Hmm ik heb ongeveer hetzelfde gezien als jij, en ik vond BECK! ook echt een SUPERanime. Staat zeker in mijn top 4 samen met kimi, fullmetal alchemist, wolf's rain.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:53 schreef Orealo het volgende:
Speaking of which..
Weet iemand nog een leuke anime met een dezelfde setting/feel als Chobits/Wolfs Rain?
[sub] al gezien : Elfen Lied, Naruto, Chobits, Wolfs Rain, Kimi ga nozomu eien, Full metal alchemist, Jinki Extend, Koi, en nog wat die ik vergeten ben)
Inderdaad, Bleachquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:18 schreef rew- het volgende:
[..]
Hmm ik heb ongeveer hetzelfde gezien als jij, en ik vond BECK! ook echt een SUPERanime. Staat zeker in mijn top 4 samen met kimi, fullmetal alchemist, wolf's rain.
Gaat over een beetje een eenzame gozer zonder echt veel vrienden ofzo, beetje de nerd van zijn school, die een beetje gitaar leert spelen en zo een beetje het bandleven inrolt.
Klinkt lam en klinkt alsof je het alleen leuk kan vinden als je van het type muziek houdt (beetje rock), maar ik vond hem echt geweldig.
edit: waarom heb je bleach niet gezien?!!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!
Sinds wanneer is die uit?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:39 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Fullmetal Alchemist Movie: The Conqueror of Shambala
preorderquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:40 schreef Intrepidity het volgende:
Sinds wanneer is die uit?
Die MOET ik hebben gewoon
Thanks, die gaan we proberen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:18 schreef rew- het volgende:
[..]
Hmm ik heb ongeveer hetzelfde gezien als jij, en ik vond BECK! ook echt een SUPERanime. Staat zeker in mijn top 4 samen met kimi, fullmetal alchemist, wolf's rain.
Gaat over een beetje een eenzame gozer zonder echt veel vrienden ofzo, beetje de nerd van zijn school, die een beetje gitaar leert spelen en zo een beetje het bandleven inrolt.
Klinkt lam en klinkt alsof je het alleen leuk kan vinden als je van het type muziek houdt (beetje rock), maar ik vond hem echt geweldig.
edit: waarom heb je bleach niet gezien?!!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!
Waar heb je besteld?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:43 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
preorderGeen idee eigenlijk, ik moet 'm gewoon hebben
Check ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:45 schreef Orealo het volgende:
[..]
Thanks, die gaan we proberen!
Oh, en Bleach kijk ik trouw elke week, vergeten aan het lijstje toe te voegen
Blood+ is een aanrader!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:35 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Check ook
Black cat
Blood+
No e in
Shakugan no shana
Alle 4 meer dan de moeite waard om te volgen.![]()
Ik leef met je meequote:Op zondag 8 januari 2006 04:09 schreef Orealo het volgende:
[..]
Jammer, ik kan 't van m'n stufi ook niet betalen, dus dan maar baantje zoeken![]()
Het het nou Mezzo 0 of gewoon Mezzo?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:34 schreef PDOA het volgende:
Dees laatst besteld, en gekregen:
Is de serie gebasseerd op de OVA Mezzo Forte van Yasuomi Umetsu (Kite). Erg lollig.
[afbeelding]
Zeker een grappige seriequote:
Ja he, ik hoor van veel mensen dat ze het een saaie film vinden maar ik heb me uitstekend vermaakt! Goed geregisseerd, leuk onderwerp, goede muziek en animatie etc.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:44 schreef Megumi het volgende:
Tokyo godfathers was echt een leuke film om te kijken.
SNEL ANNULEREN DIE BESTELLING.quote:
Och jeetje toch...quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef WarSnake het volgende:
Wat je hebt gekocht is niets minder dan een bootleg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |