dat zou ik geen janken willen noemenquote:Op zondag 20 november 2005 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat heb je goed gehoord Santje. Ik zing echt van alles onder de douche, ik heb een voorkeur voor nummers waar je op kunt galmen. Niet iedereen in de kleedkamer is er even blij mee, gelukkig heb ik een zangmaatje in Dolle_Hond, die jankt vaak mee. Alleen als de coach er wat van zegt stop in met zingen, anders niet.
[..]
hoe bedoel je?quote:het blijft fictief he jongens, niet met reallife verwarren
We lezen al jaren trouw de brieven-aan-spelers rubrieken. Ik had alleen de pech dat mijn brieven nooit door de selectie heenkwamen...quote:Op maandag 21 november 2005 01:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks roken, dan doen topsporters niet.
Wat is de jeugd trouwens goed op de hoogte van alles en nog wat zeg.
Ik paf me anders een ongeluk hoorquote:Op maandag 21 november 2005 01:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks roken, dan doen topsporters niet.
Wat is de jeugd trouwens goed op de hoogte van alles en nog wat zeg.
quote:ACFU vernedert Tweakers na slecht begin
Misschien was het een beetje geflatteerd, maar de overwinning was zeker verdiend. Met bij vlagen oogstrelend voetbal versloeg ACFU aartsrivaal Microsoft Tweakers met 4-1.
In het begin was het overigens niet goed wat ACFU liet zien. Veel slordige passes zorgden voor mogelijkheden voor de Tweakers. Na al een keer de paal te hebben getroffen, was het na 2 minuten spelen al raak. De Blok kon de bal makkelijk van The_Boezelaar afpakken, waarna hij de bal op goal schoot. Numero_Uno kon nog wel redding brengen, maar in de rebound zorgde Eresi voor de openingstreffer/
Hierna probeerde de Tweakers de druk op te voeren door een middenvelder door te schuiven naar de aanval. De eerste minuten pakte dit redelijk goed uit en werd ACFU ver teruggedrukt naar achteren en waren er kleine kansjes op de 0-2. Maar uit de eerste de beste tegenaanval was de stand alweer gelijk.
Nadat VoreG de bal na een lange pass van Eilanden op het middenveld op de borst opving, begon hij aan een lange solo. Hij passeerde een paar tegenstanders en liep richting het strafschopgebied. Daar speelde hij Tong80 aan, die de bal snel teruglegde op MethodMich die verwoestend uithaalde. Doelman MacIntosh kon met zijn vingertoppen de bal nog wel licht aanraken, maar de 1-1 was een feit.
De periode na deze treffer was er een die zich vooral afspeelde op het middenveld. Die toch licht werd gedomineerd door de thuisploeg. Ongeveer 10 minuten voor rust kwam de aanvalsdrift van ACFU goed op gang. Een schot van uitblinker VoreG kwam op de lat terecht en een prachtig schot van Tong80 werd door MacIntosh uit de kruising geplukt.
In de laatste minuut van de blessuretijd kwam ACFU dan toch op voorsprong. Nadat hij van VoreG de bal had gekregen, draaide Dylan Dog goed weg van zijn directe tegenstander Dell waarna hij de bal onhoudbaar langs MacIntosh schoof.
Na de rust waren de Tweakers nergens meer en beperkten ze zich tot verdedigen en hard spel. Hierdoor moest scheidsrechter Van Luinmond maar liefst 5 Tweakers met geel bestraffen. ACFU liet zich hierdoor niet van de wijs brengen en speelde goed en sprankelend voetbal, alleen liet het na te scoren. Tot een kwartier voor tijd VoreG een een-twee met Dylan Dog prachtig afrondde.
Hierna gebeurde er niet veel meer. ACFU speelde de bal rustig rond en deelde zo nu en dan een speldenprikje uit. Toch kwam het nog eenmaal tot scoren. Een bekeken doorsteekbal van Vom, zette VoreG vrij voor de doelman, met een schijnbeweging passeerde hij MacIntosh en schoof de bal in het lege doel.
Hierdoor won ACFU het eerste onderlinge treffen met aartsrivaal Microsoft Tweakers dit seizoen afgetekend en lijkt het weer op de weg terug naar de bovenste plaatsen in de ranglijst.
AC FOK! United - Microsoft Tweakers 4-1
3’ 0-1 Eresi (De Blok)
9’ 1-1 MethodMich (Tong80)
45’ 2-1 Dylan Dog (VoreG)
76’ 3-1 VoreG (Dylan Dog)
88’ 4-1 VoreG (Vom)
Gele kaarten
49’ Dell (Tweak)
53’ Hacker (Tweak)
64’ Enter
71’ Shift
77’ R. de Muis
AC Fok! United
Numero_Uno
Da_Sandman
The_Boezelaar
-Vaduz-
FrankyMcG
Dolle_Hond (63’Vom)
MethodMich (80’jpzegthallo)
Eilanden
VoreG (84’Spideyman)
Dylan Dog
Tong80
Microsoft Tweakers
MacIntosh
R, De Muis
Dell
Hacker
Apple
Webber
Dos
Enter (67’Rommebrandt)
Van der Net (59’Shift)
Eresi
De Blok
Luisterde je wel naar mijn instructies?quote:Op maandag 21 november 2005 23:21 schreef jpzegthallo het volgende:
Jaaah!Mijn eerste minuten!
Het was fantastisch! En dat op de plek van MM...
quote:
had m maar eerder getrapt dan had die niet de 1e goal kunnen makenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Pfff... Die panna bij mij was wel heel erg. Maar goed, de trap die Eresi daarna te verwerken kreeg vergoedt veel
Vol in trance heb ik dat maar half meegekregen coach.quote:Op dinsdag 22 november 2005 06:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Luisterde je wel naar mijn instructies?
Je moest op de plek van Eilanden gaan spelen en hij op de plek van Methodmich..
Er zijn er wel wat met een virus naar huis gegaan, men heeft elkaar aangestoken. Gelukkig zat er een goede firewall tussen de uit -en thuisvakken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:09 schreef FrankyMcG het volgende:
"Are you watching Microsoft?"
Wat een wedstrijd, respect ook weer voor de supporters...
Gelukkig maar. Het is dat ik nog wat last van die blessure had en de stand een wissel toeliet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:36 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Vol in trance heb ik dat maar half meegekregen coach.
Eilanden heeft het wel opgelost.
Hoe was jouw eerste potje in t eerste?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Het is dat ik nog wat last van die blessure had en de stand een wissel toeliet.
Ik was al 24 toen ik bij ACFU debuteerde en had er al 3 seizoenen Porto B en 3 jaar in Burkina Faso opzitten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:48 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Hoe was jouw eerste potje in t eerste?![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:31 schreef methodmich het volgende:
Ach, Theo Janssen is ook te dik en die speelt elke week.
Het is overigens nog onzeker of de wedstrijd morgen bij Millingen aan den Rijn door zal gaan. Morgen zo rond 12.00 uur wordt het veld gekeurdquote:Defensieve fouten zorgt voor verlies ACFU
Op zich speelde ACFU een prima wedstrijd Alleen doordat de concentratie niet altijd goed was werd er met 1-2 verloren van Real Torremolinos .
ACFU begon fel aan het duel en probeerde snel een doelpunt te scoren tegen de defensief goed georganiseerde Spanjaarden. Hierin slaagden de mannen van Bos81 echter niet. Het grootste gevaar in de eerste 20 minuten was een hard schot van Eilanden dat op via de paal langs het doel van Monee ging.
Torremolinos begon langzaam aan uit hun schulp te kruipen en goede mogelijkheden te creëren. Dit resulteerde vlak voor rust in een voorsprong. Bij een corner miste Numero_Uno de bal en vergat The_Boezelaar zijn man, Gevarro te dekken. Waardoor de Spanjaard de bal in het lege doel kon koppen.
Na de thee was het ACFU wat meteen het initiatief naar zich toetrok. Maar het lukte niet om door de muur van Torremolinos heen te komen. In de 59ste minuut leek het dan eindelijk te lukken. De meeopgekomen FrankyMcG tikte een voorzet van Bjoro in het doel, maar had volgens scheidsrechter Wegrov uit Rusland maakte Franky een overtreding op Tuzzio., waardoor het feest niet doorging.
Niet veel later kwam Real Torremolinos op 0-2. Na goed opgezette aanval omspeelde Muñoz met een mooie schijnbeweging Numero_Uno en schoot de bal hard in het dak van het doel.
Toch gaf ACFU zich niet gewonnen en ging aanvallend doch gecontroleerd op zoek naar treffers. Helaas slaagde het maar 1 keer om daadwerkelijk te scoren. Nadat de defensie van Torremolinos een corner niet goed uitverdedigde kwam de bal voor de voeten van MethodMich die de bal hard op doel schoot. De bal kwam tegen de benen van Collabro en verdween in het doel. Geen kans voor Monee, die op het verkeerde been was gezet.
Hierdoor verliest ACFU, ietwat onnodig tegen de sterke tegenstander uit Spanje.
AC FOK! United – Real Torremolinos 1-2
45’ 0-1 Gevarro
61’ 0-2 Muños
85’ 1-2 Collabro (E.D.)
Gele kaarten
60’ FrankyMcG
AC FOK! United
Numero_Uno
FrankyMcG
The_Boezelaar
-Vaduz-
Da_Sandman
BJoro (78’Vom)
MethodMich
Eilanden
VoreG
Dylan Dog
Tong80 (66’Spideyman)
Real Torremolinos
Monee
Iulinanus
Potenzi
Gevaro
Collabro
Augostino
Rasputi
Areilla
Borja (46’Tuzio)
Muñoz
Casagrande (65’Perleita)
De vragen zijn gericht aan Dolle_Hondquote:Op zondag 27 november 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
Ben benieuwd wie er volgende week aan de beurt is.
ik heb er de tijd voor met mijn dikke kniequote:Op zondag 27 november 2005 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De vragen zijn gericht aan Dolle_Hond
Beetje late reactie, daarvoor excusuesquote:Op zondag 27 november 2005 13:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
En wat deed de keuring?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sorry, ik liet em lopen omdat ik dacht dat keep de bal pakte. Mijn fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |