En total loss in 1 secondequote:
gewichtsverhouding voor en achter is 50 / 50, dus voor en achter even veel gewicht.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:56 schreef Chokeme het volgende:
Ik vindt auto´s zoals de enzo er eigenlijk ook best gevaarlijk uit zien. Superlaag en klein voorkantje en achter je een megazwaar motorblok. Klinkt niet fijn bij een frontale botsing![]()
Daarnaast wel een supervette bak uiteraard![]()
Klopt als een bus, een R1 is ongeveer net zo snel als een Enzo (qua acceleratie tot de 200-250).quote:Op donderdag 3 november 2005 14:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Mijn R1 ook, maar je hebt het zelf letterlijk in de (rechter)hand of je dat ook doet. Zo ook de rechtervoet van een (ex-)Enzo-rijder. En uiteraard je linker hersenhelft.
True, maar in NL word je in ongeveer 1000 stukjes gereten door de achterlijke paaltjes onder de vangrailquote:Op donderdag 3 november 2005 23:13 schreef yup het volgende:
[..]
Klopt als een bus, een R1 is ongeveer net zo snel als een Enzo (qua acceleratie tot de 200-250).
Maar vergeet niet, in een auto ben je eerder van god los dan met een motor![]()
In een auto voel je je sneller veiliger dan op de brommer denk ik...
Net andersom dus, de kick is op een bike veel groter (jij was toch bezig voor je A?)quote:Op donderdag 3 november 2005 23:13 schreef yup het volgende:
Maar vergeet niet, in een auto ben je eerder van god los dan met een motor![]()
Dat dan weer wel en als biker ben je je hier meer van bewust dan in een Enzo. Daarom laat ik me ook niet verleiden tot een stoplichtsprint.quote:In een auto voel je je sneller veiliger dan op de brommer denk ik...
Ja ik ben bezig met me A, het is superleukquote:Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Net andersom dus, de kick is op een bike veel groter (jij was toch bezig voor je A?)
[..]
Dat dan weer wel en als biker ben je je hier meer van bewust dan in een Enzo. Daarom laat ik me ook niet verleiden tot een stoplichtsprint.
En flitsers van voren levert je geen dure acceptgiro opquote:Op donderdag 3 november 2005 23:33 schreef yup het volgende:
Wat je zegt klopt idd: eerder kick etc, op de motor wil je veel harder rijden dan in de auto...
maar natuurlijk. en dan precies op het gedeelte waar de stoelen van de bestuurder en passagier staan...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:38 schreef MewBie het volgende:
Even voor iedereen die raar staat te kijken dat ie in 2en ligt, zulke auto's worden erop gemaakt uit elkaar te vallen, klinkt raar maar is wel zonet als met een F1 wagen. Die breken ook relatief makkelijk in 2en.
ABS zit ook op een aantal (toer)fietsen en heb ooit iets gelezen over airbags in een motorpak.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:33 schreef yup het volgende:
Bij de auto is die gevaar veel minder (met ABS/ESP/821821321783 airbags, dikke kooiconstructie etc.)...
Daar zou jij toch goed in moeten zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 10:18 schreef Lucille het volgende:
Je zal de stukjes maar bij elkaar moeten zoeken
[afbeelding]
Paal. Van een verkeersbord. Links.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:53 schreef Oosthoek het volgende:
Deze kerel heeft ws gewoon een slipper gemaakt en is zijwaarts tegen een boom geknald. Anders valt zo'n auto echt niet op zo'n manier uit elkaar.
Ben ik trouwens de enigste die het opvalt dat het wiel van die politieauto achter die Enzo wel heel erg raar staat, die bumper ziet er trouwens ook niet meer helemaal goed uitquote:
Dat wiel staat gewoon naar links gedraaid, niets raars aan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:16 schreef MewBie het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enigste die het opvalt dat het wiel van die politieauto achter die Enzo wel heel erg raar staat, die bumper ziet er trouwens ook niet meer helemaal goed uit
Is het jou ook opgevallen dat er 'ambulance' op die politiewagen staat?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:16 schreef MewBie het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enigste die het opvalt dat het wiel van die politieauto achter die Enzo wel heel erg raar staat, die bumper ziet er trouwens ook niet meer helemaal goed uit
Op die foto die mewbie aanhaalt zie ik een politieauto (carabinieri) voor die ambulance, dus ik denk dat hij niet de ambulance bedoelt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is het jou ook opgevallen dat er 'ambulance' op die politiewagen staat?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:58 schreef heijx het volgende:
[..]
Op die foto die mewbie aanhaalt zie ik een politieauto (carabinieri) voor die ambulance, dus ik denk dat hij niet de ambulance bedoelt.
Die staat ook op de foto, beter kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is het jou ook opgevallen of er een opticien in de buurt is?
nee, zoek maar op google naar plaatjes van een enzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:58 schreef B_BOY het volgende:
de motorkap is van een ander auto.
deze wel, er is alleen een stuk vanafquote:de motorkap van de enzo loopt namelijk schuin toe en deze niet.
een raar fenomeen van rubber is dat het elastisch is, zo geeft het jou een verkeerde ilusiequote:de band is ook niet van de enzo want dies veels te klein.
dat zijn takken/bladeren en doekjes waar lichaamsdelen onder liggenquote:maar waar komt al dat groen op de weg ineens vandaan?
waar zie je die hand? ik zie hem niet..quote:Op donderdag 10 november 2005 09:42 schreef Geqxon het volgende:
Ik zie als ik mijn hoofd een beetje draai daar nog een hand in (die uitkomt in het midden van de achterkant van de motorkap)
Creepy
Ik zie een uitstekende plastic zak, die in het midden van de achterkant van de motorkap eindigt. Het zou zo een hand kunnen zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 13:09 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
waar zie je die hand? ik zie hem niet..
hoeveel mensen zaten hier eigenlijk in? en heeft iemand dit overleefd? als je eruit gegooid wordt heb je misschien een kans toch..![]()
Schijnt dus dat er bij die bosjes links op 1 van de foto's een muur is. Je ziet ook op die foto dat er in het midden van die bosjes een bruin stuk is, alsof het kaal is daar. Waarschijnlijk heeft de auto dat stuk geraakt.quote:Someone on the f-chat boards was outside of the town that the accident occurred and heard the car doing some high speed launch's. He toasted the gentleman...he said that just up the road is a sharp turn and eluded to their being a wall behind the overgrowth.
The police have reported that the car was travelling in excess of 250 kph
256 of 257 om precies te zijn. De Enzo heeft een computer waarin snelheden per versnelling worden opgeslagen. Blijkbaar was die nog intact (misschien een soort zwarte doos idee).quote:
Ohja, hier zie je het de dag(trip)teller scherm. met max. snelheid van die trip ook, en dit systeem zal nog wel meer gegevens bij kunnen houden want dat is volgens mij allemaal Magneti Marelli F1 spulquote:Op donderdag 10 november 2005 16:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
256 of 257 om precies te zijn. De Enzo heeft een computer waarin snelheden per versnelling worden opgeslagen. Blijkbaar was die nog intact (misschien een soort zwarte doos idee).
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:51 schreef xFriendx het volgende:
Overigens ook best nasty: http://www.viperalley.com(...)d/sb/5/o/all/fpart/1
Blijkbaar was zijn laatste restje geluk toen kompleet verbruikt....quote:Op donderdag 10 november 2005 15:51 schreef xFriendx het volgende:
Overigens ook best nasty: http://www.viperalley.com(...)d/sb/5/o/all/fpart/1
(geen bloederige lichaamsdelen of iets dergelijks) Deze meneer overleefde het ongeval zonder blijvende schade. Kwam wel eerst in een coma, maar na 5 dagen ontwaakte hij weer.
quote:Fox passed away in an unrelated passenger car accident a few years ago.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |