abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 november 2005 @ 12:04:14 #26
72710 whispers
verbally copulating
pi_31923786
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:22 schreef Killaht het volgende:
LMAO! je kan niet klaarkomen zonder dat je een zaadlozing krijgt tenzij:
- Je je laat castreren of steriliseren
- Je al 6 keer de daad gedaan hebt en klaar bent gekomen, dan komt er alleen nog maar vocht uit
Je vergist je. Dat kan wel degelijk. Zo komen jongens die net voor hun puberteit masturberen wel degelijk klaar, maar ze hebben geen zaadlozing.
  donderdag 3 november 2005 @ 12:08:33 #27
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_31923895
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:58 schreef aldo71 het volgende:
Belangrijke vraag: waarom zou je........?
Je vriendin/vrouw vangt de rommel toch wel op?

Ja, en als je nog een keer wil zit je in je eigen kwakkie te roeren en daar hou ik niet zo van.
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_31923962
Tissue moment zou ik zeggen, of zandstralen.........
was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.
  donderdag 3 november 2005 @ 12:10:54 #29
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_31923968
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:56 schreef RockyII het volgende:

[..]

Zaad niet lozing wel, geeft niet minder "troep" hoor!!!
Check....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_31924493
'Waarom?'? das toch niet zo moeilijk, dan kan je als man meerdere orgasmes achter elkaar krijgen zonder dat je helemaal op moet laden. Best de moeite waard toch?
pi_31924618
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
'Waarom?'? das toch niet zo moeilijk, dan kan je als man meerdere orgasmes achter elkaar krijgen zonder dat je helemaal op moet laden.
maar op dat moment kan het elk moment 'eruit lopen'.
is ie nog wel stijf als het lukt?
ik zet hier vraagtekens bij want dit lijkt me vrijwel onmogelijk zonder oefening.
pi_31924892
Het meest verveldende is nog, dat je denkt het in te kunnen houden en dat het er dan zo lullig uitsijpelt.
was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.
  donderdag 3 november 2005 @ 13:01:57 #34
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_31925471
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:32 schreef SlimShady het volgende:

[..]

ik zet hier vraagtekens bij want dit lijkt me vrijwel onmogelijk zonder oefening.
Ze zeggen dat het terugloopt als het er niet uit kan, en door het lichaam wordt afgebroken. Dus als je het goed doet, zou het er niet uit moeten lopen.
Hope for the best, prepare for the worst.
  donderdag 3 november 2005 @ 13:06:57 #35
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_31925595
Als het er uit loopt druk je op de verkeerde plek, je kan dan nog zo hard drukken dat heeft geen zin als je het op de verkeerde plek doet.
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_31925659
boven de WC gaan hangen klein beetje naar voren leunen en alles loopt zo in het toilet vervolgens trek je door en klaar is kees
pi_31926537
Het kan absoluut!!!!!

Is wel erg moeilijk om aan te leren, dit is een princiepe van tantra, dat zaadlozing en orgasme losgekoppeld worden van elkaar omdat binnen tantra geloofd wordt dat het spuiten verlies van levensenergie is en je leven uiteindelijk verkort, beter gezegd, dat klaarkomen zonder ejaculaat het leven verlengt en meer energie geeft(niet zo moe na de seks enzo).

Dus verdiep je in tantra en je kan klaarkomen zonder ejaculaat, heb het meegemaakt met een man, soms lukt het mijn man ook tegenwoordig, is erg leuk, seksspel wordt oneindig, leuk een man die meerdere keren klaar kan komen en geen rust nodig heeft enzo, net als een vrouw

BTW, iemand zei dat je zaadlozing kon stoppen door sterriliseren, dat is dus niet waar he, je hebt geen zaadcellen meer, maar wel zaadvocht, merk je dus eigenlijk niets van verder.
Castratie, tja, dat weet ik niet, volgens mij zou dat ook niet helpen aangezien zaadvocht in de prostaat wordt aangemaakt en niet in de teelballen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31926582
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:32 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Zonder oefening gaat het je niet lukken, het loopt er niet zo uit elk moment daarna, hij blijft stijf
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31927396
is echt niet gezond om het tegen te houden, dan blijft het nog hangen in de buis van je zak tot aan je prostaat. spuit gewoon haar bek vol, heb je ook geen rotzooi
Freakonomics: a rogue economist explores the hidden side of everything
pi_31927644
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:04 schreef belusting het volgende:
is echt niet gezond om het tegen te houden, dan blijft het nog hangen in de buis van je zak tot aan je prostaat. spuit gewoon haar bek vol, heb je ook geen rotzooi
opgelost, slotje.

pi_31927822
is echt wel te doen, niet eens zo heelmoeilijk, kwestie van goeie spieren gebruiken.
Neemt niet weg dat ik het wel fijn vindt om mn sperma te spuiten . Geeft toch wat extra's ofzo
  donderdag 3 november 2005 @ 14:18:36 #42
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_31927837
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:04 schreef belusting het volgende:
Juuuiist!
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  maandag 12 december 2005 @ 16:58:35 #43
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_33018392
Lijkt me ook de beste oplossing
pi_33034185
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:39 schreef rinussimpel het volgende:
Als er niets uitkomt zal ze denken dat je faked(om haar terug te pakken?)
Dat heb ik een keer gehad. Lekker geneukt (vriendin zat op me toen ik kwam), komt ze naast me liggen, helemaal geen zut ofzo. Dacht ze ook dat ik niet klaar was gekomen (wel dus).

Vaag.
  dinsdag 13 december 2005 @ 01:51:40 #45
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_33034207
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:18 schreef Salvad0R het volgende:
is echt wel te doen, niet eens zo heelmoeilijk, kwestie van goeie spieren gebruiken.
Neemt niet weg dat ik het wel fijn vindt om mn sperma te spuiten . Geeft toch wat extra's ofzo
Dude, sorry hoor maar je lult.
Klaarkomen maar niet spuiten zonder atributen is niet klaarkomen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_33034239
andersom kan het ook. dan spuit je niet hard, maar er komt wel redelijk wat uit. maar ik zou niet weten waarom je dat zou willen.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
  woensdag 14 december 2005 @ 14:35:44 #47
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_33072189
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:23 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Dat kan dus wel als je op je prostaat drukt...
aslof dat zo 1 2 3 gaat
pi_33106858
Hmmm, zonder dat tantra gedoe kan het ook denk ik. Ik heb het zelf ook, het is nog niet zo sterk, maar bij masturberen (en soms bij sex) kan ik een (lichter) orgasme voelen, zonder dat ik daadwerkelijk klaarkom. Tijdens en na zo een orgasme moet ik dan een stuk rustiger aan doen anders kom ik daadwerkelijk nog erna, maar ik kan in principe dan na heel even rustiger aan doen dan weer door.

Komt mooi uit, want ik kom anders toch veels te snel klaar
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  donderdag 15 december 2005 @ 18:58:16 #49
128605 W8ezel
Way, down, to Egyptland
pi_33109390
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:05 schreef cyberstalker het volgende:
Ik vraag me dat al een tijdje af, is het mogelijk om als man klaar te komen zonder al die rotzooi.

Een tijd geleden raadde iemand me aan om achter je ballen je pisbuis dicht te drukken, maar dat werkt niet goed, want dan moet je heel erg hard drukken, omdat er ontzettend veel druk op staat.

Ook komt het er dan meestal alsnog uit op het moment dat je je piemel loslaat, en ik ga natuurlijk niet de hele dag met mijn piemel in m'n hand lopen.

Heeft iemand nog bruikbare tips hiervoor?
mij lukt het wel.... maar weet eigenlijk niet hoe ik het doe, laat het je wel ff weten zodra ik erachter ben...
Niet voor de poes...neuhh
  vrijdag 16 december 2005 @ 23:01:33 #50
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_33148226

Lijkt me wel een zo gezonde oplossing.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')