quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Mijn nachtrust compleet naar de klote door BeFquote:
Slotje op de jouwequote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 03:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Al aangevraagd
Weltrusten nu dan echt!
Jij slaapt ook werkelijk nooit he?quote:Op donderdag 3 november 2005 08:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen!!!!![]()
![]()
het lekkere van wodka is, in tegenstelling met bier, dat je er geen kater van overhoudt!! voor de mensen die vannacht van mijn toestand hebben kunnen genieten, SORRY!
Omdat je geen bier hebt?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:22 schreef cerror het volgende:
Eigenlijk is dit een fout topic voor zo 's morgens.
Helemaal niet.. zuipen en frituren tot je erbij kapot valt!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:22 schreef cerror het volgende:
Eigenlijk is dit een fout topic voor zo 's morgens.
Jij hebt vaak zelf 's nachts dat je niet wilt zuipen mensch.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Helemaal niet.. zuipen en frituren tot je erbij kapot valt!
Dat is waar..quote:Op donderdag 3 november 2005 12:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij hebt vaak zelf 's nachts dat je niet wilt zuipen mensch.
Hoezo 2 weken vrij?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is waar..
Morgenavond though.. Oef... dan mag ik feest vieren.. dan heb ik 2 weken vrij
Toetsperiodes... wij moeten álles deze week inleveren.. en de twee weken daarna.. tja.. niets...quote:
Belachelijk! Ik dacht dat ik tijdens mijn studie per lesuur veel te veel collegegeld had betaald, maar het is bij jou nog veel erger!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is waar..
Morgenavond though.. Oef... dan mag ik feest vieren.. dan heb ik 2 weken vrij
Ja kom op.. ik betaal 150 euro per maand.. voor zo'n 24 uur les per week maand dus.. ..quote:Op donderdag 3 november 2005 12:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Belachelijk! Ik dacht dat ik tijdens mijn studie per lesuur veel te veel collegegeld had betaald, maar het is bij jou nog veel erger!
Bedenk dan vanaf nu maar dat je bij elke les die uitvalt 6 euro (ofzo) verliest...quote:Op donderdag 3 november 2005 12:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja kom op.. ik betaal 150 euro per maand.. voor zo'n 24 uur les per week maand dus.. ..
Dus die 3 uur die vanmiddag uitgevallen zijn kosten me 20 euro?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bedenk dan vanaf nu maar dat je bij elke les die uitvalt 6,50 (ofzo) verliest...
Kan je bier van halen!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dus die 3 uur die vanmiddag uitgevallen zijn kosten me 20 euro?
Tering...
Zo dat de reden dan zijn dat ik nog single benquote:Op donderdag 3 november 2005 12:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij slaapt ook werkelijk nooit he?
Ja maar die heb ik niet meer he..quote:
Ja, zo had je het nog niet bekeken hè?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dus die 3 uur die vanmiddag uitgevallen zijn kosten me 20 euro?
Tering...
Ja! En een vette hap!quote:
Jaaaa... dat zal het voor mij ook zijn...quote:Op donderdag 3 november 2005 12:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zo dat de reden dan zijn dat ik nog single ben![]()
![]()
Kan je een leuke cocktail van makenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik nog een halve fles blue curacao en nog een 3/4 fles wijn en nog een halve fles tequilla.. dus drank heb ik ff niet meer nodig denk ik...
Ultieme foute dronkenheid!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:41 schreef zapsel het volgende:
[..]
Kan je een leuke cocktail van maken![]()
wil je nu dat ik jouw schrijven ga corrigeren?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zo dat de reden dan zijn dat ik nog single ben![]()
![]()
Heb ik van de week gedaan...quote:Op donderdag 3 november 2005 12:41 schreef zapsel het volgende:
[..]
Kan je een leuke cocktail van maken![]()
Geeft dat geen chemische reactie?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb ik van de week gedaan...
Best tof effect![]()
Neuh.. alleen in mn hoofd..quote:Op donderdag 3 november 2005 12:44 schreef zapsel het volgende:
[..]
Geeft dat geen chemische reactie?![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:42 schreef zapsel het volgende:
[..]
wil je nu dat ik jouw schrijven ga corrigeren?
![]()
Ik klonk nog niet echt wakker net aan de fhoon trouwens, sorryquote:Op donderdag 3 november 2005 12:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
ik wilde laten zien dat ik ook wel eens menselijk ben![]()
ik heb nog vieux, schippersbitter en veel wijn... helaas is de wodka gisteren op gegaan...quote:Op donderdag 3 november 2005 12:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik nog een halve fles blue curacao en nog een 3/4 fles wijn en nog een halve fles tequilla.. dus drank heb ik ff niet meer nodig denk ik...
Ik heb nog een literfles bacardi staanquote:Op donderdag 3 november 2005 12:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb nog vieux, schippersbitter en veel wijn... helaas is de wodka gisteren op gegaan...
RPP, je kan flink de beest uithangen als je thuiskomtals je maar geen dingen doet waar je spijt van krijgt
![]()
verkapt ik-bel-wel-eens-met-VM-post...quote:Op donderdag 3 november 2005 12:50 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik klonk nog niet echt wakker net aan de fhoon trouwens, sorry![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
verkapt ik-bel-wel-eens-met-VM-post...![]()
Vind Barcardi niet zo... Ik hou meer van die echte tropical rum..quote:Op donderdag 3 november 2005 12:52 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik heb nog een literfles bacardi staan![]()
Malibu?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vind Barcardi niet zo... Ik hou meer van die echte tropical rum..
Ik denk dat half fok met elkaar belt , dus ik denk niet dat wij veel verschil maken hierquote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, had ik het hier niet mogen melden??![]()
ik bel niet met half fok!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:57 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik denk dat half fok met elkaar belt , dus ik denk niet dat wij veel verschil maken hier![]()
Ik denk het nietquote:Op donderdag 3 november 2005 12:57 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik denk dat half fok met elkaar belt
Daar zit vast een kern van waarheid in..quote:Op donderdag 3 november 2005 12:57 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik denk dat half fok met elkaar belt , dus ik denk niet dat wij veel verschil maken hier![]()
Nou ik ben het deel van fok dat nooit een andere fokker belt.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar zit vast een kern van waarheid in..
neem je toch een Europese ID-kaart als je geen zin in een paspoort hebt...quote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef zapsel het volgende:
Ik ga maar even dusjen , ik moet zo mijn paspoort laten verlengen en pasfoto's laten maken , en heb er geen fuk zin aan!![]()
Ik heb jou nog nooit gebeld!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar zit vast een kern van waarheid in..
Tja... daar kan ik ook niks aan doen hoor..quote:Op donderdag 3 november 2005 13:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Nou ik ben het deel van fok dat nooit een andere fokker belt.
Alleen oldbies bellen.
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
neem je toch een Europese ID-kaart als je geen zin in een paspoort hebt...
Zie ook weinig redenquote:
Wel gsms'tquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
neem je toch een Europese ID-kaart als je geen zin in een paspoort hebt...
Tof man... Ik ga direct dat nummer proberen dat ik van je heb..quote:Op donderdag 3 november 2005 13:22 schreef cerror het volgende:
Zodra een fokker mij belt, is de wereld verdoemt.
Busted!quote:
Ik neem toch niet op want ik zit 28 kilometer verderop.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tof man... Ik ga direct dat nummer proberen dat ik van je heb..
Ik wist niet dat jullie dingen afsprakenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, soms is het met dingen afspreken best handig
Ik heb wel met meer fokkers gebeld/gesmst eikquote:
* bakje onder de post van J. zet om sarcasme op te vangen...quote:Op donderdag 3 november 2005 13:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tof man... Ik ga direct dat nummer proberen dat ik van je heb..
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik neem toch niet op want ik zit 28 kilometer verderop.
maar dan ben je wel gebeldquote:Op donderdag 3 november 2005 13:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik neem toch niet op want ik zit 28 kilometer verderop.
Alsof je dat ooit gedaan hebtquote:
Je weet wel meer nietquote:Op donderdag 3 november 2005 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jullie dingen afspraken
quote:
Ik ook maar dat zijn vrienden van mequote:Op donderdag 3 november 2005 13:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb wel met meer fokkers gebeld/gesmst eik
Truequote:
Ik beschouw ze ook wel een beetje als vrienden..quote:Op donderdag 3 november 2005 13:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ook maar dat zijn vrienden van me
Jij hebt tenminste vrienden.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ook maar dat zijn vrienden van me
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik beschouw ze ook wel een beetje als vrienden..
en relatief!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:55 schreef cerror het volgende:
Vrienden zijn ook overrated.
Precies, alleen zijn is beter.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]
en relatief!
ik heb ff met gotc gesmst
Goeie niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:55 schreef cerror het volgende:
Vrienden zijn ook overrated.
Als je op diegene, wat er ook gebeurt, echt kunt vertrouwen?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar wanneer is iemand een goeie vriend.......
En op fok is dat zo ook?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je op diegene, wat er ook gebeurt, echt kunt vertrouwen?
Nee manquote:
Effe googelen, misschien dat ik wat kan vinden.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee man![]()
Fok is een heel ander level.. ik heb het hier over het echte leven.. Je weet wel.. dat wat zich níet op je pc afspeelt..
Dat kan niet!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee man![]()
Fok is een heel ander level.. ik heb het hier over het echte leven.. Je weet wel.. dat wat zich níet op je pc afspeelt..
Ik blader encarta effe door.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Effe googelen, misschien dat ik wat kan vinden.
Join the clubquote:Op donderdag 3 november 2005 14:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]
en relatief!
ik heb ff met gotc gesmst
Weten anderen ook wat leven nou is.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
En als we wat vinden, meteen op Wikipedia dumpen
topic erover in med en faqquote:Op donderdag 3 november 2005 14:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
It never hurts to help!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Weten anderen ook wat leven nou is.
Ik denk dat dat meteen gewist zal worden door eenieder die het internet een warm hart toedraagt... die ketterij!!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij klopt gewoon hoor. Aftellen anar elke mijlpijl van een duizendste, de eerstkomende is de 10k.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*doet een spontane actie en springt zo bij pc-f op schoot...
SPAAAAM!!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:34 schreef cerror het volgende:
Stiekem he, vind ik confusion van mezelf erg mooi.
Die overgang net na de 2 minuten is echt vet!quote:Stiekem he, vind ik confusion van jou erg mooi.
Sorry.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
SPAAAAM!!!! [afbeelding]
*confusion download en luisterd
Het keldertje is verderop jah!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*spreek met lichtelijk heze stem: hai poppie![]()
Wat ben je veranderd, van eng wijf naar lief meisje.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*spreek met lichtelijk heze stem: hai poppie![]()
Jaloers?quote:
* pc-fr34k eensch is.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:43 schreef Janetje het volgende:
Projecten maken zuigt werkelijk heul hard...
Nou ga naar je mammie en vraag om een lollie, grote jongen hoor..quote:Op donderdag 3 november 2005 14:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Krijg nou de touwtering, een kwartet..
Op het feit dat er een lelijk zwaar meisje op je schoot springt, neuhquote:
Had het eigenlijk totaal niet verwacht dat dat zou gebeuren, ik zag er ineens 3 achter elkaar staan en toen kwam dat kwartet-gevoel van vroeger weer naar boven.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou ga naar je mammie en vraag om een lollie, grote jongen hoor..
Wat ben jij hard zeg!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Op het feit dat er een lelijk zwaar meisje op je schoot springt, neuh
wodka is nog niet uitgewerktquote:Op donderdag 3 november 2005 14:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat ben je veranderd, van eng wijf naar lief meisje..
Wat voor project moet je maken??quote:Op donderdag 3 november 2005 14:43 schreef Janetje het volgende:
Projecten maken zuigt werkelijk heul hard...
Die van gisteravond?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
wodka is nog niet uitgewerkt![]()
Meestal word dat gezegt in de vorm van een compliment, maar dat zal ik bij jou er maar niet achter zoeken hequote:
Staat niet op je sitequote:Op donderdag 3 november 2005 14:34 schreef cerror het volgende:
Stiekem he, vind ik confusion van mezelf erg mooi.
En dat werkt nog steeds?quote:
Tuurlijk wel mén!quote:
Engels, economisch project.. 3000 woorden vertalen, gedeelte ne-en, gedeelte en-ne.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wat voor project moet je maken??
Voor morgen?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Engels, economisch project.. 3000 woorden vertalen, gedeelte ne-en, gedeelte en-ne.
Daarbij een brontaalanalyse, 2 keer een verslag van 1200 woorden, een literatuurlijst, een researchfile van minstens 10 pagina's en een logboek.
Tering, dat is pas veel!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Engels, economisch project.. 3000 woorden vertalen, gedeelte ne-en, gedeelte en-ne.
Daarbij een brontaalanalyse, 2 keer een verslag van 1200 woorden, een literatuurlijst, een researchfile van minstens 10 pagina's en een logboek.
Whehehe.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
maar dan alleen met de goede dingen
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wheheheh.. jij wil me dood hebben?quote:
Ahuhquote:Op donderdag 3 november 2005 14:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tering, dat is pas veel!. Succes.
.
Ik zou het zelf iets grafischer omschrijvenquote:
Ah, daarquote:Op donderdag 3 november 2005 14:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk wel mén!
Bovenaan notabene!
Wat doe je hier nog! Aan de slag jij!quote:Op donderdag 3 november 2005 15:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wheheheh.. jij wil me dood hebben?
Nee ik moet alleen nog een stukje research file en 2 keer een stuk verslag van 300 woorden.
[..]
AhuhThanks
![]()
[..]
Ik zou het zelf iets grafischer omschrijven
Volgens mij kan jij zeelui nog laten blozen door jouw 'grafische omschrijvingen'.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zou het zelf iets grafischer omschrijven
Nietquote:Op donderdag 3 november 2005 15:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij zeelui nog laten blozen door jouw 'grafische omschrijvingen'..
Hans.. kan ik jou laten blozen?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij zeelui nog laten blozen door jouw 'grafische omschrijvingen'..
Oh ja!quote:Op donderdag 3 november 2005 15:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hans.. kan ik jou laten blozen?
Wie?quote:
quote:
Zie boven die postquote:Op donderdag 3 november 2005 15:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hans.. kan ik jou laten blozen?
Arrr Arrrrrrr, mateyquote:
Check! Ik zit aan boord van een schip in de Arabische golf momenteelquote:Op donderdag 3 november 2005 15:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Beroep: Hydrograaf
Is dat iets met zeelui dan?
Vel, ken je toevallig zo'n man van mijn school, die heeft 1 houten arm, en piraten kennen elkaar toch wel. (Eerste keer dat ik hem zag moest ik telkens 'argh matey' inhouden.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Check! Ik zit aan boord van een schip in de Arabische golf momenteel
Ik kende die allang! Handig, eerst een dikke 3 MB downloaden met een 12 kB verbindingquote:Op donderdag 3 november 2005 14:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk wel mén!
Bovenaan notabene!
Nee man, wij doen alleen aan houten benen en ooglapjesquote:Op donderdag 3 november 2005 15:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vel, ken je toevallig zo'n man van mijn school, die heeft 1 houten arm, en piraten kennen elkaar toch wel. (Eerste keer dat ik hem zag moest ik telkens 'argh matey' inhouden..)
Ah, het is dus maar ene nep-piraat.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee man, wij doen alleen aan houten benen en ooglapjes
Succes.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:23 schreef Janetje het volgende:
Nou mensen.. BeFze...
Ik ga verder met mn andere projectOndertitelen...
Werk zequote:Op donderdag 3 november 2005 15:23 schreef Janetje het volgende:
Nou mensen.. BeFze...
Ik ga verder met mn andere projectOndertitelen...
Arr!quote:Op donderdag 3 november 2005 15:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, het is dus maar ene nep-piraat..
dat kuj goed terenquote:
Heerschendquote:Op donderdag 3 november 2005 17:04 schreef cerror het volgende:
Nieuwe aflevering van chagrijnige parkiet.
Als je nog antwoord terug verwacht, probeer het dan effe in het Nederlandsquote:
rookworst zal wel wat te heet geweest zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 17:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je nog antwoord terug verwacht, probeer het dan effe in het Nederlands
ik moest een beetje lachenquote:Op donderdag 3 november 2005 17:04 schreef cerror het volgende:
Nieuwe aflevering van chagrijnige parkiet.
Nu in het Nederlands.quote:
Ah, ik dacht zeg maar dat dat goed verteert, ik dacht al, wat voor een idioot gaat nou bij eens tuk eten gelijk over spijsvertering beginnen.quote:
Vandaag en morgen zou ik ook vrij zijn. Vandaga moest ik huiswerk van amandag inlveren, was niet helemaal af, deel op school gemaakt dele moet ik thuis doen. En dan morgen afleverren en pleite ben ik.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:18 schreef DeLeider het volgende:
gheehehe je zal morgen maar lkkr vrij zijn
subtiele kick
ik heb afgelopen week 3 toetsen van een half uurtje gehad, de rest vrijquote:Op donderdag 3 november 2005 20:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vandaag en morgen zou ik ook vrij zijn. Vandaga moest ik huiswerk van amandag inlveren, was niet helemaal af, deel op school gemaakt dele moet ik thuis doen. En dan morgen afleverren en pleite ben ik..
Ik heb aanstaande week tentamenweek.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:33 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik heb afgelopen week 3 toetsen van een half uurtje gehad, de rest vrij![]()
das het voordeel van blijven zitten, dan heb je het zooooooooooooooooo makkelijkquote:Op donderdag 3 november 2005 20:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb aanstaande week tentamenweek.. Zit te twijfelen of ik nu een eker wat leer.
.
Ik ben 2 keer ene jaar niet naar school geweest, dus blijven zitten eigenlijk nooit gedaan,. maar vind alles nog steeds te makkelijk. Na 3-kwart jaar geen school te hebben gehad ineens havo/vwo te gaan doen gaat niet echt, toen raadde ze me vmbo-t aan, dat doe ik nu, 4e jaar. Zoooo makkelijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
das het voordeel van blijven zitten, dan heb je het zooooooooooooooooo makkelijk
ghehehequote:Op donderdag 3 november 2005 20:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer ene jaar niet naar school geweest, dus blijven zitten eigenlijk nooit gedaan,. maar vind alles nog steeds te makkelijk. Na 3-kwart jaar geen school te hebben gehad ineens havo/vwo te gaan doen gaat niet echt, toen raadde ze me vmbo-t aan, dat doe ik nu, 4e jaar. Zoooo makkelijk.
Klinkt als een goed plan inderdaadquote:Op donderdag 3 november 2005 20:52 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja, ik ga geen havo doen, dan moet ik een extra taal kiezen verplicht(heb nu alleen Engels en Nederlands als talen)en dan moet ik nog eens 2 jaar, dan ben ik 20 als ik zou slagen..
Mijn plan is een 4-jaars mbo opleiding na 3 jaar over te laten stromen in een 4 jaars hbo opleiding die dan ook maar 3 jaar duurd. Voordeel is dat ik met die mbo opleiding al wat praktijkervaring heb en waarschijnlijk ook al een leuk baantje terwijl ik aan de hbo opleiding ga beginnen.
Hehe, ik heb eigenlijk nooit moeite met werk maar ben altijd te lui om het te maken. Maar het wel lekker in de les of tijdens een contactuur of in de huiswerkcursus(vrplicht in de ochtend, middag moet ik ook nog volgen, eerst aanzien hoe ikd at doe).quote:Op donderdag 3 november 2005 21:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan inderdaad
Ik heb alleen het eerste jaar van m'n HBO verneukt qua theorie. Daardoor mocht ik geen projecten van het tweede jaar volgen totdat ik genoeg theoriepunten bij elkander had gesprokkeld. Wat een hoop uren vallen er dan ook uit zeg
Wat kun je daarmee?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:13 schreef DeLeider het volgende:
zoiets ben ik ook van plan, ik ben nu aan het leren voor Vapro C (procestechniek) das een vierjarige mbo opleiding, en dan wat jaartjes werken en daarna Vapro D halen op Hbo.
Veel geld verdienen bij oa de shell (als je niet staakt)quote:
Bier kost geld->geld verdienen->bierquote:Op donderdag 3 november 2005 21:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Veel geld verdienen bij oa de shell (als je niet staakt)
Ik was het niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:09 schreef Janetje het volgende:
Mijn persoontje wakker bellen he..Steleltje fokkers!
quote:
Oh, een fok!soap...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:10 schreef Janetje het volgende:
[..]Neen, het was peter, op verzoek van hans
Nah! Blijf!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh, een fok!soap...
Mooi, ik ben weg.
Misschien wat later.quote:
Tot zo dan maar weer?quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:32 schreef cerror het volgende:
Zometeen post ik wel wat hoor!
Stel je niet aan, je moest eruitquote:Op donderdag 3 november 2005 23:09 schreef Janetje het volgende:
Mijn persoontje wakker bellen he..Steleltje fokkers!
Ik moest niks..quote:Op donderdag 3 november 2005 23:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Stel je niet aan, je moest eruit
Hier! Je dag nacht kan niet meer stuk!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moest niks..
Nu moet ik zeggen, dat was wel melig wakker worden.. *telefoon pakken.. huh? petre fok?
Poepen moet... verder nix... toch?quote:
Meisjes poepen niet..quote:Op donderdag 3 november 2005 23:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Poepen moet... verder nix... toch?
belasting betalen ookquote:Op donderdag 3 november 2005 23:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Poepen moet... verder nix... toch?
Nee... maar jij wel tochquote:
Dat is relatief voor sommigenquote:
Goed punt...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:42 schreef cerror het volgende:
En muziek maken!
ik heb het gelezenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Uhuh! Ik heb een aanslag voor 2003 thuis op me liggen wachten
Jazeker.. ik schijt een eind in het rond... niet in tubgirl stijl natuurlijkquote:
cerror levensbehoeft nr. 4quote:Op donderdag 3 november 2005 23:42 schreef cerror het volgende:
En muziek maken!
Wat zijn de eerste 3 dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jazeker.. ik schijt een eind in het rond... niet in tubgirl stijl natuurlijk
[..]
cerror levensbehoeft nr. 4
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jazeker.. ik schijt een eind in het rond... niet in tubgirl stijl natuurlijk
[..]
cerror is levensbehoeft nr. 4
Mijn software + DJ gear moeten ze ook niet afpakkenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:43 schreef Janetje het volgende:
cerror levensbehoeft nr. 4
Luchtquote:
Moah, that narrows it down.quote:
quote:
quote:
Tja sex zal er toch nooit inzitten voor mij.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:49 schreef Janetje het volgende:
[..]Nou dat nou ook weer niet hans..
[..]I thought so...
Hehehehe...
Hollandia is bier..quote:
Kaasquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja sex zal er toch nooit inzitten voor mij.
Hoewel je ook kan stellen dat frituur onder eten valt. Op zich. Ja, het is maar een suggestie hoor, knoop me er niet aan op.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hollandia is bier..
Frituur.. mwah.. dat mag wel wat lager op de lijst denk ik.. maar dat moet je aan hem vragen..
Niet zo zielig doenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:51 schreef Janetje het volgende:
En doe niet zo negatief man... als het nou waar is.. zoals bij mij
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:51 schreef cerror het volgende:
Edoch ondanks al het slechte nieuws: Ik heb bier.
Trouwens: [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users! ook lekker tijdverdrijf om in te vullen.
Yup.quote:
Tofquote:Op donderdag 3 november 2005 23:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Yup.
KS staat op een grappigere plek.
Ik moest toch wat invullen.quote:
Pfff.. ik zit nu ff in te vullen maar bij de helft weet ik niemandquote:Op donderdag 3 november 2005 23:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moest toch wat invullen.
En dan maar even frank's ego strelen.
Gewoon ff de at of myat doorspitten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Pfff.. ik zit nu ff in te vullen maar bij de helft weet ik niemand
Goed plan.. naja.. morgen als ik helemaal klaar ben met school maar even doen (nee, daar ben ik nu niet mee bezig.. ik heb geen zin)quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Gewoon ff de at of myat doorspitten.
Nee, dan helpt die smilie erachter wel zegquote:Op donderdag 3 november 2005 23:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moest toch wat invullen.
En dan maar even frank's ego strelen.
Waarom nu niet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goed plan.. naja.. morgen als ik helemaal klaar ben met school maar even doen (nee, daar ben ik nu niet mee bezig.. ik heb geen zin)
Ik ook vaak...quote:
Djennepennepoepsiewennepennepoepchineesje!quote:
roeliepoelietietievoeliepornoprins van me!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Djennepennepoepsiewennepennepoepchineesje!
Ik heb bijna nergens zin in..quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom nu niet?
Ik was binnen 10 minuten klaar.
Ik drink heulemaal geen bierquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ook vaak...
Schijt aan hebben en bier drinken
Ik denk niet dat ik ook maar ergens voor in aanmerking komquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:11 schreef djenneke het volgende:
Ik ben ook een keer genomineerd
(sommige FOK!kers zijn echt wereldvreemd he?)
Ik ook niet, ook geen frituur zelfs, maar ik word wel regelmatig geBeFd, dus hoor ik er best bij, denk ik... ofzo...quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:11 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik drink heulemaal geen bier![]()
maar ik frituur wel![]()
dat dacht ik eigenlijk ook van mezelf, laat staan voor meest creatiefquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ook maar ergens voor in aanmerking kom
Beffen is okay!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook geen frituur zelfs, maar ik word wel regelmatig geBeFd, dus hoor ik er best bij, denk ik... ofzo...![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
dat dacht ik eigenlijk ook van mezelf, laat staan voor meest creatief
Terecht!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook geen frituur zelfs, maar ik word wel regelmatig geBeFd, dus hoor ik er best bij, denk ik... ofzo...![]()
ach gossjie....quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:15 schreef Janetje het volgende:
[..]Zat creativiteit nou maar in de familie...
Dat is het volgens sommigen ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:15 schreef zapsel het volgende:
[..]
Beffen is okay!![]()
was t maar een vak....![]()
Graag gedaan.quote:
quote:
Ik dacht dat jij me wel zou nominerenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Overigens: het is cerror, met een kleine c.
pardon, excuseert u mij, heb het niet bewust gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Overigens: het is cerror, met een kleine c.
Ja, wel echt heel jammer... een beetje een smet op de familie.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, wel echt heel jammer... een beetje een smet op de familie.
Beter smet op je familie dan op je geslachtsdeelquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, wel echt heel jammer... een beetje een smet op de familie.
Ja hee, sorry djennepennekennemenneke.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij me wel zou nomineren![]()
![]()
een beetje maarquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:23 schreef Janetje het volgende:
[..]En bedankt.. ik was al ongewenst.. nu ben ik ook al een smet..
Hoe kun je mij nou vergeten?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja hee, sorry djennepennekennemenneke.
Ik kan niet aan iedereen denken.
Naja.. dan ben ik tenminste nog iets he..quote:
ik kan je nomineren als grootste Fok!smet! ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. dan ben ik tenminste nog iets he..
Die categorie is er nog niet..quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik kan je nomineren als grootste Fok!smet! ofzo![]()
Ik smokkel je er bij grootste Fok!slet wel in, scheelt maar een letterquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die categorie is er nog niet..
Ben nog blij dat de categorie: "Slechtst terecht gekomen na abortus.." , er nog niet is..
Hehehe.. ik grootste Fok!slet.. tja.. het is weer eens een verandering he..quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik smokkel je er bij grootste Fok!slet wel in, scheelt maar een letter![]()
Nou zegquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:31 schreef jackson het volgende:
/ignore
oftewel later maar weer....
Het was weer gezellig
Hahahaha... die combi met mijn vorige postquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:31 schreef petre86 het volgende:
oja.. ff pimpen met sig
en dan gaan slapen![]()
![]()
enzo
niet liev meerquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:33 schreef cerror het volgende:
Komop jackson, niet zo boos.
Weesch niet boosch,
maar buk eenen poosch!
Öh ja, verkeerde gedicht.quote:
Ik ben altijd überbraaf hoor!quote:
Wanneer cerror een gedichtje schrijftquote:
Kijk, nou kan ik me er een voorstelling bij makenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wanneer cerror een gedichtje schrijft
en met zijn handen over zijn slapen dingetje wrijft
rijmwoorden uit zijn geest opdiept
denkt ie djen, je miept
Tja hee, wanneer ben jij nu in ONZ of een topic waar ik zit?quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja hee, wanneer ben jij nu in ONZ of een topic waar ik zit?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kijk, nou kan ik me er een voorstelling bij maken![]()
![]()
djenneke. nooit te beroerd een user te helpen... ofzo...quote:
Ey c, ze biedt aan je even te helpen..quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
djenneke. nooit te beroerd een user te helpen... ofzo...
Ze heeft al een vriend.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey c, ze biedt aan je even te helpen..
OFZO...!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey c, ze biedt aan je even te helpen..
quote:
Ik zeg het je..quote:
Ach ik was toch al een smet..quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
* djenneke janetje uit familie verstoot
D-D weer te neucken?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:51 schreef cerror het volgende:
Waar is Frank toch?
die mag hier niet meer komen van mijquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:51 schreef cerror het volgende:
Waar is Frank toch?
Net nieuw in de reeks en nu al de dienst uit maken he?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die mag hier niet meer komen van mij
Zullen we samen een clubje beginnen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:52 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Bah! Doe eens niet!
(en ja ik ben idd aandachtsgeil)
Wat nu weer?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die mag hier niet meer komen van mij
Ach.. de kleur kleding heb ik toch alquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nu ben je het zwarte schaap, promotie![]()
quote:
Dood?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:51 schreef cerror het volgende:
Waar is Frank toch?
quote:
het was te proberen tochquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:53 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Net nieuw in de reeks en nu al de dienst uit maken he?![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*hoort een toontje van jaloezie??
een gezamenlijke kloon waarmee we heel Fok! volblaten en aandacht vragen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zullen we samen een clubje beginnen?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef Janetje het volgende:
[..]Je noemt me nogsteeds familie
Ik maak de volgende wel, goe?
Met TT van Vikingmeisje..
En nog meer alcohol..quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:56 schreef Janetje het volgende:
Ik wil bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |