En evt. Elbow en BRMC...quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:17 schreef Z het volgende:
Dat ben ik nu aan het overwegen, kan ik ook nog Architecture in Helsinki zien.
Tastes Too Narrowquote:Op maandag 7 november 2005 19:56 schreef Z het volgende:
Nee! Ik wil hierna gewoon weer een snobberige indie titel! M'n topic verloedert!
Ik heb geen idee wat er bedoeld wordtquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:01 schreef Wepeel2 het volgende:
Wat is dat toch met die afkortingen altijd hier. Moet potdomme elke keer eerst weer nadenken wat er nu weer bedoelt wordt.
Verdomde commercie nog aan toe !!quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:31 schreef Z het volgende:
Als bands in de kranten komen, Clap Your Hands Say Yeah is door Gijsbert in de Volkskrant besproken, en volgens mij is de plaat ook Disque Pop De Semaine geweest, verkopen ze kennelijk makkelijk de kleine zaal in Paradiso uit.
Wat is er verder precies in Den Haag te beleven 's nachts?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sla je toch een nachtje over? Je bent student toch? dat hoort erbij
Gaborsquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wat is er verder precies in Den Haag te beleven 's nachts?
Ik eis een eerbetoon aan Spinvis aangezien deze geweldige Nederlandse artiest met een nieuw album komt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:40 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Verdomde commercie nog aan toe !!![]()
"I sold my soul to indie" voor het nieuwe topic dan maar![]()
Volgens mij bedoel je sight, niet side.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:32 schreef pfaf het volgende:
Ach ja, clap your hands... ook 5 keer gedraaid en daarna outtaside outtamind.
Vanmorgen tentamen gehad, nadenken en Engels gaan me momenteel niet goed af.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je sight, niet side.
En ik blijf zelf een beetje stoeien met CYHSY. Ik was er al heel snel redelijk enthousiast over, maar het enthousiasme is de laatste tijd weer enigszins afgekoeld. Spontaan kan ik de zang ook ineens niet meer zo goed hebben, maar wellicht is dat gewoon een tijdelijke backlash.
Nog niet gehoord. Wist niet dat Vashti nog platen maakte trouwens. Dank voor de tip.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:25 schreef Z het volgende:
En methodmitch, had jij de nieuwe plaat van Vashti Bunyan al beluisterd? Lijkt me wel iets voor jou. Jij hield toch ook van Devendra?
http://www.pitchforkmedia(...)i/lookaftering.shtml
Misschien verdraag je nu spontaan de zang van Antony and the Johnsons wel.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je sight, niet side.
En ik blijf zelf een beetje stoeien met CYHSY. Ik was er al heel snel redelijk enthousiast over, maar het enthousiasme is de laatste tijd weer enigszins afgekoeld. Spontaan kan ik de zang ook ineens niet meer zo goed hebben, maar wellicht is dat gewoon een tijdelijke backlash.
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:20 schreef Wepeel2 het volgende:
En ik vond het helemaal geweldig. Die tweede plaat is veel beter dan de eerste hoor ik mezelf nog denken.
Maarja. Ze hebben dus maar één album dus ik heb gewoon twee keer hetzelfde album gedownload.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |