omdat het niet waar is?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe toch ook niet alles uit de doeken van waar ik mee bezig ben?![]()
Zometeen vluchtje NYC
Zometeen even overleggen met het College van Bestuur
Zometeen even met staatssecretaris Nijs overleggen.
Zeg ik toch ook niet allemaal
Dat is toch niet boeiend menquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe toch ook niet alles uit de doeken van waar ik mee bezig ben?![]()
Zometeen vluchtje NYC
Zometeen even overleggen met het College van Bestuur
Zometeen even met staatssecretaris Nijs overleggen.
Zeg ik toch ook niet allemaal
Oh, dat wel, over de laatste 4 jaar. Maar tochquote:
Wanneer ga eigenlijk trouwen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hey, ik doe me niet anders voor dan dat ik ben
Dan vind ik dit n goed topic om even te lachen van het huilen, of te huilen van het lachen, wat dan ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat is toch niet boeiend men
Ik verveel me een beetje
Heb je promotie gekregen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:52 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb zin om pberends te bannen, zomaar.
Kan ik niet aan beginnen en zeker bij Onzin moet ik een eind uit de buurt blijven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
* Silmarwen trekt een pruillipje
Waarom niet?
Kom ik ook nooit meer, is allemaal pauper.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan ik niet aan beginnen en zeker bij Onzin moet ik een eind uit de buurt blijven.
Sizzler, bij Graydon, was dat wat? Voor studentenbaantje zeg maar.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
15 mei.
Morgen ga ik trouwens mijn trouwjurk uitzoeken
Finder_Elf_Towns ofzo zei pas ook al dat ik moest breken met ONZ, als ik niet meer genegeerd wenste te worden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan ik niet aan beginnen en zeker bij Onzin moet ik een eind uit de buurt blijven.
En tot die tijd mogen ze niet groter worden zeker?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
15 mei.
Morgen ga ik trouwens mijn trouwjurk uitzoeken
Zit in Amsterdam. Ze hebben er heel veel studenten werken op oproepbasis. Ik zat eerst bij F&A en later een hele tijd op de afdeling Internationale Incasso. De hele dag bellen met mensen die geld verschuldigd zijn aan bedrijven. Buitenlandse bedrijven die hier een vordering op Nederlandse bedrijven hebben of andersom. Best leuk, de hele wereld over bellen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Sizzler, bij Graydon, was dat wat? Voor studentenbaantje zeg maar.
Jij wenst me gewoon een nekhernia toe hequote:Op vrijdag 4 november 2005 12:58 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
En tot die tijd mogen ze niet groter worden zeker?![]()
En gelijk heb je, op de een of andere manier weet ie te irriteren de laatste paar dagen/wekenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:52 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb zin om pberends te bannen, zomaar.
volgens de site van de luchtmacht zijn er nu nog 137 en zijn er in totaal 213 gekocht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ik gok dat ze minder dan 77 F16's hebben.
Okay, thanks.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zit in Amsterdam. Ze hebben er heel veel studenten werken op oproepbasis. Ik zat eerst bij F&A en later een hele tijd op de afdeling Internationale Incasso. De hele dag bellen met mensen die geld verschuldigd zijn aan bedrijven. Buitenlandse bedrijven die hier een vordering op Nederlandse bedrijven hebben of andersom. Best leuk, de hele wereld over bellen.
Doe het toch niet, voor 's lands belangquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:58 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jij wenst me gewoon een nekhernia toe he
Ow wacht ik ging
"Fuck you, pay me!"quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zit in Amsterdam. Ze hebben er heel veel studenten werken op oproepbasis. Ik zat eerst bij F&A en later een hele tijd op de afdeling Internationale Incasso. De hele dag bellen met mensen die geld verschuldigd zijn aan bedrijven. Buitenlandse bedrijven die hier een vordering op Nederlandse bedrijven hebben of andersom. Best leuk, de hele wereld over bellen.
Wolffje wordt zelf genegeerd zou ik me dus niets van aantrekken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:57 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Finder_Elf_Towns ofzo zei pas ook al dat ik moest breken met ONZ, als ik niet meer genegeerd wenste te worden.
Dwang!
Wolffje is dus een synoniem van Finder_Elf_Towns?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wolffje wordt zelf genegeerd zou ik me dus niets van aantrekken.
Ik ging een half jaar stage lopen bij PriceWaterhouseCoopers en dat was fulltime.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Okay, thanks.
Waarom ben je er weggegaan als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |