quote:

Modraquote:Op zondag 6 november 2005 12:22 schreef mordradead het volgende:
hier ben ik dan

Dat is geen goed teken Douwequote:Op zondag 6 november 2005 12:50 schreef mordradead het volgende:
gisteren was een vriend van me hier, hij had zo een ipod gekocht en dus zou ik even wat muziek voor hem erop zetten.... terwijl hij al die wma'tjes (zelf opgenomen muziek uiteraard) aan het converteren was zat ik even te kijken in de SC toen zei hij: " hee, MMarSu... die pauperkutjochbaggeruserstakkert zit ook op forum.gamer"

Boeiend.quote:

Jij hebt vage vriendenquote:Op zondag 6 november 2005 12:50 schreef mordradead het volgende:
gisteren was een vriend van me hier, hij had zo een ipod gekocht en dus zou ik even wat muziek voor hem erop zetten.... terwijl hij al die wma'tjes (zelf opgenomen muziek uiteraard) aan het converteren was zat ik even te kijken in de SC toen zei hij: " hee, MMarSu... die pauperkutjochbaggeruserstakkert zit ook op forum.gamer"

Wie is hij danquote:Op zondag 6 november 2005 12:50 schreef mordradead het volgende:

Niet eens in feestdagenstijl.quote:

Maar jij vind de PSP ook leuker dan de DS en bent tegenwoordig Xbox fanboy. Dingen die jij zegt neem ik niet meer serieus.quote:Op maandag 7 november 2005 14:42 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind Insidegamer serieus fijner dan Games.Fok.nl, alleen al die prijsvragen zijn leuk. De rest niet

Notorious_Royquote:Op maandag 7 november 2005 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar jij vind de PSP ook leuker dan de DS en bent tegenwoordig Xbox fanboy. Dingen die jij zegt neem ik niet meer serieus.

rockstah die over de bar heen kotst ook.quote:Op maandag 7 november 2005 17:39 schreef rockstah het volgende:
gamez.nl is nog steeds koning op dat gebied.

Wat doe jij hier eigenlijk pauper, gaat gamen!quote:Op maandag 7 november 2005 16:07 schreef capibar het volgende:
ik game de laatste tijd sowieso minder.
oh wacht daar ging het niet over
kut
ohja
bier![]()
:'(
![]()
O_O_O_OO-_--O-
!!!!!!!!111111!
![]()

Wat doe jij hier eigenlijk pauper, gaat blowen!quote:Op maandag 7 november 2005 20:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat doe jij hier eigenlijk pauper, gaat gamen!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |