inderdaad, in de meeste shops mag het vanaf 16 zonder toestemming van ouders tegenwoordig en in enkele shops is het nog vanaf 18quote:op zaterdag 5 november 2005 00:05 schreef modwire het volgende:
[..]
bron??
volgens mij weet je niet waar je het over hebt..![]()
ooo ...... het zit dus net als een navelpiercingquote:op donderdag 3 november 2005 14:46 schreef guiliano het volgende:
niet zo zeuren, mn vriendin heeft dr ook een en het zit daar prima. net zoals een navel piercing. daarnaast is ze jou eigendom niet en doet haar vriend haar niks aan. niet zo allochoons-reageren dus (die hebben ook vaak zo'n "vader"-houdīng)
helemaal mee eens.quote:op vrijdag 4 november 2005 14:53 schreef puntenjager het volgende:
[..]
waar haal je het in godsnaam vandaan!? ben je haar vader!? -> nee!! en dan nog...
[..]
ok, dat is dus strafbaar. en nogmaals, ben jij de patriarch daar!? -> nee![]()
quote:op woensdag 2 november 2005 23:27 schreef hunk het volgende:
ik heb gezegd dat als ze het doorzet ik het eigenhandig verwijder
lijkt me vrij makkelijk in geval van ts, gewoon die broek naar beneden trekkenquote:op zondag 4 december 2005 21:02 schreef catch22- het volgende:
en hoe wou je er achter komen dat ze een clitpiercing heeft?
quote:op maandag 5 december 2005 02:02 schreef #ANONIEM het volgende:
ik zie dat die 'hunk' gebruiker niet meer post in dit topic. goed ook, hij kan beter zijn bek houden, maffe gast die hij is. gaat hij voor zijn zus bepalen wat zij mag doen en die vriend in elkaar slaan. als ik haar vriend was geweest en je zou me om zoiets slaan, zou ik je kapot slaan kutgast.
whahahaquote:
jij ben echt serieus een mongool,..quote:op maandag 5 december 2005 10:08 schreef hunk het volgende:
oke, update, ze heeft m inderdaad laten zetten. ik merkte t omdat ze wat ongemakkelijk liep en aan haar kruis zat. ik vroeg: is er wat, maar ze gaf me een grote bek. zondag heb ik gewacht tot ze in onder de douche stond en ben ik naar binnengestormd, bekeek ze de piercing net in de spiegel. ik heb hem er niet eigenhandig uitgehaald, wel heb ik mn pa getipt en die heeft gezegd dat ze hett ding eruit moest halen. dat is nu gebeurd.
en die vriend kan mij of mn pa maar beter even niet tegenkomen.
het is mijn zus, ik heb alle recht daartoe.quote:op maandag 5 december 2005 10:13 schreef het.ismij het volgende:
[..]
jij ben echt serieus een mongool,..
ongelofelijk.
ik heb alle recht daartoe, waar bemoei jij je meequote:op maandag 5 december 2005 10:15 schreef joene het volgende:
waar haal je het gore lef vandaan je ermee te bemoeien zeg.
straks claim je nog het recht te hebben haar te neucken als je er zin in hebt.quote:op maandag 5 december 2005 10:19 schreef hunk het volgende:
[..]
het is mijn zus, ik heb alle recht daartoe.
wat ben jij ziek zegquote:op maandag 5 december 2005 10:20 schreef joene het volgende:
[..]
straks claim je nog het recht te hebben haar te neucken als je er zin in hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |