* Jernau.Morat.Gurgeh wijst naar Isabeauquote:Op donderdag 3 november 2005 10:01 schreef Snakey het volgende:
Terug in BB5 gezet.
ik dacht al dat ik niet goed wakker was, maar het was dus inderdaad zo dat deze opeens in ONZ stondquote:Op donderdag 3 november 2005 10:01 schreef Snakey het volgende:
Terug in BB5 gezet.
Wat denk je ze kan nu even rustig zitten.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Typisch: Rob staat af te wassen, Dido geniet van haar koffie.
Ik dacht even dat ik het verkeerde sub-forum had aangeklikt.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik dacht al dat ik niet goed wakker was, maar het was dus inderdaad zo dat deze opeens in ONZ stond
zo kom je nog eens ergensquote:Op donderdag 3 november 2005 10:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik het verkeerde sub-forum had aangeklikt.![]()
Nee dank je.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat Chantal's lover er vanavond bijkomt. Hebben ze weer iets om tegenaan te lullen. Kan Rob zijn been verhaal weer eens kwijt en zo.
Mea culpa.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
* Jernau.Morat.Gurgeh wijst naar Isabeau.
het lijkt er wel opquote:
voor mij ookquote:Op donderdag 3 november 2005 10:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
het lijkt er wel op
BB was voor mij in ieder geval het begin van Fok!
Ja, ik wil ook aan het strand wonen.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mea culpa.
Denk ik
Ik vond dat verhaal van Dido wel maf, dat ze zomaar een trendy strandtent in waren gewandeld en daar een leuke gratis avond hadden gehad omdat het een besloten feestje bleek te zijnBest stoer
Met zoveel modjes in de buurt blijft het wel gezellig.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:20 schreef Mike1964 het volgende:
is het vandaag mod dag of zo?
4 oktober dierendag, 3 november fokmoddag?
Die modjes zijn allemaal ook bb verslaafd...quote:Op donderdag 3 november 2005 10:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Met zoveel modjes in de buurt blijft het wel gezellig.
Om door 6 modjes afgeschoten te worden lijkt mij geen pretje
Welneequote:Op donderdag 3 november 2005 10:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die modjes zijn allemaal ook bb verslaafd...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |