quote:
Modraquote:Op zondag 6 november 2005 12:22 schreef mordradead het volgende:
hier ben ik dan
Dat is geen goed teken Douwequote:Op zondag 6 november 2005 12:50 schreef mordradead het volgende:
gisteren was een vriend van me hier, hij had zo een ipod gekocht en dus zou ik even wat muziek voor hem erop zetten.... terwijl hij al die wma'tjes (zelf opgenomen muziek uiteraard) aan het converteren was zat ik even te kijken in de SC toen zei hij: " hee, MMarSu... die pauperkutjochbaggeruserstakkert zit ook op forum.gamer"
Boeiend.quote:
Jij hebt vage vriendenquote:Op zondag 6 november 2005 12:50 schreef mordradead het volgende:
gisteren was een vriend van me hier, hij had zo een ipod gekocht en dus zou ik even wat muziek voor hem erop zetten.... terwijl hij al die wma'tjes (zelf opgenomen muziek uiteraard) aan het converteren was zat ik even te kijken in de SC toen zei hij: " hee, MMarSu... die pauperkutjochbaggeruserstakkert zit ook op forum.gamer"
Wie is hij danquote:Op zondag 6 november 2005 12:50 schreef mordradead het volgende:
Niet eens in feestdagenstijl.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |