D.N. Angel is wel leuk hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:31 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik ben nu Boys Be en D.N. Angel aan het downloaden.. Duurt nog wel ff denk ik
FMA is dacht ik al afgelopen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik kijk eigenlijk vooral films, als Ghost in the Shell, de Ghibli's, Akira, Appleseed, Jin-ro ec. Vroeger volgde ik altijd Dragonball Z en GT en Gundam Wing. Volg nu al een hele tijd Naruto. Maar vanwege al die fillers tegenwoordig valt die serie behoorlijk tegen de laatste tijd.![]()
Ben sinds vandaag begonnen met Bleach, wat me tot nu toe hartstikke bevalt. Denk dat ik als ik daarmee bij ben. Maar eens aan Cowboy Bebop en Full Metal Alchemist ga beginnen. Lopen die series nog of zijn die al afgelopen?
Volgens mij zijn ze beiden al afgelopen, FMA sowisoquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik kijk eigenlijk vooral films, als Ghost in the Shell, de Ghibli's, Akira, Appleseed, Jin-ro ec. Vroeger volgde ik altijd Dragonball Z en GT en Gundam Wing. Volg nu al een hele tijd Naruto. Maar vanwege al die fillers tegenwoordig valt die serie behoorlijk tegen de laatste tijd.![]()
Ben sinds vandaag begonnen met Bleach, wat me tot nu toe hartstikke bevalt. Denk dat ik als ik daarmee bij ben. Maar eens aan Cowboy Bebop en Full Metal Alchemist ga beginnen. Lopen die series nog of zijn die al afgelopen?
FMA is al lang gelicenceerd, maar dat betekend natuurlijk niet dat je hem niet kan downloaden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:40 schreef Jordy-B het volgende:
FMA is wel afgelopen... Die kan je dan dus eventueel in één keer downloaden (Of was 'ie al gelicenceerd)...
Cowboy Bebop loopt nu op TMF, maar is uit '98 (dus die is wel al 'n poosje afgelopen)
foeifoeifoei...quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:01 schreef 2DStylish het volgende:
[..]
FMA is al lang gelicenceerd, maar dat betekend natuurlijk niet dat je hem niet kan downloaden.![]()
Dat had ik ook, later word ie veeel beterquote:Op woensdag 9 november 2005 00:48 schreef rew- het volgende:
FMA = afgelopen
Cowboy bebop ook.
GetBackers moet ik nog mee verder, het is wel een leuk concept maar het bleef me toch niet echt boeien; heb 5 episodes gekeken ofzo. Zal er wel is mee verder gaan
In het beginnummer zie je 1000 zwaarden ofzo (allemaal roze) om Byakuya en Ichigo heen. Ik dacht dat dat zijn bankai was.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:26 schreef outcast_within het volgende:
Maar volgende bleach belooft wel weer wat. die scatter captain kan zijn scatter ban kai onder controle houden en die miljoenen scherven controleren dacht ik te zien
Dat gevecht tussen de twee vrouwen is wel redelijk geweest denk ik. Maar we hebben die oude vent nog. Dat Bankai zal nog wel een aflevering moeten wachten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:53 schreef Orealo het volgende:
Ik denk dat we misschien volgende week iets van Ichigo's bankai gaan zien
Maar volgende episode gaat denk ik zo :
Eerst vechten de 2 vrouwen nog een beetje, dan schakelen we over naar Ichigo die vecht met Byakuya, die z'n bankai oproept, ichigo roep zijn bankai op, Byakuya kijkt verbaasd <eind tune>
but thats a little guess
gooi daar eens een spoiler overquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:12 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Dat gevecht tussen de twee vrouwen is wel redelijk geweest denk ik. Maar we hebben die oude vent nog. Dat Bankai zal nog wel een aflevering moeten wachten.
Leuke aflevering trouwens!
Het zijn allemaal maar aannamens hoor.quote:
Je hebt het over een gevecht... Het gaat er niet om of het zeker is dat het gevecht is afgelopen, maar puur dat je het hele bestaan van dat gevecht verklapt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:20 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Het zijn allemaal maar aannamens hoor.
Ja maar bankai 1 (gewoon hetzelfde als met renji dwars door hem heen) en ik dacht te zien een soort van bankai 2 duizenden blaadjes die als een soort van windvlaag sierlijk en snel toeslaan en ook kan worden gebruikt als schild enzo.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:40 schreef SureZal het volgende:
[..]
In het beginnummer zie je 1000 zwaarden ofzo (allemaal roze) om Byakuya en Ichigo heen. Ik dacht dat dat zijn bankai was.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ja maar bankai 1 (gewoon hetzelfde als met renji dwars door hem heen) en ik dacht te zien een soort van bankai 2 duizenden blaadjes die als een soort van windvlaag sierlijk en snel toeslaan en ook kan worden gebruikt als schild enzo.
En spoiler tags? voor dat gevecht met die ouwe? daar wachten we toch allemaal op? en waar die cptn koe heen is gegaan en of ichigo nog word overgenomen door die horrow die in zijn hoofd zit
Toch?quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ja maar bankai 1 (gewoon hetzelfde als met renji dwars door hem heen) en ik dacht te zien een soort van bankai 2 duizenden blaadjes die als een soort van windvlaag sierlijk en snel toeslaan en ook kan worden gebruikt als schild enzo.
En spoiler tags? voor dat gevecht met die ouwe? daar wachten we toch allemaal op? en waar die cptn koe heen is gegaan en of ichigo nog word overgenomen door die hollow die in zijn hoofd zit
Ze kwamen me al bekend voor.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef Jordy-B het volgende:
Blood+ is wel tof... Beetje laag tempo, alleen.
paar screenshotjes van de eerste aflevering uit Het grote Anime/Manga topic deel 4
(Daar vind je ook screenshotjes van Black Cat, Jigoku Shojo en Mai Otome)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En omg! ik hoop niet dat de 22 fillers erin gooien net zoals bij Naruto.
Aan het eind van het beginnummer zie je dat DB het heeft gehoord
[ Bericht 13% gewijzigd door SureZal op 16-11-2005 19:18:36 ]すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:11 schreef SureZal het volgende:
YESSSS!!!!!Nee ik heb zeker geen zin in fillers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En omg! ik hoop niet dat de 22 fillers erin gooien net zoals bij Naruto.
Aan het eind van het beginnummer zie je dat DB het heeft gehoordOp zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Ik dacht zoiets te zien in de preview paar afleveringen terrugquote:Op woensdag 16 november 2005 19:11 schreef SureZal het volgende:
YESSSS!!!!!
[spoiler]
[ik weet niet wie het suggereerde maar dat schild van Senbonsakura (weet niet of ik het goed typ) was idd waar en ook wel vet om te zien, had je de manga al gelezen ofzo ?]
ach, het zal wel niet. het kán/mag gewoon niet!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik dacht zoiets te zien in de preview paar afleveringen terrug
En idd OMG. Ik heb ff dat zinnetje bekeken en ipv een leuk grapje een filler arc van 22 episodes. BAKAH!
Het begon net erg interessant te worden
Dit lijkt me wel een leuke serie, titel iemand?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:08 schreef uppie83 het volgende:
Van een andere serie die ik heb gezien ben ik de naam kwijt. Het gaat over een engel die de hoofdpersoon moet helpen zodat ze haar engel examen kan halen. Tijdens het verhaal woont ze echter samen met een demon in opleiding.
Pita Ten toevallig?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:59 schreef Hopey het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een leuke serie, titel iemand?
Juist dat is emquote:
Solty Rei is zeker een leuke serie, alleen 't is een beetje bekend materiaal...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:59 schreef Hopey het volgende:
@Jordy Ik zou Solty Rei wel willen zien
Ja die ken ik onder de naam 'Wonderful Day' zoals ik in mijn bovenstaande post al zei heb ik die in de bioscoop gezien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:53 schreef PDOA het volgende:
Iemand Sky Blue al gezien? Deze Koreaanse (anime)film wordt al vergeleken met klassiekers zoals 'Akira' en 'Ghost in the Shell', hoewel de film wisselende kritieken krijgt.
Cover:
[afbeelding]
Mooie plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me een aardige film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |