goelagen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:05 schreef Monidique het volgende:
Gek dat de goelagen van Amerika nog niet op de FP staan.
Nou, ik zoek eigenlijk een bijbaantje. Een beetje uitdaging mag ook wel. Gewoon.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:03 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik ging een half jaar stage lopen bij PriceWaterhouseCoopers en dat was fulltime.
Daarna ben ik niet meer teruggekomen omdat ik -als bijbaan- bij de Nederlandse Orde van Advocaten in Den Haag ben gaan werken. nu we toch bezig zijn mijn CV af te werken.
Hoezo eigenlijk? Ken je het bedrijf?
Als je de totaalscore publiceert zal ik er wel naar kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:07 schreef RichardQuest het volgende:
Voor die verkiezing trouwens, ik heb alleen DrW en Finder_Elf_Towns onder 1 user gezet, zijn er nog andere kloons om rekening mee te houden, sizzler?
ik ben n kloon van mechatronics, mocht dat nog niet duidelijk zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:07 schreef RichardQuest het volgende:
Voor die verkiezing trouwens, ik heb alleen DrW en Finder_Elf_Towns onder 1 kandidaat gezet, zijn er nog andere kloons om rekening mee te houden, sizzler?
Het is wel de hele dag bellen (afhankelijk van de afdeling waar je terecht komt) maar het verdient wel lekker. Beter dan callcenters iig.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nou, ik zoek eigenlijk een bijbaantje. Een beetje uitdaging mag ook wel. Gewoon.
En nou zat ik te denken aan Intrum Justitia, maar dat is dus echt veel bellen, net zoals bij jou.
En ik weet gewoon niet of ik dat zie zitten, heel de dag bellen.
Waarom niet weet ik nog niet, daar probeer ik achter te komen, misschien is het wel gewoon okey.
Oké.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als je de totaalscore publiceert zal ik er wel naar kijken.
Ik ben een kloon van Ryan3 maar dat was ook al bekend.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:07 schreef RichardQuest het volgende:
Voor die verkiezing trouwens, ik heb alleen DrW en Finder_Elf_Towns onder 1 kandidaat gezet, zijn er nog andere kloons om rekening mee te houden, sizzler?
Ann Coulter trofee iets? Users die zich onderscheiden hebben in hate talk...quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:12 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, ik ben ook nog 's kloon van SCH geweest.
Ja. Dat is in principe nog wel de regel op Fok. Mensen nemen niet voor niets een kloon en het zou flauw zijn als we alles hier en public gaan onthullen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ben je nu de anonimiteit van kloons aan het verdedigen?.
O, wat flauw ja.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ja. Dat is in principe nog wel de regel op Fok. Mensen nemen niet voor niets een kloon en het zou flauw zijn als we alles hier en public gaan onthullen.
Waarom nemen users een kloon dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ja. Dat is in principe nog wel de regel op Fok. Mensen nemen niet voor niets een kloon en het zou flauw zijn als we alles hier en public gaan onthullen.
Valt wel onder de Boer Koekkoek Trofee hè. Er zijn wat mij betreft genoeg trofeeën.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ann Coulter trofee iets? Users die zich onderscheiden hebben in hate talk...
for real?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
15 mei.
Morgen ga ik trouwens mijn trouwjurk uitzoeken
Om met een schone lei te beginnen of mensen kennen het ene account al en je wil iets prives posten oid.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waarom nemen users een kloon dan?
Bedoel je als users een bericht submitten?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:16 schreef Monidique het volgende:
Hoe gaat zo'n nieuwsbericht submitten in z'n werk, sizzler?
Transparantie, sizzler!quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Om met een schone lei te beginnen of mensen kennen het ene account al en je wil iets prives posten oid.
ja dat is bij DrW ook zéker het gevalquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Om met een schone lei te beginnen of mensen kennen het ene account al en je wil iets prives posten oid.
Klonen is voor mietjes.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |