Die Emoticonquote:Op donderdag 3 november 2005 11:40 schreef Bjoro het volgende:
ADRIAANTJE...TERINGLEIER !!!!!!!
[afbeelding]
Komt ook vlak voor de middag binnenwandelen....quote:Op donderdag 3 november 2005 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja lekker, ik was al wel even wakker, maar Fok! is teveel afleiding he.
Damn, je eigen dochter zeg......quote:Op donderdag 3 november 2005 11:23 schreef DeTolk het volgende:
Meisje vergiftigt moeder als eerbetoon aan moordenaar
Hier wordt voorlopig GEEN thee meer geschonken!
Hopelijk gaat Maudje normaal door het levenquote:
Neem aan dat het niet zo'n sicko wordtquote:Op donderdag 3 november 2005 12:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Maudje normaal door het leven
De ouders hebben dit toch voor een groot deel in de handquote:Op donderdag 3 november 2005 12:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Maudje normaal door het leven
gezien de lege flessen denk ik dat ik iets teveel wijn heb gedronken tijdens de tweede helft gisterenquote:
Koffie?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
gezien de lege flessen denk ik dat ik iets teveel wijn heb gedronken tijdens de tweede helft gisteren
dank uquote:
het is al middagquote:Ik ga naar huis.
Tot vanmiddag
neuh...deze is gejat uit een ander topic !quote:Op donderdag 3 november 2005 11:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die Emoticon
Heb je Adriaan ook??
Pas maar op dat niemand je daarvoor vergiftigen wil!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
neuh...deze is gejat uit een ander topic !
en ik ben niet zo handig met dat soort dingen
drink alleen nog maar water uit de automaat hierquote:Op donderdag 3 november 2005 12:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Pas maar op dat niemand je daarvoor vergiftigen wil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |