Mijn god wat de fokis dit?quote:
de meiden hebben zich verkleed als twee personages uit Chobits.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:35 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Mijn god wat de fokis dit?
Is dit anime?
Wel lekker
Heb em net gezien en hij is strak kan niet wachten voor de volgende. Ik dacht te zien dat de volgende pas op 6 december komt. Ik dacht het te zien bij het voor stukje voor de volgende keer. rond de 24:00 (bij die van datebayo)quote:Op woensdag 23 november 2005 10:34 schreef Miesjel het volgende:
Bleach 59 is er en is gaaf!
volgens mij is hier niets van waar. Ik heb gehoord dat er geen fillers kwamen. altans nu nog niet. Als ze nu ook nog voor bleach fillers gaan maken tegelijk met naruto dan haken er steeds meer mensen af. Als ze fillers gaan doen zal dat pas als naruto weer een beetje interresant wordt.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:48 schreef SureZal het volgende:
idd
ik ben nog steeds bang voor fillers. Bij de spoiler van volgende week gaat het al over een voetbal iets ofzo :/
ooh, ok.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
de meiden hebben zich verkleed als twee personages uit Chobits.
Dit verkleden als animé- en gameskarakters (cosplay genoemd, een verbastering van costume play) kom je vooral tegen bij animé- en games-expo's...
Je hebt ook cosplay-clubs... Dit schijnt in Japan 'n schoolactiviteit te zijn (het is op die manier in ieder geval wel al 'ns het onderwerp van een animéserie geweest, namelijk van Cosplay Complex)
Sites mogen niet geplaatst worden... (warez)quote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef Sputnik het volgende:
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar Elfenlied en Mai Hime, iemand een site waar ze die nog aanbieden?
waarschijnlijk... 't is een hobby.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:37 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
ooh, ok.
*snapt (weer een stuk wijzer)
Zoals die meisjes een tijd terrug als streetfighter-vrouw de straat op gingen
Zal Shonen Jump / TV-Tokyo een worst zijn of Naruto ook al bezig is met fillers... die lui willen gewoon geld hebben, en hoe meer episodes (hoe fillerig ze ook zijn) hoe meer geld.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:49 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Heb em net gezien en hij is strak kan niet wachten voor de volgende. Ik dacht te zien dat de volgende pas op 6 december komt. Ik dacht het te zien bij het voor stukje voor de volgende keer. rond de 24:00 (bij die van datebayo)
[..]
volgens mij is hier niets van waar. Ik heb gehoord dat er geen fillers kwamen. altans nu nog niet. Als ze nu ook nog voor bleach fillers gaan maken tegelijk met naruto dan haken er steeds meer mensen af. Als ze fillers gaan doen zal dat pas als naruto weer een beetje interresant wordt.
-------------------------------------------------------
Ben op dit moment de eerste tien afl. van Inuyasha aan het downen en You're under arrest seizoen 1 (afl. 1 t/m 52). Zal wel kijken wat het is.
amazonequote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef Sputnik het volgende:
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar Elfenlied en Mai Hime, iemand een site waar ze die nog aanbieden?
Vind je het niet vervelend dat ze gewoon om het verhaal heen draaien?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:26 schreef Sputnik het volgende:
epi van Bleach was zeer goed ^^ Had 'm voluit over de home-cinema staan en die muziek erbij doet het 'm toch \^^/
fillers, ik zal wss een van de weinigen zijn die niet zo mauwt om fillers, bij Naruto vind ik het in elk geval niet erg. Nu ken ik ook de manga niet daarvan dus elke aflevering is voor mij nog steeds nieuw. Vermaak me nog wel met Naruto.
Idd, die fillers boeien mij ook niets... Naruto is op dit moment wel minder spannend, maar ik vermaak mij ook nog steeds met elke aflevering. Ik vond die ene van deze week wel grappig...quote:Op donderdag 24 november 2005 01:26 schreef Sputnik het volgende:
epi van Bleach was zeer goed ^^ Had 'm voluit over de home-cinema staan en die muziek erbij doet het 'm toch \^^/
fillers, ik zal wss een van de weinigen zijn die niet zo mauwt om fillers, bij Naruto vind ik het in elk geval niet erg. Nu ken ik ook de manga niet daarvan dus elke aflevering is voor mij nog steeds nieuw. Vermaak me nog wel met Naruto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Ah My goddessquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:51 schreef DJ_WB het volgende:
ik moet weer aan een nieuwe serie gaan beginnen om te sparen![]()
love hina inc de movies mijn eerste anime![]()
lain mijn best tot nu toe geziene anime serie![]()
hack vond ik geen hol aan halverwege gestopt
tenchi vind ik de films leuk maar serie was saai
en nu ben ik net klaar met
last exile ben ik net mee klaar en wat was dat mooi getekend![]()
maar waar moet ik nu aan beginnen![]()
zelf zit ik te denken aan DNA2
pokemon / dbz / gundam adviezen kunnen achterwege gelaten worden![]()
Witch hunter Robin , Ghost in the Shellquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:51 schreef DJ_WB het volgende:
ik moet weer aan een nieuwe serie gaan beginnen om te sparen![]()
love hina inc de movies mijn eerste anime![]()
lain mijn best tot nu toe geziene anime serie![]()
hack vond ik geen hol aan halverwege gestopt
tenchi vind ik de films leuk maar serie was saai
en nu ben ik net klaar met
last exile ben ik net mee klaar en wat was dat mooi getekend![]()
maar waar moet ik nu aan beginnen![]()
zelf zit ik te denken aan DNA2
pokemon / dbz / gundam adviezen kunnen achterwege gelaten worden![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
En spoiler tags? voor dat gevecht met die ouwe? daar wachten we toch allemaal op? en waar die cptn koe heen is gegaan en of ichigo nog word overgenomen door die horrow die in zijn hoofd zit
Hoe bedoel je dat? Soorten op welk vlak?quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:16 schreef -XX- het volgende:
Wil iemand mischien de hele lijst van anime/manga soorten neer zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |