Ik kijk alleen BB voor de diepgaande gesprekken en de kunstwerken hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 10:25 schreef Bocaj het volgende:
Die modjes zijn allemaal ook bb verslaafd...![]()
joost menno roelquote:Op donderdag 3 november 2005 10:28 schreef Mike1964 het volgende:
wie liggen er nog te slapen?
Gezien de overdrijvingen waar ze constant in praat zal ze wel ergens opgevangen hebben dat de thee in Engeland lauw genuttigd wordtquote:Op donderdag 3 november 2005 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Lieske (ook wakker dus): In Engeland gieten ze zo de thee kokendheet in de keel
Heb je nou ook niet het gevoel bij Lieske dat ze bij dit soort weetjes dan bijv. ook nog nooit in Engeland is geweest en maar wat roept?
Ja.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Heb je nou ook niet het gevoel bij Lieske dat ze bij dit soort weetjes dan bijv. ook nog nooit in Engeland is geweest en maar wat roept?
Zou het niet weten of lieske in engeland is geweest maar het is echt een lieske verhaalquote:Op donderdag 3 november 2005 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Twee dingen waar toch wel zeker een gebrek aan is in het huisquote:Op donderdag 3 november 2005 10:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kijk alleen BB voor de diepgaande gesprekken en de kunstwerken hoor
Ik blijf zoeken en hopenquote:Op donderdag 3 november 2005 10:44 schreef Muerte het volgende:
Twee dingen waar toch wel zeker een gebrek aan is in het huis
[afbeelding]
Behalve dat ze er naar de algemeen geldende maatstaven wel "lekker" uitziet heb ik verder geen enkel gevoel bij Lieske....quote:Op donderdag 3 november 2005 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Zat even andere dingen te doen.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie Menno in de keuken hoor en ik hoor Roel
(Menno begint alweer normaal haar te krijgen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |