HUP SCHquote:Op donderdag 3 november 2005 17:34 schreef SCH het volgende:
Ik ga naar Heerenveen - duim voor onSCH - ik ben er morgenmiddag weer
*tong voor liefste user nomineert !quote:
wijgerdequote:Op donderdag 3 november 2005 17:45 schreef popolon het volgende:
Even spammen:
http://www.zamboni.nl/
Weblog van een goede bekende van me uit NL, is cameraman bij Studio Sport o.a.
Leuke items vaak, beetje inside.
Maakt me dat nou uit.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe is het met Euroborg clauwtje? Ziet er mooi uit op de photo's...
Is dat nu al bekendquote:Op donderdag 3 november 2005 18:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nederland - Rusland voor de Davis Cup schijnt plaats te gaan vinden in de RAI te Amsterdam. Ik weet niet, maar de andere optie, Brabanthallen in Den Bosch, had me leuker geleken
Enfin, we gaan naar Amsterdam
Eerste ronde wereldgroepquote:Op donderdag 3 november 2005 18:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Is dat nu al bekendNederland hoeft toch helemaal geen promotie/degradatieduel te spelen?
toetsenbord rraakt dus leegquote:Op donderdag 3 november 2005 19:00 schreef DeTolk het volgende:
Batterijen van m'n toeborginnen leeg te raken
Ow ieks. Succes/sterkte dan maar.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Morgen gaat ze definitief vaststellen of mijn neus gebroken is...
Daar noem je een paar helden op.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:07 schreef pascalheister het volgende:
Geweldig weer die oude beelden..
Van der Kuylen, Edström, gebroeders vd Kerkhof![]()
![]()
Dadelijk dvd 2 erin![]()
SKiete Wlyquote:Op donderdag 3 november 2005 19:07 schreef pascalheister het volgende:
Geweldig weer die oude beelden..
Van der Kuylen, Edström, gebroeders vd Kerkhof![]()
![]()
Dadelijk dvd 2 erin![]()
geweldig ook dat radiofragment van Jack V. Gelder tijdens de wedstrijd van PSV - Fc Magdeburg, kwartfinale Uefa Cup '78quote:
ik denk dat ze nog aan het bedenken zijn wie ze nu nemenquote:Op donderdag 3 november 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Vandaag geen korte mieremetten gemaakt met Amsterdamse boeven?
Wie zullen we vandaag afknallen? Tjezus, weet ik veel, we hebben er net 3 gehad, zijn er nog over dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik denk dat ze nog aan het bedenken zijn wie ze nu nemen
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, ik ben er mee gestopt per zonet, dus zou een leuke stunt zijn, snap je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |