Dat kan dus wel als je op je prostaat drukt...quote:Op donderdag 3 november 2005 11:22 schreef Killaht het volgende:
LMAO! je kan niet klaarkomen zonder dat je een zaadlozing krijgt tenzij:
- Je je laat castreren of steriliseren
- Je al 6 keer de daad gedaan hebt en klaar bent gekomen, dan komt er alleen nog maar vocht uit
Maar waarom ff serieus?! als je het zon troep vindt maak je t toch eerst schoon ofzo? lol!
Ja ik denk dat ik die plek wel gevonden heb. Als ik daar heel erg hard druk, dan komt er niets uit, maar dan heb ik het wel over héél hard drukken.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:24 schreef J.A.N.A. het volgende:
Je moet op de juiste plek tussen ballen en anus weten te drukken, dat is de hele kunst![]()
Ja dat is mogelijk als je maar op tijd stopt (een beetje lastig uitteleggen)quote:Op donderdag 3 november 2005 11:05 schreef cyberstalker het volgende:
Ik vraag me dat al een tijdje af, is het mogelijk om als man klaar te komen zonder al die rotzooi.
Een tijd geleden raadde iemand me aan om achter je ballen je pisbuis dicht te drukken, maar dat werkt niet goed, want dan moet je heel erg hard drukken, omdat er ontzettend veel druk op staat.
Ook komt het er dan meestal alsnog uit op het moment dat je je piemel loslaat, en ik ga natuurlijk niet de hele dag met mijn piemel in m'n hand lopen.
Heeft iemand nog bruikbare tips hiervoor?
Het is een erg zacht plekje en heel erg hard zou je niet hoeven drukken.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:27 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik die plek wel gevonden heb. Als ik daar heel erg hard druk, dan komt er niets uit, maar dan heb ik het wel over héél hard drukken.
Maar misschien doe ik het wel niet goed, en kan het veel eenvoudiger.
'voor het zingen de kerk uit' dus.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:29 schreef robnettie het volgende:
[..]
Ja dat is mogelijk als je maar op tijd stopt (een beetje lastig uitteleggen)
Ja joh, hoe wil je OP je prostaat drukken, dan moet je je hand in je anus douwen ofzo, lijkt me niet echt comfortabel en toepasselijkquote:Op donderdag 3 november 2005 11:23 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Dat kan dus wel als je op je prostaat drukt...![]()
En dat is ook niet de vraag. Je komt dan namelijk niet klaar.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:33 schreef SlimShady het volgende:
[..]
'voor het zingen de kerk uit' dus.
maar als je lekker bezig bent, is dat gewoon moeilijk.
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:22 schreef Killaht het volgende:
- Je je laat ....... of steriliseren
..........................
Je vergist je. Dat kan wel degelijk. Zo komen jongens die net voor hun puberteit masturberen wel degelijk klaar, maar ze hebben geen zaadlozing.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:22 schreef Killaht het volgende:
- Je al 6 keer de daad gedaan hebt en klaar bent gekomen, dan komt er alleen nog maar vocht uit
Ja, en als je nog een keer wil zit je in je eigen kwakkie te roeren en daar hou ik niet zo van.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:58 schreef aldo71 het volgende:
Belangrijke vraag: waarom zou je........?
Je vriendin/vrouw vangt de rommel toch wel op?
![]()
Check....quote:Op donderdag 3 november 2005 11:56 schreef RockyII het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zaad niet lozing wel, geeft niet minder "troep" hoor!!!
maar op dat moment kan het elk moment 'eruit lopen'.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
'Waarom?'? das toch niet zo moeilijk, dan kan je als man meerdere orgasmes achter elkaar krijgen zonder dat je helemaal op moet laden.
Ze zeggen dat het terugloopt als het er niet uit kan, en door het lichaam wordt afgebroken. Dus als je het goed doet, zou het er niet uit moeten lopen.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:32 schreef SlimShady het volgende:
[..]
maar op dat moment kan het elk moment 'eruit lopen'.
is ie nog wel stijf als het lukt?
ik zet hier vraagtekens bij want dit lijkt me vrijwel onmogelijk zonder oefening.
Zonder oefening gaat het je niet lukken, het loopt er niet zo uit elk moment daarna, hij blijft stijfquote:Op donderdag 3 november 2005 12:32 schreef SlimShady het volgende:
[..]
maar op dat moment kan het elk moment 'eruit lopen'.
is ie nog wel stijf als het lukt?
ik zet hier vraagtekens bij want dit lijkt me vrijwel onmogelijk zonder oefening.
opgelost, slotje.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:04 schreef belusting het volgende:
is echt niet gezond om het tegen te houden, dan blijft het nog hangen in de buis van je zak tot aan je prostaat. spuit gewoon haar bek vol, heb je ook geen rotzooi
Juuuiist!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:04 schreef belusting het volgende:
is echt niet gezond om het tegen te houden, dan blijft het nog hangen in de buis van je zak tot aan je prostaat. spuit gewoon haar bek vol, heb je ook geen rotzooi
Dat heb ik een keer gehad. Lekker geneukt (vriendin zat op me toen ik kwam), komt ze naast me liggen, helemaal geen zut ofzo. Dacht ze ook dat ik niet klaar was gekomen (wel dus).quote:Op donderdag 3 november 2005 11:39 schreef rinussimpel het volgende:
Als er niets uitkomt zal ze denken dat je faked(om haar terug te pakken?)
Dude, sorry hoor maar je lult.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:18 schreef Salvad0R het volgende:
is echt wel te doen, niet eens zo heelmoeilijk, kwestie van goeie spieren gebruiken.
Neemt niet weg dat ik het wel fijn vindt om mn sperma te spuiten . Geeft toch wat extra's ofzo
aslof dat zo 1 2 3 gaatquote:Op donderdag 3 november 2005 11:23 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Dat kan dus wel als je op je prostaat drukt...![]()
mij lukt het wel.... maar weet eigenlijk niet hoe ik het doe, laat het je wel ff weten zodra ik erachter ben...quote:Op donderdag 3 november 2005 11:05 schreef cyberstalker het volgende:
Ik vraag me dat al een tijdje af, is het mogelijk om als man klaar te komen zonder al die rotzooi.
Een tijd geleden raadde iemand me aan om achter je ballen je pisbuis dicht te drukken, maar dat werkt niet goed, want dan moet je heel erg hard drukken, omdat er ontzettend veel druk op staat.
Ook komt het er dan meestal alsnog uit op het moment dat je je piemel loslaat, en ik ga natuurlijk niet de hele dag met mijn piemel in m'n hand lopen.
Als je dan stop met drukken...loopt het er dan alsnog uit??quote:Op maandag 19 december 2005 14:54 schreef patrickt37 het volgende:
Gewoon dichtdrukken tussen je anus en het begin van je penis.
Heb je eenmaal het juiste plekje gevonden, hoef je echt niet hard te drukken.
En waarom zou je dichtdrukken? Om de heel simpele reden dat er vrouwen zijn die absoluut geen sperma in haar mond willen hebben. En als man zijnde wil je klaargepijpt worden.
Dan is dit de oplossing, wel hetzelfde gevoel, maar niet de rommel voor haar.
En ja, ik mag dus NIET spuiten in de mond van mijn vrouw, en respecteer dat ook.
Wanneer je dit diet tijdens het klaarkomen wel ja, maar wanneer het gevoel helemaal weg is, en je laat los, komt er niets meer uit.quote:Op maandag 19 december 2005 15:51 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Als je dan stop met drukken...loopt het er dan alsnog uit??
OK...kan dat geen kwaad dan?quote:Op maandag 19 december 2005 18:32 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wanneer je dit diet tijdens het klaarkomen wel ja, maar wanneer het gevoel helemaal weg is, en je laat los, komt er niets meer uit.
Door het dichtdrukken loopt het sperma je blaas in.
Ja, geen probleem!quote:Op maandag 19 december 2005 20:21 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
OK...kan dat geen kwaad dan?
Kan je dit een aantal keren achter elkaar doen??
quote:Op maandag 19 december 2005 20:54 schreef Blazkowich het volgende:
Dat is easy kerel!
Spuiten zonder klaar te komen, dat is pas een kunst.![]()
Kan echt wel, ik kan het op commando. Spuit zo het hele beeldscherm onder. Oefenen Oefenenquote:Op maandag 19 december 2005 21:40 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
dat kan helemaal niet, als het kon zou ik het kunnen
![]()
ik moest lachen.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:20 schreef OssieMan het volgende:
stop er een kurk in
Die truuk werkt bij mij altijd wel, maar vind het erg onprettig aangezien ik me dan daarop moet concentreren ipv op m'n orgasme...quote:Op donderdag 3 november 2005 11:05 schreef cyberstalker het volgende:
Je kan toch ook na je ejaculatie gewoon door gaan ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:56 schreef Faceoff het volgende:
Er is tussen orgasme en ejaculatie(spuiten dus) een klein tussenmoment.
Als je precies op dat moment (oefening baart kunst), je spieren spant alsof je je pis ophoudt, dan is het mogelijk.
En ja daarna ben je instaat om meteen nog een sessie dr achteraan te doen!
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:08 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ja, en als je nog een keer wil zit je in je eigen kwakkie te roeren en daar hou ik niet zo van.
Ik kan niets anders doen dan je groot gelijk te gevenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:39 schreef OriginalSjengsta het volgende:
[..]
DAT snap IK dus weer niet.
Als een vrouw het in haar gezicht ontvangt of slikt is het geil.... Maar voor jezelf is datzelfde spul is dan zeker wel vies.
Jullie zouden je moeten schamen. Serieus.
Gewoon niet te lang bij stilstaan en klaarkomen. En een (schoon) doekje in je nachtkastje bewaren.
Ik heb ergens gehoord dat het heel slecht is en dat de boel verstopt kan raken.quote:Op maandag 19 december 2005 20:21 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
OK...kan dat geen kwaad dan?
Kan je dit een aantal keren achter elkaar doen??
Inderdaad. Ik mag spuiten wanneer ik wil en waar ik wil, maar NIET in haar mond.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:21 schreef Monocultuur het volgende:
jemig, je spuit toch gewoon over haar buik of tieten, als je het erg vind om in je kwakkie te roeren.
wat een gedoe allemaal.
of heb je zo'n vriendin die dat niet wil. dumpen dan.
als je je laat steriliseren komt er nog steeds wat naar buiten, zit alleen geen zaad meer inquote:Op donderdag 3 november 2005 11:22 schreef Killaht het volgende:
Maar waarom ff serieus?! als je het zon troep vindt maak je t toch eerst schoon ofzo? lol!
Castratie haalt de prostaat, waar het zaadvocht wordt aangemaakt niet weg, maar haalt het overgrote deel van de testosteronaanmaak weg(wordt ook bij een volwassen man wat aangemaakt in de bijnieren), waardoor iemand gewoon geen libido heeft, het nogal doods wordt daar zeg maarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
als je je laat steriliseren komt er nog steeds wat naar buiten, zit alleen geen zaad meer in
met castreren weet k dat niet , maar geloof t ook...
dus.
wat ik begrepen heb is dat er een kliertje voor en na de prostaat het vocht aanmaken... ofzo...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Castratie haalt de prostaat, waar het zaadvocht wordt aangemaakt niet weg, maar haalt het overgrote deel van de testosteronaanmaak weg(wordt ook bij een volwassen man wat aangemaakt in de bijnieren), waardoor iemand gewoon geen libido heeft, het nogal doods wordt daar zeg maar
Het hoeft niet perse in je blaas te komen, als t in je blaas komt kan je dit zien doordat wanneer je daarna gaat pissen, je pis troebel is.quote:Op maandag 19 december 2005 18:32 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wanneer je dit diet tijdens het klaarkomen wel ja, maar wanneer het gevoel helemaal weg is, en je laat los, komt er niets meer uit.
Door het dichtdrukken loopt het sperma je blaas in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |