* Jernau.Morat.Gurgeh wijst naar Isabeauquote:Op donderdag 3 november 2005 10:01 schreef Snakey het volgende:
Terug in BB5 gezet.
ik dacht al dat ik niet goed wakker was, maar het was dus inderdaad zo dat deze opeens in ONZ stondquote:Op donderdag 3 november 2005 10:01 schreef Snakey het volgende:
Terug in BB5 gezet.
Wat denk je ze kan nu even rustig zitten.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Typisch: Rob staat af te wassen, Dido geniet van haar koffie.
Ik dacht even dat ik het verkeerde sub-forum had aangeklikt.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik dacht al dat ik niet goed wakker was, maar het was dus inderdaad zo dat deze opeens in ONZ stond
zo kom je nog eens ergensquote:Op donderdag 3 november 2005 10:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik het verkeerde sub-forum had aangeklikt.![]()
Nee dank je.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat Chantal's lover er vanavond bijkomt. Hebben ze weer iets om tegenaan te lullen. Kan Rob zijn been verhaal weer eens kwijt en zo.
Mea culpa.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
* Jernau.Morat.Gurgeh wijst naar Isabeau.
het lijkt er wel opquote:
voor mij ookquote:Op donderdag 3 november 2005 10:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
het lijkt er wel op
BB was voor mij in ieder geval het begin van Fok!
Ja, ik wil ook aan het strand wonen.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mea culpa.
Denk ik
Ik vond dat verhaal van Dido wel maf, dat ze zomaar een trendy strandtent in waren gewandeld en daar een leuke gratis avond hadden gehad omdat het een besloten feestje bleek te zijnBest stoer
Met zoveel modjes in de buurt blijft het wel gezellig.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:20 schreef Mike1964 het volgende:
is het vandaag mod dag of zo?
4 oktober dierendag, 3 november fokmoddag?
Die modjes zijn allemaal ook bb verslaafd...quote:Op donderdag 3 november 2005 10:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Met zoveel modjes in de buurt blijft het wel gezellig.
Om door 6 modjes afgeschoten te worden lijkt mij geen pretje
Welneequote:Op donderdag 3 november 2005 10:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die modjes zijn allemaal ook bb verslaafd...![]()
Ik kijk alleen BB voor de diepgaande gesprekken en de kunstwerken hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 10:25 schreef Bocaj het volgende:
Die modjes zijn allemaal ook bb verslaafd...![]()
joost menno roelquote:Op donderdag 3 november 2005 10:28 schreef Mike1964 het volgende:
wie liggen er nog te slapen?
Gezien de overdrijvingen waar ze constant in praat zal ze wel ergens opgevangen hebben dat de thee in Engeland lauw genuttigd wordtquote:Op donderdag 3 november 2005 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Lieske (ook wakker dus): In Engeland gieten ze zo de thee kokendheet in de keel
Heb je nou ook niet het gevoel bij Lieske dat ze bij dit soort weetjes dan bijv. ook nog nooit in Engeland is geweest en maar wat roept?
Ja.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Heb je nou ook niet het gevoel bij Lieske dat ze bij dit soort weetjes dan bijv. ook nog nooit in Engeland is geweest en maar wat roept?
Zou het niet weten of lieske in engeland is geweest maar het is echt een lieske verhaalquote:Op donderdag 3 november 2005 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Twee dingen waar toch wel zeker een gebrek aan is in het huisquote:Op donderdag 3 november 2005 10:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kijk alleen BB voor de diepgaande gesprekken en de kunstwerken hoor
Ik blijf zoeken en hopenquote:Op donderdag 3 november 2005 10:44 schreef Muerte het volgende:
Twee dingen waar toch wel zeker een gebrek aan is in het huis
[afbeelding]
Behalve dat ze er naar de algemeen geldende maatstaven wel "lekker" uitziet heb ik verder geen enkel gevoel bij Lieske....quote:Op donderdag 3 november 2005 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Zat even andere dingen te doen.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie Menno in de keuken hoor en ik hoor Roel
(Menno begint alweer normaal haar te krijgen)
Ik dacht dat Joost haar gewoon reteirritant vond.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:53 schreef regenworm het volgende:
Joost en Lieske zijn veel samen de laatste dagen.
Nu weer in de badkamer het kan toeval zijn maar
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:54 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen allemaal!
is er vannacht nog iets interessants gebeurd? of zijn ze na de test allemaal vroeg gaan slapen?
Ik heb de streamverslagen gelezen en zag dat er lekker gemasseerd is, maar daarna is iedereen gewoon gaan slapen?
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:54 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen allemaal!
is er vannacht nog iets interessants gebeurd? of zijn ze na de test allemaal vroeg gaan slapen?
Ik heb de streamverslagen gelezen en zag dat er lekker gemasseerd is, maar daarna is iedereen gewoon gaan slapen?
Misschien van gedachte veranderd zoals vele in dit forumquote:Op donderdag 3 november 2005 10:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat Joost haar gewoon retraitant vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |