quote:Vermeer maanden uit de roulatie
Kenneth Vermeer is opnieuw geblesseerd geraakt, zo meldt Ajax.nl. Op de training van Jong Ajax geeft de doelman wederom de buitenmeniscus van zijn knie beschadigd. Een kijkoperatie blijkt noodzakelijk waardoor de doelman minstens twee tot drie maanden uit de roulatie zal zijn.
Had ie wel een voorcontract mee, maar Juve moest eerst non-EU'ers lozen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ow ja das waar MONTANA...
Ik heb altijd gedacht dat ie wel naar Juve zou gaan...
Nee, eerder. Nog voordat 'ie debuteerde bij Auxerre-uit vorig jaar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Had ie wel een voorcontract mee, maar Juve moest eerst non-EU'ers lozen.
Overigens gras, schreven wij dit deze zomer. En in het grote Urby topic.
Laat ik nou ook vrij goed kunnen zoeken:quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:09 schreef gras het volgende:
Nee, eerder. Nog voordat 'ie debuteerde bij Auxerre-uit vorig jaar.
Hulde!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:07 schreef gras het volgende:
[..]
Emanuelson is niet enkel linksback. Als linkermiddenvelder kan hij ook prima uit de voeten. Centraal achterin ook, maar daar moet hij nog meer kracht voor krijgen.
Ik voorspel alvast dat hij begin volgend seizoen in Oranje zit!
okay, dat was misschien wat overdreven, maar in verhouding tot wat hij kan is het natuurlijk vrij mager. Acties komen een beetje te geforceerd over terwijl dat in het verleden veel natuurlijker ging.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:23 schreef methodmich het volgende:
Helemaal niet uit is vrij betrekkelijk natuurlijk, want hij heeft ook als rechtsbuiten genoeg goede dingen gedaan.
snel afgedankt? Hij heeft een nieuwe contract aangeboden gekregen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb nog steeds het volle vertrouwen in Pienaar. Toch jammer weer hoe een exponent van de Ajax jeugd weer zo snel wordt afgedankt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |