abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32086534
Ik ben nu Boys Be en D.N. Angel aan het downloaden.. Duurt nog wel ff denk ik
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:35:00 #52
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_32089719
Ik kijk eigenlijk vooral films, als Ghost in the Shell, de Ghibli's, Akira, Appleseed, Jin-ro ec. Vroeger volgde ik altijd Dragonball Z en GT en Gundam Wing. Volg nu al een hele tijd Naruto. Maar vanwege al die fillers tegenwoordig valt die serie behoorlijk tegen de laatste tijd.
Ben sinds vandaag begonnen met Bleach, wat me tot nu toe hartstikke bevalt. Denk dat ik als ik daarmee bij ben. Maar eens aan Cowboy Bebop en Full Metal Alchemist ga beginnen. Lopen die series nog of zijn die al afgelopen?
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:36:48 #53
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_32089767
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:31 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik ben nu Boys Be en D.N. Angel aan het downloaden.. Duurt nog wel ff denk ik
D.N. Angel is wel leuk hoor
pi_32090250
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik kijk eigenlijk vooral films, als Ghost in the Shell, de Ghibli's, Akira, Appleseed, Jin-ro ec. Vroeger volgde ik altijd Dragonball Z en GT en Gundam Wing. Volg nu al een hele tijd Naruto. Maar vanwege al die fillers tegenwoordig valt die serie behoorlijk tegen de laatste tijd.
Ben sinds vandaag begonnen met Bleach, wat me tot nu toe hartstikke bevalt. Denk dat ik als ik daarmee bij ben. Maar eens aan Cowboy Bebop en Full Metal Alchemist ga beginnen. Lopen die series nog of zijn die al afgelopen?
FMA is dacht ik al afgelopen.

Ben net klaar met Densha Otoko echt een humor serie (overigens geen anime, maar het gaat wel deels over anime).
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:30:53 #55
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_32091181
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgens mij zijn ze beiden al afgelopen, FMA sowiso
pi_32091431
FMA is wel afgelopen... Die kan je dan dus eventueel in één keer downloaden (Of was 'ie al gelicenceerd)...

Cowboy Bebop loopt nu op TMF, maar is uit '98 (dus die is wel al 'n poosje afgelopen)

[ Bericht 25% gewijzigd door Jordy-B op 08-11-2005 16:52:14 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_32091657
nu bezig met GetBackers, geweldige serie is dat zeg
moh
pi_32098550
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:40 schreef Jordy-B het volgende:
FMA is wel afgelopen... Die kan je dan dus eventueel in één keer downloaden (Of was 'ie al gelicenceerd)...

Cowboy Bebop loopt nu op TMF, maar is uit '98 (dus die is wel al 'n poosje afgelopen)
FMA is al lang gelicenceerd, maar dat betekend natuurlijk niet dat je hem niet kan downloaden.
pi_32098660
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 21:01 schreef 2DStylish het volgende:

[..]

FMA is al lang gelicenceerd, maar dat betekend natuurlijk niet dat je hem niet kan downloaden.
foeifoeifoei...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 9 november 2005 @ 00:48:46 #60
46080 rew-
Ondertitel
pi_32105801
FMA = afgelopen
Cowboy bebop ook.

GetBackers moet ik nog mee verder, het is wel een leuk concept maar het bleef me toch niet echt boeien; heb 5 episodes gekeken ofzo. Zal er wel is mee verder gaan
  woensdag 9 november 2005 @ 08:40:48 #61
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_32108388
quote:
Op woensdag 9 november 2005 00:48 schreef rew- het volgende:
FMA = afgelopen
Cowboy bebop ook.

GetBackers moet ik nog mee verder, het is wel een leuk concept maar het bleef me toch niet echt boeien; heb 5 episodes gekeken ofzo. Zal er wel is mee verder gaan
Dat had ik ook, later word ie veeel beter
pi_32179747
bleach en naruto was weer voornamelijk filler deze week. Jammer
pi_32179960
ik vond Bleach nog wel leuk, Naruto heb ik net gekeken en het was weer 15000 keer niets ...
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_32180610
bleach... twee vrouwen die vechten, vervolgens een hele geschiedenis ophalen en eindigde in een jankpartij

Maar volgende bleach belooft wel weer wat. die scatter captain kan zijn scatter ban kai onder controle houden en die miljoenen scherven controleren dacht ik te zien
pi_32182787
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:26 schreef outcast_within het volgende:
Maar volgende bleach belooft wel weer wat. die scatter captain kan zijn scatter ban kai onder controle houden en die miljoenen scherven controleren dacht ik te zien
In het beginnummer zie je 1000 zwaarden ofzo (allemaal roze) om Byakuya en Ichigo heen. Ik dacht dat dat zijn bankai was.
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:53:22 #66
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_32183120
Ik denk dat we misschien volgende week iets van Ichigo's bankai gaan zien

Maar volgende episode gaat denk ik zo :
Eerst vechten de 2 vrouwen nog een beetje, dan schakelen we over naar Ichigo die vecht met Byakuya, die z'n bankai oproept, ichigo roep zijn bankai op, Byakuya kijkt verbaasd <eind tune>

but thats a little guess
pi_32186799
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:53 schreef Orealo het volgende:
Ik denk dat we misschien volgende week iets van Ichigo's bankai gaan zien

Maar volgende episode gaat denk ik zo :
Eerst vechten de 2 vrouwen nog een beetje, dan schakelen we over naar Ichigo die vecht met Byakuya, die z'n bankai oproept, ichigo roep zijn bankai op, Byakuya kijkt verbaasd <eind tune>

but thats a little guess
Dat gevecht tussen de twee vrouwen is wel redelijk geweest denk ik. Maar we hebben die oude vent nog. Dat Bankai zal nog wel een aflevering moeten wachten.

Leuke aflevering trouwens!
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:14:19 #68
78498 classpc
I don't like change
pi_32186864
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:12 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Dat gevecht tussen de twee vrouwen is wel redelijk geweest denk ik. Maar we hebben die oude vent nog. Dat Bankai zal nog wel een aflevering moeten wachten.

Leuke aflevering trouwens!
gooi daar eens een spoiler over
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_32187074
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:14 schreef classpc het volgende:

[..]

gooi daar eens een spoiler over
Het zijn allemaal maar aannamens hoor.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_32188071
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:20 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Het zijn allemaal maar aannamens hoor.
Je hebt het over een gevecht... Het gaat er niet om of het zeker is dat het gevecht is afgelopen, maar puur dat je het hele bestaan van dat gevecht verklapt.

Je vertelt iets over de serie wat een kijker nog moet gaan ontdekken, dus hoor je spoilertags te gebruiken...

Vanavond weer Cowboy Bebop, trouwens...
pi_32199811
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:40 schreef SureZal het volgende:

[..]

In het beginnummer zie je 1000 zwaarden ofzo (allemaal roze) om Byakuya en Ichigo heen. Ik dacht dat dat zijn bankai was.
Ja maar bankai 1 (gewoon hetzelfde als met renji dwars door hem heen) en ik dacht te zien een soort van bankai 2 duizenden blaadjes die als een soort van windvlaag sierlijk en snel toeslaan en ook kan worden gebruikt als schild enzo.

En spoiler tags? voor dat gevecht met die ouwe? daar wachten we toch allemaal op? en waar die cptn koe heen is gegaan en of ichigo nog word overgenomen door die horrow die in zijn hoofd zit
pi_32201933
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 10:58 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Ja maar bankai 1 (gewoon hetzelfde als met renji dwars door hem heen) en ik dacht te zien een soort van bankai 2 duizenden blaadjes die als een soort van windvlaag sierlijk en snel toeslaan en ook kan worden gebruikt als schild enzo.

En spoiler tags? voor dat gevecht met die ouwe? daar wachten we toch allemaal op? en waar die cptn koe heen is gegaan en of ichigo nog word overgenomen door die horrow die in zijn hoofd zit
daar had ik dus nog niet aan gedacht en wou het dus ook niet weten
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_32206672
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 10:58 schreef outcast_within het volgende:

[..]

En spoiler tags? voor dat gevecht met die ouwe? daar wachten we toch allemaal op? en waar die cptn koe heen is gegaan en of ichigo nog word overgenomen door die hollow die in zijn hoofd zit
Toch?
  zaterdag 12 november 2005 @ 17:33:11 #74
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_32208608
Vond Bleach wel cool. Vind het wel interessant om meer over de achtergrond van Juriochi (dat katwijf) en de hele Soul Society in het algemeen te weten te komen.
Ik vind het sowieso gaaf dat je nu echt steeds meer de scheidslijn tussen de Deathgods gaat zien. (tussen degene die ichigo zullen helpen en degene die hem tegen willen houden) Ben benieuwd of die kleine witte Yugiho-look-alike nog verschijnt binnen kort en die enge Gin natuurlijk.

Naruto was weer echt niks. Nog slecht getekend ook.

[ Bericht 15% gewijzigd door Lonewolf2003 op 12-11-2005 17:51:36 ]
pi_32312585
Bleach

Bankai nog aan toe

Er gebeurt trouwens zoveel wou dat er al twintig nieuwe afleveringen uit waren. 1 zo'n episode vertelt veels te weinig
  woensdag 16 november 2005 @ 15:39:26 #76
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_32316592
Bankai Al hoop ik wel op een kleine uitleg volgende aflevering wat nu precies de kracht is van de Bankai. Het ziet er iig wel gaaf uit met Ichigo in die kleren.

Maar het meest verrassende aan de afleverng vond ik nog dat rond Hitsugaya. Welke hogere machten wou die inschakelen. Wat zit er achter die poort. Ik dacht dat die oude man, de General-Commander, de hoogste en sterkste was.
pi_32316942
Bleach is een top serie!!!!!
* Qunix download nu 58

Naruto is ook wel OK uitgezondert de fillers...
Dit lijkt me ookwel wat: Blood+
pi_32318708
vet hoor

kan niet wachten op de volgende
pi_32319001
Blood+ is wel tof... Beetje laag tempo, alleen.

paar screenshotjes van de eerste aflevering uit Het grote Anime/Manga topic deel 4
(Daar vind je ook screenshotjes van Black Cat, Jigoku Shojo en Mai Otome)

[ Bericht 45% gewijzigd door Jordy-B op 16-11-2005 17:15:14 ]
  woensdag 16 november 2005 @ 18:07:25 #80
78498 classpc
I don't like change
pi_32320601
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef Jordy-B het volgende:
Blood+ is wel tof... Beetje laag tempo, alleen.

paar screenshotjes van de eerste aflevering uit Het grote Anime/Manga topic deel 4
(Daar vind je ook screenshotjes van Black Cat, Jigoku Shojo en Mai Otome)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze kwamen me al bekend voor.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_32321831
'k zal zo nog 'n paar screenshotjes van wat andere series maken, hoor... (en ze hebben maar héél eventjes gestaan in deel 4, want die zat in no-time dicht... )
pi_32322302
YESSSS!!!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En omg! ik hoop niet dat de 22 fillers erin gooien net zoals bij Naruto.
Aan het eind van het beginnummer zie je dat DB het heeft gehoord

[ Bericht 13% gewijzigd door SureZal op 16-11-2005 19:18:36 ]
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  woensdag 16 november 2005 @ 19:14:29 #83
78498 classpc
I don't like change
pi_32322392
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:11 schreef SureZal het volgende:
YESSSS!!!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En omg! ik hoop niet dat de 22 fillers erin gooien net zoals bij Naruto.
Aan het eind van het beginnummer zie je dat DB het heeft gehoord
Nee ik heb zeker geen zin in fillers.
pi_32323695
Angel Heart

Gaat over een vrouwelijke huurmoordenaar, Glass Heart, die de beste in haar vak is, maar bij iedere moord die ze pleegt scheurt haar glazen hart een beetje. Bij haar 50e opdracht kan ze het niet meer aan, maar ze is te waardevol voor haar baas om haar zomaar te laten gaan.

Cluster Edge

Cluster E.A. is een school waar alleen de beste (rijkste) studenten heengaan. Op een dag komt er een jongen op school met een voorkeur voor vliegtuigen en de mogelijkheid om iets bovennatuurlijkere zaken uit te voeren dan de gemiddelde leerling...

Karin

Karin is een vampier... maar ze moet wel gewoon naar school. Ze weet het goed verborgen te houden, maar dan komt er een nieuwe student op school, Usui Kenta, en die kon de boel wel eens in de war schoppen...

Paradise Kiss

Yukari is een studente aan een eliteschool. Altijd netjes gedaan wat van haar verwacht werd door haar ouders, maar ze is niet zo blij met de manier dat ze haar leven lijdt. Ze komt in aanraking met de designergroep (in spé) “Para Kiss”. Ze wordt gevraagd om als model te lopen op de modeshow op de Yazawa kunstacademie.

Solty Rei

Solty Rei speelt zich af in de toekomst af, zo'n twaalf jaar na een gigantische ontploffing. De ontploffing heeft van een groot deel van de bevolking het leven gekost en er zijn ontzettend veel gewonden. De gewonden worden opgelapt met kunstmatige lichaamsdelen, resemble genoemd.
De serie begint met premiejager Roy Revant... zo'n beetje de hardste premiejager die erbij zit, maar een mentaal wrak door het verliezen van zijn dochter bij de explosie. Hij heeft zelf een resemble-arm. Hij komt tijdens een opdracht in aanraking met een idioot sterk meisje die vervolgens als een verdwaalde pup achter hem aan blijft lopen...
pi_32323792
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:11 schreef SureZal het volgende:
YESSSS!!!!!

[spoiler]
[ik weet niet wie het suggereerde maar dat schild van Senbonsakura (weet niet of ik het goed typ) was idd waar en ook wel vet om te zien, had je de manga al gelezen ofzo ?]
Ik dacht zoiets te zien in de preview paar afleveringen terrug

En idd OMG. Ik heb ff dat zinnetje bekeken en ipv een leuk grapje een filler arc van 22 episodes. BAKAH!
Het begon net erg interessant te worden
pi_32323842
Leuk topic

Zelf ben ik begonnen met de serie Trigun... helemaal verkocht, waarschijnlijk vooral door de humor en het originele verhaal. Daarna heb ik de serie Cowboy Bebop gekeken en wederom meer dan vermaakt. Door die serie ben ik ook van jazz en blues gaan houden. De film van Cowboy Bebop heb ik gekeken in Amsterdam in de bioscoop tijdens een of ander jaarlijks festival. Het zegt waarschijnlijk genoeg dat ik die film niet lang daarna gelijk gekocht heb Het jaar na Cowboy Bebop heb ik Wonderful Days gezien, wat eigenlijk een Koreaanse anime film is. Alleen al omdat de film onwijs mooi is om te zien is het het kijken waard.

Daarna Azumanga Daioh gekeken, een grappige serie over schoolkinderen.
Ook heb ik Samurai Champloo gezien wat hier boven al beschreven staat, dus dat zal ik niet nog een keer doen.
Verder nog Spiral gezien wat gaat over kinderen met een heel apart denkvermogen en daar draait de hele serie op.
Als laatste heb ik laatst Neon Genesis Evangelion gezien wat denk ik ook geen introductie meer nodig heeft.

Van een andere serie die ik heb gezien ben ik de naam kwijt. Het gaat over een engel die de hoofdpersoon moet helpen zodat ze haar engel examen kan halen. Tijdens het verhaal woont ze echter samen met een demon in opleiding.
ウプピエ 八十三 &lt;&lt; u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_32325052
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:06 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Ik dacht zoiets te zien in de preview paar afleveringen terrug

En idd OMG. Ik heb ff dat zinnetje bekeken en ipv een leuk grapje een filler arc van 22 episodes. BAKAH!
Het begon net erg interessant te worden
ach, het zal wel niet. het kán/mag gewoon niet!
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_32332908
Ik durf dit topic echt bijna niet meer te bekijken...

Ik wacht telkens een week met bleach omdat ik die 20 minuten altijd zo verdomd kort vind, ik kijk liever 40 minuten achter elkaar.

Ik ben zo bang dat iemand hier een keer geen spoiler tags gebruikt ofzo :x

Ik wacht wel tot volgende week woensdag tot ik hier weer kom ofzo
pi_32340393
ik ga geen spoilertags gebruiken idd. Bankai!

narutop ep 160 tip VLC mediaplayer play speed 4times. heel ff 1speed zetten en dan weer terrug op 4speed.
Het is weer niks

---
Ben ff niet op fok. Is niet goed voor studie

[ Bericht 10% gewijzigd door outcast_within op 17-11-2005 15:36:28 ]
pi_32342432
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:08 schreef uppie83 het volgende:

Van een andere serie die ik heb gezien ben ik de naam kwijt. Het gaat over een engel die de hoofdpersoon moet helpen zodat ze haar engel examen kan halen. Tijdens het verhaal woont ze echter samen met een demon in opleiding.
Dit lijkt me wel een leuke serie, titel iemand?

@Jordy Ik zou Solty Rei wel willen zien
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_32348362
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:59 schreef Hopey het volgende:

[..]

Dit lijkt me wel een leuke serie, titel iemand?
Pita Ten toevallig? .
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
pi_32353643
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:21 schreef Timmah het volgende:

[..]

Pita Ten toevallig? .
Juist dat is em Ik geloof dat ik de DVD alleen kwijt ben geraakt
pi_32388605
Iemand Sky Blue al gezien? Deze Koreaanse (anime)film wordt al vergeleken met klassiekers zoals 'Akira' en 'Ghost in the Shell', hoewel de film wisselende kritieken krijgt.

Cover:

Mooie plaatjes:

Lijkt me een aardige film.
pi_32388661
nice...
pi_32421809
Volgt iemand hier de serie Gantz?

Wel een wrede serie.. alleen moeilijk te vinden
  zondag 20 november 2005 @ 22:00:03 #96
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_32437356
Sky Blue ziet er erg goed uit zeg maar ff proberen te krijgen binnenkort
pi_32439720
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:59 schreef Hopey het volgende:
@Jordy Ik zou Solty Rei wel willen zien
Solty Rei is zeker een leuke serie, alleen 't is een beetje bekend materiaal...

Van de series dit seizoen vind ik Paradise Kiss de leukste, eigenlijk... schitterend sfeertje, beetje humor, beetje romantiek, bijzondere personages, leuk om naar te kijken. En zeker de meest aparte serie van het seizoen.
Schitterende animatie... vooral het oog voor detail... Het lijkt alsof ze foto's hebben overgetrokken (en volgens mij is dat ook zo, maar dat mag als het zulk verbluffend resultaat oplevert). Bij vrij veel scenes zijn de personages en profil en zeer close-up getekend, wat wel een bijzonder effect geeft.
Er worden twee tekenstijlen gebruikt... Een scherpe, stijlvolle stijl (zoals op de screenshotjes te zien is) en een wat drukke komische stijl... Naargelang de situatie zie je die komische stijl met enige regelmaat... Leuk effect.
Muziek speelt nauwelijks rol van betekenis... naast de OP en ED is er maar weinig muziek in de serie... je hoort eigenlijk alleen maar normale achtergrondgeluiden... wat bijzonder is (voor een anime) en bijdraagt aan de sfeer. Het is dus niet zo alsof er geen aandacht is besteed aan het geluid... Het is eigenlijk nooit stil...

Al met al een schitterende serie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jordy-B op 20-11-2005 23:39:54 ]
  maandag 21 november 2005 @ 01:56:26 #98
46080 rew-
Ondertitel
pi_32443633
Holy crap, Sky Blue ziet er strak uit!!
pi_32492793
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:53 schreef PDOA het volgende:
Iemand Sky Blue al gezien? Deze Koreaanse (anime)film wordt al vergeleken met klassiekers zoals 'Akira' en 'Ghost in the Shell', hoewel de film wisselende kritieken krijgt.

Cover:

[afbeelding]

Mooie plaatjes:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Lijkt me een aardige film.
Ja die ken ik onder de naam 'Wonderful Day' zoals ik in mijn bovenstaande post al zei heb ik die in de bioscoop gezien.

[edit] Niet direct bovengaande post, maar mijn eerste post hier [/edit]
  woensdag 23 november 2005 @ 09:56:31 #100
78498 classpc
I don't like change
pi_32500961
Wat een mooie plaatjes allemaal

Ik zal eens zien of aan één van die series begin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')