onwetend.quote:op maandag 5 december 2005 14:43 schreef staps.nl het volgende:
'ignorant' (sorry weet even het nl woord niet)
je hebt geen idee hoe het zusje van ts is,.. dus je kan daar absoluut niet over oordelen.quote:op maandag 5 december 2005 14:42 schreef plae@ het volgende:
[..]
ik neem aan dat je emotioneler wat stabieler bent, iets verstandiger (etc etc) als je wat ouder bent. dan weet je beter wat je wilt.
ik vind je helemaal geen breezer omdat je een tatouage hebt.
valt wel mee denk ik. maakt ook niet uit. ik zeg gewoon wat ik zou doen in zo'n situatie en dan gaat zo'n sukkel op zo'n manier reageren. slaat nergens op ja, psychisch gestoorde mensen zoals de ts mogen van mij in elkaar geslagen worden.quote:
ik denk eerder in de zin van,. gelofig/niet van deze tijd.quote:op maandag 5 december 2005 14:46 schreef dustpuppy het volgende:
geloof echter dat het woord wat het meest op fuif van toepassing is, naief is.
u bedoelt wegsnijden en dan de boel gedeeltelijk dichtnaaien?quote:op maandag 5 december 2005 14:43 schreef staps.nl het volgende:
de clitoris weghalen zoals je moslim mede-fanatici dat is verminking, niet een sieraadje dat mooi en lekker is.
alsof zij niet zonder die vriend ook een piercing had genomenquote:op maandag 5 december 2005 14:37 schreef plae@ het volgende:
dat zelf binnenstormen is een beetje boel sneu. maar ik kan me voorstellen dat jullie niet echt blij zijn met die vriend.
in elkaar slaan is imo ene tikje overdreven, maar een tik terug naar de realiteit anno 2005 is niet overbodig denk ikquote:op maandag 5 december 2005 14:47 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
valt wel mee denk ik. maakt ook niet uit. ik zeg gewoon wat ik zou doen in zo'n situatie en dan gaat zo'n sukkel op zo'n manier reageren. slaat nergens op ja, psychisch gestoorde mensen zoals de ts mogen van mij in elkaar geslagen worden.
de naar plaea,.. doet me denken aan pleâhquote:moet zo'n plaea geval niet tegen mij beginnen te mekkeren.
dat zit er dik in ja.quote:op maandag 5 december 2005 14:50 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
alsof zij niet zonder die vriend ook een piercing had genomen![]()
ik zat meer in de richting te denken van: hij leest iets in een oud boek en neemt het meteen voor waar aan.quote:op maandag 5 december 2005 14:48 schreef het.ismij het volgende:
ik denk eerder in de zin van,. gelofig/niet van deze tijd.
volgens mij wil hij het liefste terug naar de middeleeuwen,..
vind ik niet overbodig. hij wil die vriend zelf ook in elkaar slaan. terwijl hij de douche binnenstormde om de kut van haar zus te bekijkenquote:op maandag 5 december 2005 14:52 schreef het.ismij het volgende:
in elkaar slaan is imo ene tikje overdreven, maar een tik terug naar de realiteit anno 2005 is niet overbodig denk ik
indd ver minking van de goddelijkheden van een vrouw,..quote:op maandag 5 december 2005 14:48 schreef plae@ het volgende:
[..]
u bedoelt wegsnijden en dan de boel gedeeltelijk dichtnaaien?
whahah,.. i crack myself,..quote:dat valt onder onze cultuur. ik klaag ook niet over uw sinterklaas activiteiten waarin u zwarten als knechten misbruikt.
verminking? wij vrolijken/sieren de boel juist op. daar staat 90% in dit topic toch juist achter. en dan ga je me nu ineens op dat punt afkraken.quote:op maandag 5 december 2005 14:55 schreef het.ismij het volgende:
[..]
indd ver minking van de goddelijkheden van een vrouw,..![]()
[..]
whahah,.. i crack myself,..
en waarom mag een vrouw niet van sex genieten precies?quote:op maandag 5 december 2005 14:48 schreef plae@ het volgende:
u bedoelt wegsnijden en dan de boel gedeeltelijk dichtnaaien?
dat valt onder onze cultuur. ik klaag ook niet over uw sinterklaas activiteiten waarin u zwarten als knechten misbruikt.
weet ik veel wie dat bepaald heeftquote:op maandag 5 december 2005 15:03 schreef dustpuppy het volgende:
[..]
en waarom mag een vrouw niet van sex genieten precies?
allahquote:
oude afrikaanse traditie vertellen verschillende redenen, dat de vrouw een leep wezen is die anders niet trouw zal zijn tot het fabeltje dat een vrouw zal uitgroeien tot een man anders...quote:op maandag 5 december 2005 15:03 schreef dustpuppy het volgende:
[..]
en waarom mag een vrouw niet van sex genieten precies?
idd. als jij bevredigt wordt mag je niet stoppen voordat de vrouw ook bevredigd isquote:op maandag 5 december 2005 15:09 schreef erodome het volgende:
de islam verplicht het zelfs de vrouw genot te bieden in een huwelijk...
vrouwen kunnen toch niet hard slaan...quote:op maandag 5 december 2005 15:10 schreef darkwolf het volgende:
sorry hunk maar als ik jou zusje was geweest, en ik had dit topic van jou gelezen... oehhhh...
nee serieus als ik een broer of zus zou hebben die zoiets op een forum zou zetten over mij en denkt dingen over mij te kunnen beslissen...
dude... dan was het niet mijn vriend die een ros van jou zal ontvangen, ik denk dat ik heel kwaad op jou af zal stormen en je een ros zal verkopen.
haar leven, haar lichaam. punt.
wat een achterlijke opmerking. heb dan in ieder geval de feiten over een persoon op een rijtje voordat je hem of haar aanvalt.quote:op maandag 5 december 2005 14:53 schreef dustpuppy het volgende:
[..]
ik zat meer in de richting te denken van: hij leest iets in een oud boek en neemt het meteen voor waar aan.
hmmm, ik krijg het gevoel dat we hier massaal in de zeik genomen worden door een grapjas.quote:op maandag 5 december 2005 15:31 schreef hunk het volgende:
bas, vuile klootzak.
!!!!!!!!!!! voor de duidelijkheid, dit is michelle achter zijn comp. dat je achter mijn rug om me loopt te verlinken is al erg, dat je met je gore moed de douche instampt zal ik je nooit vergeven, maar dat je op internet stoer je kutacties loopt te pimpen![]()
![]()
je zult het nog wel merken, vieze homo, jij moet oppassen! nee, pas maar niet op.
ga maar dood, klootzak,
en ik zal me ook eens regastreren op fok, heb nog wel dingen over jou te vertellen.
michelle is de betreffende zus?quote:op maandag 5 december 2005 15:31 schreef hunk het volgende:
edit
er gaat iemand vandaag klappen krijgen
bas
er zijn natuurlijk wel grenzen. als mensen hebben we te maken met een stelsen van normen en waarden die het samenleven in een complexe sociale systeem mogelijk maakt. dat vereist een goede opvoeding een maatschappelijke sturing. vrijheid kan slechts in een bepaalde mate worden gerealiseerd.quote:op maandag 5 december 2005 13:27 schreef bierie het volgende:
[..]
wat hoop ik dat jij onvruchtbaar blijkt te zijn zeg
- respect voor al het leven: ik vind dat geen enkel levend wezen het bezit is van een ander levend wezen. zou je niet zeggen![]()
hear hear!!!quote:op maandag 5 december 2005 15:31 schreef hunk het volgende:
bas, vuile klootzak.
!!!!!!!!!!! voor de duidelijkheid, dit is michelle achter zijn comp. dat je achter mijn rug om me loopt te verlinken is al erg, dat je met je gore moed de douche instampt zal ik je nooit vergeven, maar dat je op internet stoer je kutacties loopt te pimpen![]()
![]()
je zult het nog wel merken, vieze homo, jij moet oppassen! nee, pas maar niet op.
ga maar dood, klootzak,
en ik zal me ook eens regastreren op fok, heb nog wel dingen over jou te vertellen.
alsof het jaartal van enig belang is! en een versiering? het doet juist afbreuk aan de integriteit van het lichaam! het zal mij verder een zorg zijn, maar het zal onder mijn dak niet gebeuren! oh nee!quote:op maandag 5 december 2005 13:51 schreef het.ismij het volgende:
pff fuif,.. jou reacties zijn echt zo onbegrijpelijk en zooo niet 2005!!
wtf is er nou op tegen,.. een versiering die alleen je vriend bwwonderd,. lekker belangrijk.
wat ben ik blij dat je mijn pa niet bent,.. dan had ik al 1000x op straat gestaan,..![]()
nou, jullie horen het! grijp jullie kans en haal de heggeschaar maar vast uit de schuur!quote:op maandag 5 december 2005 14:37 schreef dustpuppy het volgende:
[..]
er zit voor degene die ervoor zorgt dat fuifduif zich niet voort kan planten, waarschijnlijk wel een darwin award in ook![]()
percings en tattoo's zijn inderdaad versieringen.quote:op maandag 5 december 2005 15:36 schreef fuifduif het volgende:
[..]
alsof het jaartal van enig belang is! en een versiering? het doet juist afbreuk aan de integriteit van het lichaam! het zal mij verder een zorg zijn, maar het zal onder mijn dak niet gebeuren! oh nee!
hap hap hapquote:op maandag 5 december 2005 15:32 schreef fuifduif het volgende:
wat een achterlijke opmerking. heb dan in ieder geval de feiten over een persoon op een rijtje voordat je hem of haar aanvalt.!
een permanente verandering is nooit een versiering.quote:op maandag 5 december 2005 15:41 schreef het.ismij het volgende:
[..]
percings en tattoo's zijn inderdaad versieringen.
net als je haar verven /in een bepaald model knippen.
en dustpuppy owns,..quote:
whoops...quote:op maandag 5 december 2005 10:08 schreef hunk het volgende:
oke, update, ze heeft m inderdaad laten zetten. ik merkte t omdat ze wat ongemakkelijk liep en aan haar kruis zat. ik vroeg: is er wat, maar ze gaf me een grote bek. zondag heb ik gewacht tot ze in onder de douche stond en ben ik naar binnengestormd, bekeek ze de piercing net in de spiegel. ik heb hem er niet eigenhandig uitgehaald, wel heb ik mn pa getipt en die heeft gezegd dat ze hett ding eruit moest halen. dat is nu gebeurd.
en die vriend kan mij of mn pa maar beter even niet tegenkomen.
amenquote:op maandag 5 december 2005 18:39 schreef darkwolf het volgende:
[..]
whoops...
hier had ik dus over heen gelezen en dus liep mijn vorige reactie dus wat achter op de feiten.
je hebt dus zoals ik adviseerde je ouders in gelicht.
dit vindt ik een stuk beter dan eigenhandig actie gaan ondernemen op grotere schaal der operatie.
ik vindt het ergens wel zwaar matig dat je het hebt gedaan en dat je je er mee hebt bemoeit.
haar shizzle toch als haar ouders erachter komen?
ben blij te lezen dat ze zich niet zo laat kisten in iedergeval.
ik snap haar reactie die ik op pagina 6 maar al te goed.
en dat testosterone gehalte van jou en pa... how truely primitive this two legged specie is.
vergeten jullie niet je stenen knuppel bij je te dragen voor als je hem tegen komt!?![]()
sorry hoor maar ze heeft het toch niet onder druk laten doen?
je gaat toch niet de partner van je zusje in elkaar beuken om een suggestie / idee die zij uiteindelijk heeft laten uitvoeren op basis van haar keuze?
fuifduif?
let me tell you something about freedom.
it's mine in everyway i want it.
in dat opzicht ben geen onderdeel van deze maatschappij.
ik ben van niemand, en niemand is van mij, en neem alle vrijheid die ik voor mijzelf opeis om goed te kunnen leven.
michelle... keep up the fight!
en dit zegt meteen wat je aan je familie hebt.
ik deel gewoon bijna je furieusheid met dat ik dit tik.
(maar dat is ook waarom god mij niet in zo'n gezin heeft geplaatst... god weet dat ik zoiets van mijn leven niet zou tolereren noch zou het zin hebben! my body! my life!)
this is your wake-up call.quote:op maandag 5 december 2005 18:39 schreef darkwolf het volgende:
(maar dat is ook waarom god mij niet in zo'n gezin heeft geplaatst... god weet dat ik zoiets van mijn leven niet zou tolereren noch zou het zin hebben! my body! my life!)
een piercing is geen permanente versiering....quote:op maandag 5 december 2005 15:42 schreef fuifduif het volgende:
[..]
een permanente verandering is nooit een versiering.
wat is het verschil met een oorbelletje dan, waarom dat wel en dit niet?quote:op maandag 5 december 2005 19:45 schreef fuifduif het volgende:
hallo mensen, we hebben het hier niet over een oorbelletje, maar een clitpiercing! als ze volwassen is, is het haar zaak. maar op dit moment hebben haar ouders (en haar broer) het recht om er een stokje voor te steken.
en als jij dat durft te doen ben je nog een grotere smeerlap dan haar vriendje en vind ik dat hij je gerust een hengst mag verkopen want wat jij van plan bent zal wel pijnlijker zijn!quote:op woensdag 2 november 2005 23:32 schreef hunk het volgende:
[..]
incest is sex, als ik m eruit rag zal ze er niet van genieten.
ouders kan ik me nog wel een beetje voorstellen, maar haar broer?quote:op maandag 5 december 2005 19:45 schreef fuifduif het volgende:
hallo mensen, we hebben het hier niet over een oorbelletje, maar een clitpiercing! als ze volwassen is, is het haar zaak. maar op dit moment hebben haar ouders (en haar broer) het recht om er een stokje voor te steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |