quote:Hennie Henrichs keert terug in bestuur Ajax
De ledenraad van Ajax heeft Hennie Henrichs benoemd tot bestuurslid technische zaken. Hij is de opvolger van Klaas Nuninga, die twee weken geleden samen met Hein Blocks zijn vertrek aankondigde.
Henrichs is geen onbekende bij de Amsterdamse club. Het erelid speelde zelf als jeugdspeler en amateur bij Ajax. Hij bekleedde tussen 1989 en 2000 al diverse bestuursfuncties bij de club, waaronder die van technische zaken.
Met de benoeming van Henrichs bestaat het bestuur uit twee leden. Na het opstappen van Nuninga en Blocks was voorzitter John Jaakke alleen overgebleven.
idd betalen we zijn huursom niet voor nietsquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:20 schreef Robar het volgende:
Waarom niet, dan kan juanfran nog wat ballen voordat Maxwell terug is
altijd te proberen, een 4-4-2quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
De beste opstelling voor Ajax, als iedereen fit is, lijkt mij:
Stekelenburg
Trabelsi-Grygera-Lindenbergh-Emanuelson
De Jong-Maduro-Sneijder-Maxwell
Rosenberg-Babel
Hij heeft nu al een goede voorzet, en is tevens heel erg goed in het opstomen/passeren van 2 a 3 tegenstanders met zo'n rush. Dat hele effect zal dan gelijk wegvallen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:16 schreef HeatWave het volgende:
HIj is vrij snel EN heeft een goeie voorzet, het zou wel kunnen opzich hoor..
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | speler goals Ronaldinho 4 Trezeguet 4 Alex 3 Anastasiou 3 Carew 3 Cruz 3 Di Natale 3 Eto'o 3 Henry 3 Iaquinta 3 |
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:54 schreef snellejelle het volgende:
trouwens, ananas staat gedeeld derde in de topscorerslijst van de CL
[ code verwijderd ]
Rosenbergquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
De beste opstelling voor Ajax, als iedereen fit is, lijkt mij:
Stekelenburg
Trabelsi-Grygera-Lindenbergh-Emanuelson
De Jong-Maduro-Sneijder-Maxwell
Rosenberg-Babel
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rosenberg.
En dat is gebaseerd op?
quote:Lazio tracking Ajax duo Pienaar, Sneijder
Lazio are tracking Ajax pair Wesley Sneijder and Stephen Pienaar. The Biancocelesti are seeking a player who can play wide left, even if Cesar agrees to sign new terms before the January transfer window.
While Sneijder is a required player at Ajax, the Dutch giants are resigned to losing South Africa international Pienaar, who is off contract at the end of this season.
niet doen als dit echt blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:01 schreef M0NTANA het volgende:
Ik nam tribalfootball.com al nooit serieus, maar dit slaat alles:
[..]
Heb hier nog wel een fles bleek staanquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:09 schreef twi het volgende:
Pienaar naar Lazio zie ik niet zo 1-2-3 gebeurenOf hij moet de plastisch chirurg van Michael Jackson gaan raadplegen.
veel scoren heeft hij nooit gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:01 schreef M0NTANA het volgende:
Markus Rosenberg is een superspits in het 4-4-2-systeem, heeft zelfs het nationale elftal gehaald.
Ik zie het als hetzelfde als met je Ajax shirtje in Rotterdam op stap gaan. Heel veel mensen interesseert het niet, maar er is een groep die je graag een pak rammel willen geven, en een deel van die groep zal dat wellicht daadwerkelijk doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
Een deel van de Irriducibili heeft racistische/facistische politieke voorkeuren, door de welbekende BBC-documentaire is dit wereldwijd bekend geworden. Men neemt meteen maar aan dat héél Lazio een extreem-rechtse voetbalclub is, maar dit is nonsens. Alsof Ousmane Dabo en Fabio Liverani typische Ariërs zijn:
Toch zie ik beide spelers niet vertrekken naar Lazio, aangezien zij simpelweg niet haalbaar zijn. Lazio moet het hebben van transfervrije spelers, dus Wesley Sneijder is sowieso geen kandidaat.
quote:Emanuelson stond als enige alle wedstrijden in basis
Urby Emanuelson is de enige Ajacied die dit seizoen in alle officiele wedstrijden in de basis stond. Omdat de Spanjaard Juanfran nog niet zover was, mocht het jonge talent starten op de linksbackplaats. Vervolgens stond hij in alle 17 duels tot nu toe in de basis. Hij miste slechts zes minuten omdat hij eenmaal in de Champions League vlak voor het einde werd gewisseld.
Grygera en Pienaar volgen met zestien basisplaatsen. Zij misten beiden een competitieduel.
Die gast moet ook gewoon lekker spelenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:41 schreef Suijk het volgende:
En een elftal waarin Ananas staat heeft dit seizoen nog niet verloren...
Inderdaad. Enkeltje Istanbul voor Juanfran in januari.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Toch zeker een lichtpuntje in duistere tijden moet ik zeggen.
Hij zat er ook in de succesvolle periode, dus dat biedt perspectieven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:46 schreef S-Two het volgende:
Dat is toch wel opvallend, maar mooi nieuws.
En dat die Henrichs terugkeert in het bestuur, tjah, daar kan ik weinig over zeggen.
Tja, iemand achter de hand kan geen kwaad met de huidige blessure gevoeligheid van iedereen...quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Inderdaad. Enkeltje Istanbul voor Juanfran in januari.
Als je nou kan bewijzen dat je er geen gebruik van hebt gemaakt, kan Ajax dan de huursom voor Juanfran terugkrijgen van Besiktas? Zoals je bijvoorbeeld een gesealde DVD koopt en terugbrengt als je hem al hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Inderdaad. Enkeltje Istanbul voor Juanfran in januari.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je nou kan bewijzen dat je er geen gebruik van hebt gemaakt, kan Ajax dan de huursom voor Juanfran terugkrijgen van Besiktas? Zoals je bijvoorbeeld een gesealde DVD koopt en terugbrengt als je hem al hebt.
Na de winterstop is Maxwell er toch weer? En er is ook nog Vermaelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, iemand achter de hand kan geen kwaad met de huidige blessure gevoeligheid van iedereen...
Och ik heb nog wel vertrouwen in Juanfran... laat hem nou eerst maar een echte kans krijgen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je nou kan bewijzen dat je er geen gebruik van hebt gemaakt, kan Ajax dan de huursom voor Juanfran terugkrijgen van Besiktas? Zoals je bijvoorbeeld een gesealde DVD koopt en terugbrengt als je hem al hebt.
Heeft Ajax dan een optie tot koop?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet niet of hij overbodig is. Als het een goede voetballer is die bij Ajax past, en Maxwell vertrekt aan het einde van het seizoen kan hij mooi zijn plaats innemen.
En Urby kan dan op linkshalf
Vraag is of Maxwell nog naar een betere club kan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Optie tot koop hadden ze wel toch?
En idd, ik zie Maxwell wel gewoon weggaan als hij fit is hoor. Heel lief van Ajax om hem een contract aan te bieden tijdens zijn blessure, maar iedereen kiest toch voor het geld..
Was toch Juventus?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:58 schreef The_Hives het volgende:
Maxwell had toch al bijna een contract afgesloten met een italiaanse club toen hij geblesseerd raakte? Het lijkt me dat dat gewoon doorgaat als hij na de winter nog een paar wedstrijdjes meepakt.
Op zich heb je een goed verhaal maar even een klein dingetje; natuurlijk heeft Maldini wel een basisplaats! Vorig jaar 33 uit 38 en dit jaar 7 uit 10. hij speelt niet altijd linksback natuurlijk (gelukkig maar....!)quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:53 schreef M0NTANA het volgende:
AC Milan heeft afgelopen seizoen Marek Jankulovski (Udinese) aangetrokken voor de linksbackpositie, maar ook Kakha Kaladze en Paolo Maldini spelen op deze positie, maar om uiteenlopende redenen veroveren ze alledrie geen vaste basisplaats.
ok. n.p. je snapt dat ik, als paolo-fan, zoiets niet onopgemerkt voorbij kan laten gaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:32 schreef M0NTANA het volgende:
Dat is ook die uiteenlopende reden, Paolo Maldini heeft ook geen vaste plaats als linksback, aangezien hij ook vaak centraal wordt opgesteld. Het stond er misschien niet echt duidelijk, dat geef ik toe.
Mischien nog een jaar extra om zich bij Ajax weer op niveau te voetballen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:59 schreef ThomasBerge het volgende:
Het lijkt mij ook een utopie dat Maxwell zijn contract bij Ajax verlengd.
dat slaat nergens op. alsof Maduro, Babel, De Jong en Stekelenburg zich ook opeens 'de held' voelden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:28 schreef Nashje het volgende:
Leuk voor Urby, maar ik ben er niet zo heel erg blij mee. Ben bang dat ie zich nu de held gaat voelen en zo een flinke dip krijgt (zie Van der Vaart en Sneijder).
dat weet ik bijna zekerquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:07 schreef M0NTANA het volgende:
Op Voetbalzone.nl staat een column over het Bosman-arrest, met daarin ook aandacht voor Ajax. Ik denk dat Ajax, wanneer er gewoon een maximum was gebleven van drie buitenlanders per elftal, Ajax nu ieder jaar nog meespeelde voor CL-winst.
Ik bedoel het ook niet letterlijk. Ik bedoel dat (jonge) spelers snel een groter ego krijgen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat slaat nergens op. alsof Maduro, Babel, De Jong en Stekelenburg zich ook opeens 'de held' voelden.
ja dan zou je nooit jonge spelers kunnen oproepen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet letterlijk. Ik bedoel dat (jonge) spelers snel een groter ego krijgen.
Je kunt best jonge spelers oproepen, maar doe dat niet in een volle vaart. Er komt nogal wat op die jonge gassies af.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dan zou je nooit jonge spelers kunnen oproepen.
quote:Vermeer maanden uit de roulatie
Kenneth Vermeer is opnieuw geblesseerd geraakt, zo meldt Ajax.nl. Op de training van Jong Ajax geeft de doelman wederom de buitenmeniscus van zijn knie beschadigd. Een kijkoperatie blijkt noodzakelijk waardoor de doelman minstens twee tot drie maanden uit de roulatie zal zijn.
Had ie wel een voorcontract mee, maar Juve moest eerst non-EU'ers lozen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ow ja das waar MONTANA...
Ik heb altijd gedacht dat ie wel naar Juve zou gaan...
Nee, eerder. Nog voordat 'ie debuteerde bij Auxerre-uit vorig jaar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Had ie wel een voorcontract mee, maar Juve moest eerst non-EU'ers lozen.
Overigens gras, schreven wij dit deze zomer. En in het grote Urby topic.
Laat ik nou ook vrij goed kunnen zoeken:quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:09 schreef gras het volgende:
Nee, eerder. Nog voordat 'ie debuteerde bij Auxerre-uit vorig jaar.
Hulde!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:07 schreef gras het volgende:
[..]
Emanuelson is niet enkel linksback. Als linkermiddenvelder kan hij ook prima uit de voeten. Centraal achterin ook, maar daar moet hij nog meer kracht voor krijgen.
Ik voorspel alvast dat hij begin volgend seizoen in Oranje zit!
okay, dat was misschien wat overdreven, maar in verhouding tot wat hij kan is het natuurlijk vrij mager. Acties komen een beetje te geforceerd over terwijl dat in het verleden veel natuurlijker ging.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:23 schreef methodmich het volgende:
Helemaal niet uit is vrij betrekkelijk natuurlijk, want hij heeft ook als rechtsbuiten genoeg goede dingen gedaan.
snel afgedankt? Hij heeft een nieuwe contract aangeboden gekregen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb nog steeds het volle vertrouwen in Pienaar. Toch jammer weer hoe een exponent van de Ajax jeugd weer zo snel wordt afgedankt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |