altijd lachen met die nerdsquote:Op donderdag 17 november 2005 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat het een 'ludieke' actie van de tweakers is inderdaad.
Dat heb je goed gehoord Santje. Ik zing echt van alles onder de douche, ik heb een voorkeur voor nummers waar je op kunt galmen. Niet iedereen in de kleedkamer is er even blij mee, gelukkig heb ik een zangmaatje in Dolle_Hond, die jankt vaak mee. Alleen als de coach er wat van zegt stop in met zingen, anders niet.quote:Ik hoorde dat jij altijd heel hard zingt onder de douche. Wat zing je en wat vinden je teammaats ervan?
Santje Vmit, Volendam, 9 jaar
Ik eet gevarieerd en gezond. Verder koop ik via internet veel gezonde kruiden uit Liechtenstein. Daar maak ik thee van. Maar meestal word je zo lang als je ouders of opa ook zo lang is en dat is bij mij zo.quote:Hoe word je 2 meter lang?
Tommy Scheppink, Hardenberg, 7 jaar
Dat klopt, ik wil niet dat er andere mensen dan mijn club over mij kunnen beslissen. Ik concentreer me alleen maar op het voetballen.quote:Klopt het dat jij als één van de weinige selectiespelers geen persoonlijke sponsor hebt en waarom niet?
Maarten van Blussum, Pernis, 13 jaar
Mijn ouders (gewoon Nederlanders) gaan vaak naar Liechtenstein op vakantie, in het jaar dat ik geboren werd ook. De dokters hebben toen een rekenfout gemaakt, ze dachten dat ik nog drie weken in de buik zou blijven zitten, maar dit klopte niet. Dus ben ik in Liechtenstein geboren. M’n vader heeft me in de hoofdstad Vaduz gelijk ingeschreven. Later deed hij dat ook in Nederland. Dit jaar heb ik voor Liechtenstein gekozen omdat ik veel voetbalvrienden heb in Liechtenstein. (tijdens de vakanties ontmoet) Omdat er een uitzonderlijke lichting talenten is heb ik voor Liechtenstein gekozen. We kunnen met deze ploeg historie gaan schrijven door een keer een WK of EK te halen.quote:Hoe komt het dat je voor Liechtenstein hebt gekozen?
Minco Eggersman, Axel, 12 jaar
Wat een goede vraag Pedro. Die stelling is niet direct onzin, meestal hebben lange mensen een mindere techniek. Het ligt aan de speler zelf hoeveel hij wil doen om een betere techniek te krijgen. Doe je als lange speler te weinig dan is het een groot nadeel in het veld en heb je een minder grote kans om goed te worden.quote:Als je heel lang bent, heb je vaak geen goede techniek. Bij jou valt dat best mee. Is die stelling dan ook onzin, denk ook aan Zlatan?
Pedro de Korte, Ruurlo, 14 jaar
Ik was erg blij Miranda, hij is erg duidelijk naar de spelers toe en geeft jeugdspelers als ik een kans.quote:Was jij als voormalig speler van het tweede extra blij dat Bos81 trainer werd?
Miranda de Reus, Amersfoort, 8 jaar
Ik ben een ultieme koudweervoetballer, tegen warm weer kan ik niet zo goed. Als ik dan niet veel drink dan ben ik niet vooruit te branden.quote:In wat voor weer voetbal jij het liefst?
Erwin Krol, De Bilt, 10 jaar
Ik kan met iedereen even goed overweg en dan wil ik graag zo houdenquote:Heb je nog favoriete teamgenoten of ben je met iedereen bevriend?
Frankie Macs, Weert, 13 jaar
Vast wel, maar de meeste opmerkingen heb ik al zo vaak gehoord dat ik ze zo weer vergeten ben. Alleen de originele schrijf ik na de wedstrijd op in een schriftje. Daar ga ik later misschien wel een boek van maken.quote:Maken tegenstanders wel eens opmerkingen over je lengte?
Ronnie Rukzema, Sneek, 11 jaar
Ik speel in de verdediging, omdat ik daar nuttig ben voor het team. Maar het liefst speel ik toch wel in de aanval. Verdediger zijn bevalt me prima, het is leuk om naast Boez (The_Boezelaer red.) te staan.quote:Wat is je favoriete positie in het veld?
Louis van Dwaal, Alkmaar, 12 jaar
Ik wil een topverdediger worden bij AC Fok!, naar het buitenland hoef ik niet zo nodig. Mijn doel: is prijzen pakken met AC Fok! en een aantal groot toernooien spelen met Liechtenstein in de toekomst.quote:Wat zijn jouw ambities binnen het voetbal?
Renzo Koole, Meerkerk, 13 jaar
Wat een mooie brief heb je geschreven Ellery. Ik heb sinds kort blauw haar omdat ik het een mooie kleur vind. In Liechtenstein lopen er veel mensen rond met een kleurtje in het haar, dat is daar heel normaal. In Nederland vinden ze het maar raar merk ik. Toch hou ik het kleurtje, iedereen moet er maar aan wennen.quote:Hoezo is jau haar blau?
Ellery Tripoli, Rotterdam, 6 jaar, per handgeschreven brief
Sorry dat de opstelling niet is gepost.quote:
dat zou ik geen janken willen noemenquote:Op zondag 20 november 2005 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat heb je goed gehoord Santje. Ik zing echt van alles onder de douche, ik heb een voorkeur voor nummers waar je op kunt galmen. Niet iedereen in de kleedkamer is er even blij mee, gelukkig heb ik een zangmaatje in Dolle_Hond, die jankt vaak mee. Alleen als de coach er wat van zegt stop in met zingen, anders niet.
[..]
hoe bedoel je?quote:het blijft fictief he jongens, niet met reallife verwarren
We lezen al jaren trouw de brieven-aan-spelers rubrieken. Ik had alleen de pech dat mijn brieven nooit door de selectie heenkwamen...quote:Op maandag 21 november 2005 01:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks roken, dan doen topsporters niet.
Wat is de jeugd trouwens goed op de hoogte van alles en nog wat zeg.
Ik paf me anders een ongeluk hoorquote:Op maandag 21 november 2005 01:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks roken, dan doen topsporters niet.
Wat is de jeugd trouwens goed op de hoogte van alles en nog wat zeg.
quote:ACFU vernedert Tweakers na slecht begin
Misschien was het een beetje geflatteerd, maar de overwinning was zeker verdiend. Met bij vlagen oogstrelend voetbal versloeg ACFU aartsrivaal Microsoft Tweakers met 4-1.
In het begin was het overigens niet goed wat ACFU liet zien. Veel slordige passes zorgden voor mogelijkheden voor de Tweakers. Na al een keer de paal te hebben getroffen, was het na 2 minuten spelen al raak. De Blok kon de bal makkelijk van The_Boezelaar afpakken, waarna hij de bal op goal schoot. Numero_Uno kon nog wel redding brengen, maar in de rebound zorgde Eresi voor de openingstreffer/
Hierna probeerde de Tweakers de druk op te voeren door een middenvelder door te schuiven naar de aanval. De eerste minuten pakte dit redelijk goed uit en werd ACFU ver teruggedrukt naar achteren en waren er kleine kansjes op de 0-2. Maar uit de eerste de beste tegenaanval was de stand alweer gelijk.
Nadat VoreG de bal na een lange pass van Eilanden op het middenveld op de borst opving, begon hij aan een lange solo. Hij passeerde een paar tegenstanders en liep richting het strafschopgebied. Daar speelde hij Tong80 aan, die de bal snel teruglegde op MethodMich die verwoestend uithaalde. Doelman MacIntosh kon met zijn vingertoppen de bal nog wel licht aanraken, maar de 1-1 was een feit.
De periode na deze treffer was er een die zich vooral afspeelde op het middenveld. Die toch licht werd gedomineerd door de thuisploeg. Ongeveer 10 minuten voor rust kwam de aanvalsdrift van ACFU goed op gang. Een schot van uitblinker VoreG kwam op de lat terecht en een prachtig schot van Tong80 werd door MacIntosh uit de kruising geplukt.
In de laatste minuut van de blessuretijd kwam ACFU dan toch op voorsprong. Nadat hij van VoreG de bal had gekregen, draaide Dylan Dog goed weg van zijn directe tegenstander Dell waarna hij de bal onhoudbaar langs MacIntosh schoof.
Na de rust waren de Tweakers nergens meer en beperkten ze zich tot verdedigen en hard spel. Hierdoor moest scheidsrechter Van Luinmond maar liefst 5 Tweakers met geel bestraffen. ACFU liet zich hierdoor niet van de wijs brengen en speelde goed en sprankelend voetbal, alleen liet het na te scoren. Tot een kwartier voor tijd VoreG een een-twee met Dylan Dog prachtig afrondde.
Hierna gebeurde er niet veel meer. ACFU speelde de bal rustig rond en deelde zo nu en dan een speldenprikje uit. Toch kwam het nog eenmaal tot scoren. Een bekeken doorsteekbal van Vom, zette VoreG vrij voor de doelman, met een schijnbeweging passeerde hij MacIntosh en schoof de bal in het lege doel.
Hierdoor won ACFU het eerste onderlinge treffen met aartsrivaal Microsoft Tweakers dit seizoen afgetekend en lijkt het weer op de weg terug naar de bovenste plaatsen in de ranglijst.
AC FOK! United - Microsoft Tweakers 4-1
3’ 0-1 Eresi (De Blok)
9’ 1-1 MethodMich (Tong80)
45’ 2-1 Dylan Dog (VoreG)
76’ 3-1 VoreG (Dylan Dog)
88’ 4-1 VoreG (Vom)
Gele kaarten
49’ Dell (Tweak)
53’ Hacker (Tweak)
64’ Enter
71’ Shift
77’ R. de Muis
AC Fok! United
Numero_Uno
Da_Sandman
The_Boezelaar
-Vaduz-
FrankyMcG
Dolle_Hond (63’Vom)
MethodMich (80’jpzegthallo)
Eilanden
VoreG (84’Spideyman)
Dylan Dog
Tong80
Microsoft Tweakers
MacIntosh
R, De Muis
Dell
Hacker
Apple
Webber
Dos
Enter (67’Rommebrandt)
Van der Net (59’Shift)
Eresi
De Blok
Luisterde je wel naar mijn instructies?quote:Op maandag 21 november 2005 23:21 schreef jpzegthallo het volgende:
Jaaah!Mijn eerste minuten!
Het was fantastisch! En dat op de plek van MM...
quote:
had m maar eerder getrapt dan had die niet de 1e goal kunnen makenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Pfff... Die panna bij mij was wel heel erg. Maar goed, de trap die Eresi daarna te verwerken kreeg vergoedt veel
Vol in trance heb ik dat maar half meegekregen coach.quote:Op dinsdag 22 november 2005 06:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Luisterde je wel naar mijn instructies?
Je moest op de plek van Eilanden gaan spelen en hij op de plek van Methodmich..
Er zijn er wel wat met een virus naar huis gegaan, men heeft elkaar aangestoken. Gelukkig zat er een goede firewall tussen de uit -en thuisvakken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:09 schreef FrankyMcG het volgende:
"Are you watching Microsoft?"
Wat een wedstrijd, respect ook weer voor de supporters...
Gelukkig maar. Het is dat ik nog wat last van die blessure had en de stand een wissel toeliet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:36 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Vol in trance heb ik dat maar half meegekregen coach.
Eilanden heeft het wel opgelost.
Hoe was jouw eerste potje in t eerste?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Het is dat ik nog wat last van die blessure had en de stand een wissel toeliet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |