Onderste fotoquote:Op donderdag 3 november 2005 06:21 schreef Nembrionic het volgende:
En waaruit wordt opgemaakt dat het een Enzo is?
We hebben dus het feit dat er niet gereden kon worden, nu weten ze ookal niet wat voor bier ze moeten drinken.quote:Op donderdag 3 november 2005 06:39 schreef Nembrionic het volgende:
Op foto 1 ligt onderop een blikje Heineken
Dan weet je iig wel dat je in 1 keer kapot blijft ipv met een gebroken rug achterblijven als kasplantje.quote:Op donderdag 3 november 2005 06:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Onderste foto![]()
Ik zie net wat groene lapjes liggen, daar zullen de mensenresten wel onder liggen![]()
![]()
Waarschijnlijk.. ik mis ook nog wat stukjes auto, evenals wat stukjes bestuurder. Die zul je wel bij de oorzaak van het ongeluk terug kunnen vinden.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:39 schreef goldhorn het volgende:
vanwege bandwidth exceeded problemen bij de pics van de TS, hierbij nogmaals de foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is inderdaad toch best wel heftig gegaan....
Ergens een paaltje ofzo tegengekomen?
Er is iig ook een andere auto bij betrokken. Die band op de 2e foto van onder is niet van een Enzo.quote:Is inderdaad toch best wel heftig gegaan....
Ergens een paaltje ofzo tegengekomen?
Dat is een plaats bij Milaan in Italië.quote:Op donderdag 3 november 2005 07:45 schreef vosss het volgende:
2de foto, gratis reclame voor Cornate d'Adda
Ja maar...scherven brengen toch geluk?quote:Op donderdag 3 november 2005 10:18 schreef Lucille het volgende:
Je zal de stukjes maar bij elkaar moeten zoeken
offtopic: heb je iets met italie? Weet je toevallig een italiaans foklike iets?quote:Op donderdag 3 november 2005 10:17 schreef heijx het volgende:
[..]
Dat is een plaats bij Milaan in Italië.
Cornate
En Berlinguer naar wie die straat vernoemd is, was een communistische politicus uit de jaren 60/70.
quote:This is what's left of a red Ferrari Enzo that lost control in Houston Texas. It was going 85 MPH around a 35 MPH corner when it hit a curb and bounced off a tree. The engine caught fire and the car was toast. This is the 3rd Enzo that we know of that has been totalled already.
ach, met een beetje kit, pur en een likje verf en hij is weer als nieuw...quote:
Leefde Macgyver maar echtquote:Op donderdag 3 november 2005 11:13 schreef goldhorn het volgende:
[..]
ach, met een beetje kit, pur en een likje verf en hij is weer als nieuw...
Mmm, is dat een knokkel of een nokkenas??quote:Op donderdag 3 november 2005 11:17 schreef Lucille het volgende:
Te koop, voor de hobbyist als het ware.
Ja, 11 jaar gewoond en nu nog een broer en schoonzus ter plekke. Ik ben er weggegaan voor het internet tijdperk.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:32 schreef MouseOver het volgende:
[..]
offtopic: heb je iets met italie? Weet je toevallig een italiaans foklike iets?
Mijn R1 ook, maar je hebt het zelf letterlijk in de (rechter)hand of je dat ook doet. Zo ook de rechtervoet van een (ex-)Enzo-rijder. En uiteraard je linker hersenhelft.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:19 schreef yup het volgende:
Zo een Enzo trekt binnen no time naar snelheden ver boven de 200 km/u.
met het vervelende resultaat dat de genoemde lichaamsdelen meters van elkaar af liggen.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Mijn R1 ook, maar je hebt het zelf letterlijk in de (rechter)hand of je dat ook doet. Zo ook de rechtervoet van een (ex-)Enzo-rijder. En uiteraard je linker hersenhelft.
Die zal hij waarschijnlijk niet hebben gehadquote:Op donderdag 3 november 2005 14:26 schreef r_one het volgende:
En uiteraard je linker hersenhelft.
da's de kofferklepquote:Op donderdag 3 november 2005 14:41 schreef Dynia het volgende:
Als op foto 1 een motorkap te zien is, is dat niet een beetje groot voor een enzo?
Dat werd door iemand anders al opgemerkt in dit topic.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:48 schreef Dynia het volgende:
heeft ie geen frontaaltje gehad met een andere auto? Die bandenresten lijken me ook niet echt van een enzo, beetje klein, maar kan ook aan mij liggen
Denk niet dat er een andere auto bij betrokken is geweest... Dan zou de schade denkik zelfs kleiner zijn...quote:Op donderdag 3 november 2005 15:07 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Dat werd door iemand anders al opgemerkt in dit topic.
Waar is de rest van de andere auto gebleven???
stootje: ja... kracht-explosie: neequote:Op donderdag 3 november 2005 15:15 schreef Steve-O het volgende:
De enzo heeft toch een carbonfibre monocoque ?
Die moeten toch wel tegen een stootje kunnen dan
Als je hard genoeg gaat kan alles stuk. Ook een Enzoquote:Op donderdag 3 november 2005 15:15 schreef Steve-O het volgende:
De enzo heeft toch een carbonfibre monocoque ?
Die moeten toch wel tegen een stootje kunnen dan
Aan de foto's te zien moet het de rechter achterband zijn. Het lijkt me stug dat het de reserve wiel is.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:11 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Denk niet dat er een andere auto bij betrokken is geweest... Dan zou de schade denkik zelfs kleiner zijn...
Smalle bandje is denkik een stuk loopvlak wat doormidden is gereten door een stuk chassis ofzo... Tis naar mijn idee geen volledige band...
Het thuiskomertje van die Enzo misschien ...quote:Op donderdag 3 november 2005 14:48 schreef Dynia het volgende:
Die bandenresten lijken me ook niet echt van een enzo, beetje klein, maar kan ook aan mij liggen
Hoe kan het nou het rechter achterwiel zijn als die er nog gewoon op zit?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:26 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Aan de foto's te zien moet het de rechter achterband zijn. Het lijkt me stug dat het de reserve wiel is.
Op foto 4 lijkt net als of er naast het groene lapje nog een lamme arm ligt met een zwarte horloge om.
beide achterbanden zijn nog in 1 stuk en hangen om de velg. links achter is niet eens lek. Het is zoals ik al zei een van de voorbanden.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:26 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Aan de foto's te zien moet het de rechter achterband zijn. Het lijkt me stug dat het de reserve wiel is.
Op foto 4 lijkt net als of er naast het groene lapje nog een lamme arm ligt met een zwarte horloge om.
Remsporen?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:34 schreef r_one het volgende:
Gezien de smalle remsporen zou je zeggen dat er toch een andere auto buiten beeld in het weiland moet staan, profiel en maat van de mysterieuze band past beter bij de remsporen dan bij een Enzo.
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:40 schreef Burner2000 het volgende:
Ik vergis me, ik bedoelde de linker.
Die strakke zwarte lijnen op foto 1 en 2 lijken me eerder rubber dan (koel)vloeistof.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:36 schreef Mauro het volgende:
Remsporen?
Ik zie ze niet.
Wel zie ik allemaal vloeistof (koeling) op het wegdek liggen.
In mijn ogen lijken het toch echt door vloeistof en schaduw gemaakte lijnen te zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:44 schreef r_one het volgende:
Die strakke zwarte lijnen op foto 1 en 2 lijken me eerder rubber dan (koel)vloeistof.
En misschien sleepsporen van onderdelen, maar zeker geen remsporen...quote:Op donderdag 3 november 2005 15:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
In mijn ogen lijken het toch echt door vloeistof en schaduw gemaakte lijnen te zijn.
jep.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
In mijn ogen lijken het toch echt door vloeistof en schaduw gemaakte lijnen te zijn.
Oeps. Ik zit helemaal verkeerd te kijken. Ik dacht in eerste instantie dat http://www.sanjoen.nl/images/Enzo/2.jpg de voorkant was.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik lach om jouw domheid?
Ja he, die wil ik ook wel eentje, die zien er nog best goed uit. En dan wel die remschijf erbij he.quote:
En total loss in 1 secondequote:
gewichtsverhouding voor en achter is 50 / 50, dus voor en achter even veel gewicht.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:56 schreef Chokeme het volgende:
Ik vindt auto´s zoals de enzo er eigenlijk ook best gevaarlijk uit zien. Superlaag en klein voorkantje en achter je een megazwaar motorblok. Klinkt niet fijn bij een frontale botsing![]()
Daarnaast wel een supervette bak uiteraard![]()
Klopt als een bus, een R1 is ongeveer net zo snel als een Enzo (qua acceleratie tot de 200-250).quote:Op donderdag 3 november 2005 14:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Mijn R1 ook, maar je hebt het zelf letterlijk in de (rechter)hand of je dat ook doet. Zo ook de rechtervoet van een (ex-)Enzo-rijder. En uiteraard je linker hersenhelft.
True, maar in NL word je in ongeveer 1000 stukjes gereten door de achterlijke paaltjes onder de vangrailquote:Op donderdag 3 november 2005 23:13 schreef yup het volgende:
[..]
Klopt als een bus, een R1 is ongeveer net zo snel als een Enzo (qua acceleratie tot de 200-250).
Maar vergeet niet, in een auto ben je eerder van god los dan met een motor![]()
In een auto voel je je sneller veiliger dan op de brommer denk ik...
Net andersom dus, de kick is op een bike veel groter (jij was toch bezig voor je A?)quote:Op donderdag 3 november 2005 23:13 schreef yup het volgende:
Maar vergeet niet, in een auto ben je eerder van god los dan met een motor![]()
Dat dan weer wel en als biker ben je je hier meer van bewust dan in een Enzo. Daarom laat ik me ook niet verleiden tot een stoplichtsprint.quote:In een auto voel je je sneller veiliger dan op de brommer denk ik...
Ja ik ben bezig met me A, het is superleukquote:Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Net andersom dus, de kick is op een bike veel groter (jij was toch bezig voor je A?)
[..]
Dat dan weer wel en als biker ben je je hier meer van bewust dan in een Enzo. Daarom laat ik me ook niet verleiden tot een stoplichtsprint.
En flitsers van voren levert je geen dure acceptgiro opquote:Op donderdag 3 november 2005 23:33 schreef yup het volgende:
Wat je zegt klopt idd: eerder kick etc, op de motor wil je veel harder rijden dan in de auto...
maar natuurlijk. en dan precies op het gedeelte waar de stoelen van de bestuurder en passagier staan...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:38 schreef MewBie het volgende:
Even voor iedereen die raar staat te kijken dat ie in 2en ligt, zulke auto's worden erop gemaakt uit elkaar te vallen, klinkt raar maar is wel zonet als met een F1 wagen. Die breken ook relatief makkelijk in 2en.
ABS zit ook op een aantal (toer)fietsen en heb ooit iets gelezen over airbags in een motorpak.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:33 schreef yup het volgende:
Bij de auto is die gevaar veel minder (met ABS/ESP/821821321783 airbags, dikke kooiconstructie etc.)...
Daar zou jij toch goed in moeten zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 10:18 schreef Lucille het volgende:
Je zal de stukjes maar bij elkaar moeten zoeken
[afbeelding]
Paal. Van een verkeersbord. Links.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:53 schreef Oosthoek het volgende:
Deze kerel heeft ws gewoon een slipper gemaakt en is zijwaarts tegen een boom geknald. Anders valt zo'n auto echt niet op zo'n manier uit elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |