Klopt.quote:Op maandag 7 november 2005 18:05 schreef Z het volgende:
Ik ga heeeel misschien naar Of Montreal. Die speelt apart van het K-stjoem avondje toch?
Die Guus Meeuwis kun je wegmoffelen trouwensquote:Op maandag 7 november 2005 18:43 schreef Wepeel2 het volgende:
http://www.last.fm/user/itsah_me/
ja ik dacht ik neem een beetje een anonieme naam. Maarja, als ik het dan op een forum post is het opeens weer een erg suffe nick.)
Ik moet het allemaal nog een beetje invullen en m'n profiel zit nog niet eens aan de 300 tracks. Maar ik vind het nu al een erg leuk iniatief.
quote:Op maandag 7 november 2005 19:26 schreef MadScientist het volgende:
[..]
Die Guus Meeuwis kun je wegmoffelen trouwens
"We've got good taste"quote:Op maandag 7 november 2005 19:56 schreef Z het volgende:
Nee! Ik wil hierna gewoon weer een snobberige indie titel! M'n topic verloedert!
quote:Op maandag 7 november 2005 20:25 schreef methodmich het volgende:
Or "Dr. Strangelove" ?
"Is dat een lijst met titelsuggesties voor het Indietopic in je broekzak, of ben je gewoon blij me te zien?"quote:Op maandag 7 november 2005 20:25 schreef methodmich het volgende:
We hadden nog wat andere suggesties vorige keer, maar we zitten pas op page 5.
quote:Op maandag 7 november 2005 20:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
"Is dat een lijst met titelsuggesties voor het Indietopic in je broekzak, of ben je gewoon blij me te zien?"![]()
It's just My Morning Indie.quote:Op maandag 7 november 2005 20:29 schreef Grobbel het volgende:
"Is dat een lijst met titelsuggesties voor het Indietopic in je broekzak, of ben je gewoon blij me te zien?"![]()
Da's geschiedvervalsing.quote:Op maandag 7 november 2005 21:31 schreef pfaf het volgende:
Als iedereen er zo'n hekel aan heeft, kan die ook veranderd worden.....![]()
Ook dat klinkt inderdaad als een leuke line-up, maar Den Haag blijft gewoon een hele dode hoek vanuit Nijmegen. Dan wordt het of de hele nacht doorgaan, of om 11 uur al of zo de trein naar huis pakken; echte slaapadresjes heb ik in die omgeving gewoonweg niet.quote:Op maandag 7 november 2005 22:31 schreef DaisyDuke het volgende:
De line-up van State X/New Forms (16 en 17 december, meerdere locaties in Den Haag) ziet er ook aantrekkelijk uit: voor maar 2 tientjes zie je o.a. Jan Jelinek, Broken Social Scene, White Circle Crime Club, Mike Paradinas (μ-Ziq), T.Raumschmiere, Millionaire en The Locust!
Sla je toch een nachtje over? Je bent student toch? dat hoort erbijquote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ook dat klinkt inderdaad als een leuke line-up, maar Den Haag blijft gewoon een hele dode hoek vanuit Nijmegen. Dan wordt het of de hele nacht doorgaan, of om 11 uur al of zo de trein naar huis pakken; echte slaapadresjes heb ik in die omgeving gewoonweg niet.
Kom je toch gewoon vrijdag naar T M I M H? Daar komen ze ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:50 schreef Z het volgende:
Gvd, is CYHSY gewoon uitverkocht! Ik heb het helemaal gehad met die uitverkopende concerten! Wat is er aan de hand? Is CYHSY dan zo'n hype ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |