2 blues-artiesten die hij bewonderde. te weten Elton Dean en John Baldry
middag allemaal![]()
Nee, klopt. niet stoppen met voedsel maar omdat ik immers bij een cafetaria werkte, voedsel in het algemeen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
je bedoelt dus niet stoppen met voedsel, he?
voordat de Carpenters en Band Aid/USA for Africa-gokjes te voorschijn komen..
Zeg maar Lub tegen me hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:55 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Goedemiddag lubje25.![]()
Het antwoord is![]()
lubje25 +1
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:43 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zeg maar Lub tegen me hoor![]()
Hele lijstjes graag. Het hoeft niet in de titel te zitten. ik geef er vast 1 kado: (eigenlijk CCR, ik weet het)proud mary van Ike en tina turner
ook bekend als buzz osbourne van de melvins iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:30 schreef Jimmy het volgende:
Nee, wacht ik haal mensen door elkaar..
Is het niet King Buzzo van de Melvins?
Nog noort van gehooid zelfs...quote:
imedquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:40 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nog noort van gehooid zelfs...
Daarom ook deze vraagquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:12 schreef Mark het volgende:
Nog nooit van gehoord, wel een toepasselijke bandnaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |