Sinds wanneer is die uit?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:39 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Fullmetal Alchemist Movie: The Conqueror of Shambala
preorderquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:40 schreef Intrepidity het volgende:
Sinds wanneer is die uit?
Die MOET ik hebben gewoon
Thanks, die gaan we proberen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:18 schreef rew- het volgende:
[..]
Hmm ik heb ongeveer hetzelfde gezien als jij, en ik vond BECK! ook echt een SUPERanime. Staat zeker in mijn top 4 samen met kimi, fullmetal alchemist, wolf's rain.
Gaat over een beetje een eenzame gozer zonder echt veel vrienden ofzo, beetje de nerd van zijn school, die een beetje gitaar leert spelen en zo een beetje het bandleven inrolt.
Klinkt lam en klinkt alsof je het alleen leuk kan vinden als je van het type muziek houdt (beetje rock), maar ik vond hem echt geweldig.
edit: waarom heb je bleach niet gezien?!!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!
Waar heb je besteld?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:43 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
preorderGeen idee eigenlijk, ik moet 'm gewoon hebben
Check ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:45 schreef Orealo het volgende:
[..]
Thanks, die gaan we proberen!
Oh, en Bleach kijk ik trouw elke week, vergeten aan het lijstje toe te voegen
Blood+ is een aanrader!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:35 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Check ook
Black cat
Blood+
No e in
Shakugan no shana
Alle 4 meer dan de moeite waard om te volgen.![]()
Ik leef met je meequote:Op zondag 8 januari 2006 04:09 schreef Orealo het volgende:
[..]
Jammer, ik kan 't van m'n stufi ook niet betalen, dus dan maar baantje zoeken![]()
Het het nou Mezzo 0 of gewoon Mezzo?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:34 schreef PDOA het volgende:
Dees laatst besteld, en gekregen:
Is de serie gebasseerd op de OVA Mezzo Forte van Yasuomi Umetsu (Kite). Erg lollig.
[afbeelding]
Zeker een grappige seriequote:
Ja he, ik hoor van veel mensen dat ze het een saaie film vinden maar ik heb me uitstekend vermaakt! Goed geregisseerd, leuk onderwerp, goede muziek en animatie etc.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:44 schreef Megumi het volgende:
Tokyo godfathers was echt een leuke film om te kijken.
SNEL ANNULEREN DIE BESTELLING.quote:
Och jeetje toch...quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef WarSnake het volgende:
Wat je hebt gekocht is niets minder dan een bootleg
Net de eerste aflevering van BECK gezien, en die ga ik zeker volgenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:18 schreef rew- het volgende:
[..]
Hmm ik heb ongeveer hetzelfde gezien als jij, en ik vond BECK! ook echt een SUPERanime. Staat zeker in mijn top 4 samen met kimi, fullmetal alchemist, wolf's rain.
Gaat over een beetje een eenzame gozer zonder echt veel vrienden ofzo, beetje de nerd van zijn school, die een beetje gitaar leert spelen en zo een beetje het bandleven inrolt.
Klinkt lam en klinkt alsof je het alleen leuk kan vinden als je van het type muziek houdt (beetje rock), maar ik vond hem echt geweldig.
edit: waarom heb je bleach niet gezien?!!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!
Mooi zoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:18 schreef Orealo het volgende:
[..]
Net de eerste aflevering van BECK gezien, en die ga ik zeker volgenbedankt!
lijkt me inderdaad erg leukquote:Op zondag 8 januari 2006 16:29 schreef Jordy-B het volgende:
Als je Azumanga Daioh tof vond, moet je ook 'ns een blik werpen op Pani Poni Dash
boeiequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:33 schreef outcast_within het volgende:
Leuke site. Wel allemaal girly anime (robots en vechten wil ik zien)
Leuke manager ook:
June 28 (Kraga-kun): Hello losers! I'm adding a full series once again. You guys are the cheapest leechers ever though. But whatever, just watch the website die and don't donate, because you're all too poor to miss a couple bucks. >___>; I'm poor, well see ya, enjoy Pita Ten. 26 episodes up for download!
Mooiste anime everquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef Orealo het volgende:
[..]
boeie![]()
Leech leech leech leech leech![]()
Probeer Kimi Ga Nozomu Eien eens
Hoe vind je um ? Ik heb em net afgekekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:22 schreef fumoffu het volgende:
ow jah verder volg ik nu green green en midori no hibi
Ik ga zo aflevering 4 kijken, en 't verhaal begint nu echt vorm te krijgenquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:41 schreef rew- het volgende:
[..]
Mooi zoHij wordt nog veel mooier naarmate je verder komt (is bij bijna alle anime zo, maar goed).
Laat hier ff weten wat je ervan vind
leuke serie vol humor heb me ziek gelachen. vooral toen hij haar hand werd. was een leuke serie om ff tussendoor te kijken. heb nu net school rumble binnen en shuffle. ben benieuwd of dat wat isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:13 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Hoe vind je um ? Ik heb em net afgekeken
Bedankt voor je toevoegingquote:Op maandag 23 januari 2006 13:28 schreef Baka-Tuuk het volgende:
Heb ff de hele topic doorgelezen, kom lekker veel anime tegen waar ik zelf ook veel plezier aan heb gehad!!!
Mis er wel een paar, zoals Berserk, is een ouwe, maar heel bruut!
Mononoke Hime, erg vermakelijke film ( de voiceovers in het engels zijn van Mini Driver en Jada Pinket-Smith en Billy-Bob Thorton.... )
Macross Zero, erg mooie anime (is een OVA)
Vampire Hunter D, cool
Mär Heaven, beetje kinderachtig maar wel de moeite waard om eens te proberen.
Howl's Moving Castle, beetje een hype geweest een half jaar geleden, wel gave film van Hayao Miyazaki (ook van Mononoke, Spirited Away, etc.)
Final Fantasy 7 Advent Children,......... Need I say more...?
Basilisk, hele brute ninja serie (Licensed, maar wordt nog wel gesubbed, goed zoeken)
Samurai 7, afgeleid van de chinese film, die de voorloper is van de Western. (gelicensed, vast ook wel verkrijgbaar, is ook maar 25 afleveringen)
Heb er vast nog wel meer gezien, maar kan het niet allemaal reproduceren of jullie hebben het al gepost.
Ben fan van Bleach, Naruto, Blood+, Tsubasa Chronicles, Hunter x Hunter, Hellsing, FMA, Appleseed and many more!
Kga nu wel aan Elfenlied beginnen na jullie enthousiaste opmerkingen
Btw. kheb gelezen dat de Naruto filler-arcs tot ongeveer maart door gaan. Ze doen dit (net zoals bij Bleach) omdat ze nu net zover zijn in de Manga als in de anime... en dat gaat natuurlijk niet...
Dus als je echt wilt weten wat er allemaal gebeurd, dan moet je de Manga's lezen! (gesubbed)
Zo dat was even mijn toevoeging![]()
DD] Kimi Ga Nozomu Eien TV:quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef Orealo het volgende:
[..]
boeie![]()
Leech leech leech leech leech![]()
Probeer Kimi Ga Nozomu Eien eens
OMG wat een redenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
DD] Kimi Ga Nozomu Eien TV:
Narumi Takayuki is a third year high school student, who doesn't study very much for the college entrance exams. However, he is wasting his days neither studying nor being able to find anything else interesting to do. His friends Taira Shinji and Hayase Mizuki are both busy with studying and swimming, so Takayuki is left feeling very alone. Until one day, when he meets a girl..
:S ok maar alleeen omdat jij het zegt. heb laatst ook per ongeluk bridgetjonesdiaryboxgekochtomdatikdedoosmoooivond.
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
DD] Kimi Ga Nozomu Eien TV:
Narumi Takayuki is a third year high school student, who doesn't study very much for the college entrance exams. However, he is wasting his days neither studying nor being able to find anything else interesting to do. His friends Taira Shinji and Hayase Mizuki are both busy with studying and swimming, so Takayuki is left feeling very alone. Until one day, when he meets a girl..
:S ok maar alleeen omdat jij het zegt. heb laatst ook per ongeluk bridgetjonesdiaryboxgekochtomdatikdedoosmoooivond.
Ik zeg niksquote:Op maandag 23 januari 2006 15:13 schreef outcast_within het volgende:net de eerste aflevering gezien van kimi ga nou eens op tv.
Demmit ben een sucker voor zoetsappige shit lijkt het haast. Vond het best leuk en je zit er meteen in. Alleen dat meisje meisje is wel mega verlegen zeg. En uiteindelijk zullen ze toch wel uitelkaar gaan zodat hij met zijn echte liefde samen kan zijn. (zeg maar niks.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |