tegen wie moeten die eigelijk vanavond?quote:Op donderdag 3 november 2005 08:35 schreef just me het volgende:
Mogguh
leuk hoor de wedstrijd van Ajax bekijken bij mensen die voor Feijenoord zijn
Feyenoord hoeft vanavond nietquote:Op donderdag 3 november 2005 08:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
tegen wie moeten die eigelijk vanavond?
understatement van het jaar.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:38 schreef dndiek het volgende:
Hoi allemaal
[..]
Feyenoord hoeft vanavond niet
quote:
ik vind je vorige beter/quote:Op donderdag 3 november 2005 09:11 schreef SCH het volgende:
heuh - columnspam 2
Over een celdeur die dicht bleef
Van dat abonnement wil ik ook nog steeds afquote:Op donderdag 3 november 2005 10:44 schreef dndiek het volgende:
* dndiek gaat maar weer eens richting de belastingdienst![]()
Het is geen abonnement en als je er vanaf wil, dan moet je doodgaan of zorgen dat je naar het buitenland verhuist en hier geen inkomen meer hebt zitten... dan ben je van de (Nederlandse) belastingdienst afquote:Op donderdag 3 november 2005 10:45 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Van dat abonnement wil ik ook nog steeds af
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 3 november 2005 10:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het is geen abonnement en als je er vanaf wil, dan moet je doodgaan of zorgen dat je naar het buitenland verhuist en hier geen inkomen meer hebt zitten... dan ben je van de (Nederlandse) belastingdienst af
uberhaupt wel eens over nagedacht over het feit dat het belachelijk is dat er cellen nodig zijn ?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:11 schreef SCH het volgende:
heuh - columnspam 2
Over een celdeur die dicht bleef
Die Emoticonquote:Op donderdag 3 november 2005 11:40 schreef Bjoro het volgende:
ADRIAANTJE...TERINGLEIER !!!!!!!
[afbeelding]
Komt ook vlak voor de middag binnenwandelen....quote:Op donderdag 3 november 2005 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja lekker, ik was al wel even wakker, maar Fok! is teveel afleiding he.
Damn, je eigen dochter zeg......quote:Op donderdag 3 november 2005 11:23 schreef DeTolk het volgende:
Meisje vergiftigt moeder als eerbetoon aan moordenaar
Hier wordt voorlopig GEEN thee meer geschonken!
Hopelijk gaat Maudje normaal door het levenquote:
Neem aan dat het niet zo'n sicko wordtquote:Op donderdag 3 november 2005 12:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Maudje normaal door het leven
De ouders hebben dit toch voor een groot deel in de handquote:Op donderdag 3 november 2005 12:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Maudje normaal door het leven
gezien de lege flessen denk ik dat ik iets teveel wijn heb gedronken tijdens de tweede helft gisterenquote:
Koffie?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
gezien de lege flessen denk ik dat ik iets teveel wijn heb gedronken tijdens de tweede helft gisteren
dank uquote:
het is al middagquote:Ik ga naar huis.
Tot vanmiddag
neuh...deze is gejat uit een ander topic !quote:Op donderdag 3 november 2005 11:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die Emoticon
Heb je Adriaan ook??
Pas maar op dat niemand je daarvoor vergiftigen wil!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
neuh...deze is gejat uit een ander topic !
en ik ben niet zo handig met dat soort dingen
drink alleen nog maar water uit de automaat hierquote:Op donderdag 3 november 2005 12:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Pas maar op dat niemand je daarvoor vergiftigen wil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |